quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was zo mad na de adriaantje grande discussie dat hij van een brug is gesprongenOf hij heeft zich in de "shit"gewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snapje?![]()
nee ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Of hij heeft zich in de "shit"gewerkt.
Snapje?
van je vakantie?quote:
Ja het is verschrikkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
Hee bleef je toets soms hangen, hoink581?
niks mis meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij praat altijd over poep/shit.
kquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
BT kreeg 4 dagen ban voor 2 keer 'k', hoink doet het 18 keer, dat wordt 36 dagen.
Ik ben er tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
Geen Der_Mann, geen Fylax, ik vind er geen flikker aan hier.
Daar heb je het fout, jij gaat er vanuit dat users gelijk zijn maar dit is net de echte wereld en josti's worden harder gestraft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
BT kreeg 4 dagen ban voor 2 keer 'k', hoink doet het 18 keer, dat wordt 36 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik wil je trouwenquote:
IDD. Mannen die beffen willen hebben nog nooit gebeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quoted van maagden handboek 2007.
Dacht het boffen was als je niet hoefde te baffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
IDD. Mannen die beffen willen hebben nog nooit gebeft.
Beffen
Niet beffen = boffen! :w/
Niks mis met beffen. Als je elke dag een andere slet in bed hebt misschien wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
IDD. Mannen die beffen willen hebben nog nooit gebeft.
Beffen
Niet beffen = boffen! :w/
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef Catkiller het volgende:
Daar heb je het fout, jij gaat er vanuit dat users gelijk zijn maar dit is net de echte wereld en josti's worden harder gestraft.De conclusie van je relaas vind ik maar vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehhhhhehehhhehehhequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met beffen. Als je elke dag een andere slet in bed hebt misschien wel.
Zonder dwang je lippen tegen zo'n vrouwelijke groeve willen drukkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met beffen. Als je elke dag een andere slet in bed hebt misschien wel.
Maagd gespotquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonder dwang je lippen tegen zo'n vrouwelijke groeve willen drukken
Duidelijk jaquote:
Maar ik kan heerlijk neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Rot op jij beft niet. Mijn ex vond het een genot om te doen.
quote:
Ex gespotquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij date toch alleen maar leugenaars en klootzakken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet alleen. Ze komen voor ja, natuurlijk. Maar er is meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij date toch alleen maar leugenaars en klootzakken?
Deze heb je vast zelf verzonnenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Catkiller het volgende:
Neuken met Dven is net als een Happy Meal, je krijgt er standaard een verassing bij en er zijn meerdere om te verzamelen.
Ik deel ook SOA-bingokaarten uit jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Catkiller het volgende:
Neuken met Dven is net als een Happy Meal, je krijgt er standaard een verassing bij en er zijn meerdere om te verzamelen.
Nee joh die is al zo oud, normaal staat er supergirl ipv Dven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Deze heb je vast zelf verzonnen
Raar dat ze nog nooit met mij is geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij date toch alleen maar leugenaars en klootzakken?
Als je wil kan ik je zo een aantal positieve referenties aantonen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jah dat zeggen ze ook allemaal
Daarom geef ik de voorkeur aan het woord scheurslobberen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Het is alleen zo'n onaantrekkelijk woord.
Banquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
Geen Der_Mann, geen Fylax, ik vind er geen flikker aan hier.
Hoeveel? Bij mee dan op 1 hand te tellen bedpartners gaat het sowieso al over. Ik wil liever een vers stukje brood dan een afgelikte boterhamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je zo een aantal positieve referenties aantonen hoor
Ik heb gehoord dat jij en golfbal door een tuinslang kan zuigen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Probeer je je nu in te likken bij de dames (hahahahahahahaha zie de woordspeling)
Wat bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoeveel? Bij mee dan op 1 hand te tellen bedpartners gaat het sowieso al over. Ik wil liever een vers stukje brood dan een afgelikte boterham
quote:You should thank of all the bitches that I have in my life
All the experience I'm gettin got me fuckin you right
Triest hoor, om het zo te benadrukken..quote:
Jij ook nu. KlereKut bedoel ik daarmee, jij dan?quote:
krokante kroketquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ook nu. KlereKut bedoel ik daarmee, jij dan?
Niks aan de hand dus. Doos.quote:
maagden genoeg op fokquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoeveel? Bij mee dan op 1 hand te tellen bedpartners gaat het sowieso al over. Ik wil liever een vers stukje brood dan een afgelikte boterham
Nodig haar uit op je tractor.quote:
tr gemaakt ahahahahahquote:
ja tochhhquote:
Lekker aardig ben jij zegquote:
Hallo Oostblokbroederquote:
Echt. Belachelijk al die vijandigheid.quote:
Awwwwquote:
anders had ik wel chai en haar paard geadopteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt. Belachelijk al die vijandigheid.
[..]
Awwww
Waarom nu niet? zonder tractor wil dat ook wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders had ik wel chai en haar paard geadopteerd
geen plek voor het paardquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom nu niet? zonder tractor wil dat ook wel.
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef VeerEli het volgende:
Heb ik nog wat boeiends gemist hier de afgelopen week of valt het allemaal wel mee?
De gang?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daar ken ik een liedje over
Gvd wat fucking kansloosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardis
Van fylax snap ik het nog.... maar die is 15...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar échtMijn fucking hemel nog aan toe zeg
Is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij zit ook in de range 20+ toch?quote:
Was photoshop, die rijschool heeft geen fb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:23 schreef remi1986 het volgende:
volgens mij zag ik ergens voorbij komen dat hij geslaagd was eindelijk (een FB bericht van de rijschool)
quote:
Was gewoon voor de lol, ik heb er tenminste om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verwijs je nu naar fallus?quote:
niet creepy verderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef Chai het volgende:
Was photoshop, die rijschool heeft geen fb.
o dacht ik ook een keer interessant te kunnen doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Was photoshop, die rijschool heeft geen fb.
Zou ook wel heel erg zijn als dit serieus bedoeld isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Was gewoon voor de lol, ik heb er tenminste om kunnen lachen.
shots fired.quote:
nee 12quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook wel heel erg zijn als dit serieus bedoeld ismaar goed jij bent ook 15 toch?
ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt ;squote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook wel heel erg zijn als dit serieus bedoeld ismaar goed jij bent ook 15 toch?
Haha is dat het nieuwe mikpunt nu je weet dat ik geen fatty benquote:
wel goed mikpunt, kun je nog van 20km raken met een suikerkorrelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha is dat het nieuwe mikpunt nu je weet dat ik geen fatty benPoor thing
Uiteraard zo ben ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt ;s
Ah ok.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wel goed mikpunt, kun je nog van 20km raken met een suikerkorrel
Altijd als je kritiek hebt ben je een hater. Eigenlijk zijn mensen die zomaar met 'hater' strooien grotere haters.quote:
haha vieze pool lolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha![]()
Alleen die neusgrapjes zijn wel een beetje oud. Kom even met iets vernieuwends ofzo.
Bot. Maar wel kritiek.quote:
je bent wel aangenaam voor het oog maar blijf verdomme van radio klb afquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha![]()
Alleen die neusgrapjes zijn wel een beetje oud. Kom even met iets vernieuwends ofzo.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je bent wel aangenaam voor het oog maar blijf verdomme van radio klb af
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou was weer beregezellig hier, laterszzzzz
ji had toch een zwangere vriendin?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:37 schreef Dven het volgende:
Ik heb er nog wel een tijdje over nagedacht om Veer te daten. Maar met onze neuzen zou dat sowieso geen succes zijn.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ji had toch een zwangere vriendin?
KLB / Vriendin zwangerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:41 schreef Dven het volgende:
Mijn abortusverhaal werd overigens niet geapprecieerd in het "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" topic
WTF!? wtfquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jammer dat dat dikke wijf aan je poten hangt .
Zie het verschil niet meer omdat ik haar elke dag zie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ziet er wel heel anders uit dan normaal ofzo tho
Heb je die foto nog boven je bed?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zie het verschil niet meer omdat ik haar elke dag zie.
A2 Formaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je die foto nog boven je bed?wow
haha leuk zo lekker bruut en wreed ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef Dven het volgende:
Meh, zij was wel echt zwanger
Geintje heeft me verdomme 75 euro gekost![]()
![]()
Dat is groter dan A3quote:
Valt wel mee, kleine verdoving, naaldje, klaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha leuk zo lekker bruut en wreed ook
haha weer zo'n stoerequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt wel mee, kleine verdoving, naaldje, klaar.
jahahjahahahahahhahahquote:
Ik snap niet zo goed waarom iemand stoere grapjes moet maken over zoiets.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat het een front was van je, maar je bent echt verzuurd ofnie?
Niet stoer, geen grapjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom iemand stoere grapjes moet maken over zoiets.
Ik denk dat je er gewoon niet zo goed mee om kon gaan en derhalve maar zo moet doen. Kat in het nauw.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet stoer, geen grapjes.
Kom jij toevallig uit Urk?
Fraai staaltje pseudo-psychologie. Als ik jou was, zou ik er maar geen opleiding in volgen. Je bakt er niets van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je er gewoon niet zo goed mee om kon gaan en derhalve maar zo moet doen. Kat in het nauw.
u wot?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WTF!? wtfik zie nu die foto pas... scrolde er over heen dacht dat het Phantomesse was
![]()
Mooie vogel, veer
Prima. Ik denk niet dat je een slecht mens bent als je iets als een abortus als emotioneel belastend ervaart. Een abortusverhaal in een topic posten over problematiek omtrent zwanger worden getuigd daar wel van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Fraai staaltje pseudo-psychologie. Als ik jou was, zou ik er maar geen opleiding in volgen. Je bakt er niets van.
Zoals het er staat. Kan er weinig meer van makenquote:
Mindblowingquote:
okquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Prima. Ik denk niet dat je een slecht mens bent als je iets als een abortus als emotioneel belastend ervaart. Een abortusverhaal in een topic posten over problematiek omtrent zwanger worden getuigd daar wel van.
Hoe noem je papier groter dan A1?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Kan er weinig meer van maken
[..]
Mindblowing
Sowieso een samenzwering van de huidige monarchie om een klassenstelsel te behouden, waarom kunnen gewone burgers niet verder dan A1 :s ;squote:
hahaha wow dven slot er op stil gepraat door vd hahahaha ;Dquote:
Een welkom thuis banner voor Mieke als ze vanuit Paraguay door de rest van zuid amerika is gereisd om zichzelf te vinden.quote:
Kamervragen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso een samenzwering van de huidige monarchie om een klassenstelsel te behouden, waarom kunnen gewone burgers niet verder dan A1 :s ;s
De carefactor is inderdaad laagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha wow dven slot er op stil gepraat door vd hahahaha ;D
Of care je gewoon niet?
maar ze lijkt niet een op phantomessequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Kan er weinig meer van maken
[..]
Mindblowing
Niet verwachtquote:
Ik ga A-1 op de markt brengen.quote:
Nee maar als je er snel langs scrollt wel... denk vanwege het zwarte haar in ene...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ze lijkt niet een op phantomesse
A0,9quote:
Ik ga m'n tijd toch niet verspillen aan een huismoeder die haar thuiscursusje 'psychologie voor beginners' in de praktijk testen wil?quote:
Terecht hoor. Denk er hetzelfde over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga m'n tijd toch niet verspillen aan een huismoeder die haar thuiscursusje 'psychologie voor beginners' in de praktijk testen wil?
Plotterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef remi1986 het volgende:
heb je wel een verrekte grote printer voor nodig
hoe groot is de grootste van die?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt ook nog 2A0 en 4A0 en dan nog B0 en C0 en D0. Allemaal groter
Geen Vutek-GS3250 hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef remi1986 het volgende:
Jij bent toch ook wel echt de grootste circle jerk die bestaat hehquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Terecht hoor. Denk er hetzelfde over.
Welke debiel heeft dat verzonnen. Dit is nog erger dan het Imperiaal Stelselquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt ook nog 2A0 en 4A0 en dan nog B0 en C0 en D0. Allemaal groter
Oke.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent toch ook wel echt de grootste circle jerk die bestaat heh.
Tijd niet verspillenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga m'n tijd toch niet verspillen aan een huismoeder die haar thuiscursusje 'psychologie voor beginners' in de praktijk testen wil?
Niet echt, werkt perfect.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke debiel heeft dat verzonnen. Dit is nog erger dan het Imperiaal Stelsel
Het is : 'ok'.quote:
Wow toucheequote:
Je bent zelf perfectquote:
Huh, ik snap het niet. Had ze het kind wel gehouden als je bij haar was gebleven of waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een klant geweest die had printers staan van 10 meter breed... die maakte van die doeken voor concerten en zo....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef remi1986 het volgende:
Lekker hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lekker met je vriendjes knuffelen nom nom nom
Vind hem die e nog wel waardig.quote:
Lekker plakkerig ook altijd.quote:
Canvas maken ze daar ook mee toch? zijn gewoon industriele printers.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een klant geweest die had printers staan van 10 meter breed... die maakte van die doeken voor concerten en zo....
mooi verhaal he
A0 = 841x1189quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe groot is de grootste van die?
Als je verkouden bent met heel erge keelpijn, rook je dan menthol?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:05 schreef Matip het volgende:
kutleven, ik wil sigaretten hebben maar de snackbar aan de ovurkant is dicht
Awwww misschien mag je ook wel een keer erbij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lekker plakkerig ook altijd.
Vind het wel weer sneu voor Dven dat jij denkt dat hij het niet alleen afkan.
valt nog mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
A0 = 841x1189
2A0 = 1682x1189
4A0 = 2378x1682
B0 = 1000x1414
C0 = 917x1297
o D0 bestaat niet geloof ik. Maten in mm
Komt niet vaak voor tho, meestal wordt het op een doek geprint als je richting dat formaat gaat. ( krijg je gewoon aangeleverd op rollen )quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
A0 = 841x1189
2A0 = 1682x1189
4A0 = 2378x1682
B0 = 1000x1414
C0 = 917x1297
o D0 bestaat niet geloof ik. Maten in mm
Dat is wel harde waarheidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:05 schreef voederbietel het volgende:
Lekker plakkerig ook altijd.
Vind het wel weer sneu voor Dven dat jij denkt dat hij het niet alleen afkan.
Het is goed man.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwww misschien mag je ook wel een keer erbij.
Wie zegt dat ik denk dat hij het niet alleen af kan? ken dven langer dan vandaag.
Nee hoor. Zij wilde geen kinderen en ik wilde geen kinderen. Inmiddels is ex weer vriendin trouwens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, ik snap het niet. Had ze het kind wel gehouden als je bij haar was gebleven of waar gaat dit over?
Ja ik moest daar meten aan de blootstelling van die werknemers aan oplosmiddelen, dus heb een beetje meegekeken toen... die gasten waren echt de hele tijd bezig met het bijvullen van de inktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Canvas maken ze daar ook mee toch? zijn gewoon industriele printers.
Volgens mij printen ze niet in delen en dan aan elkaar plakken. Of wel?
Dit is nu al mijn favoriete post van 2015quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een klant geweest die had printers staan van 10 meter breed... die maakte van die doeken voor concerten en zo....
mooi verhaal he
Wel nee, 2NutZ en Dven roepen het hardst van niet dus is het zo.quote:
Okequote:
Ja wel heftige shit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik moest daar meten aan de blootstelling van die werknemers aan oplosmiddelen, dus heb een beetje meegekeken toen... die gasten waren echt de hele tijd bezig met het bijvullen van de inkt
gewoon tijdens het printen...
Het was een soort zeil waar ze op afdrukten....
Ik meen te herinneren dat ze in zaanstad zaten...
Ok.quote:
Schijnen wel wat mensen te doen ja, snap ik alleen niet zo..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je verkouden bent met heel erge keelpijn, rook je dan menthol?
Zelf nerdposters maken voor je zolderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Gridlok het volgende:
Dit beest hadden ze bij m'n vorige werk.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon doorstomenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Schijnen wel wat mensen te doen ja, snap ik alleen niet zo..
Ja ik ben dan ook wel een verteller he... logisch dat je deze post kiestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is nu al mijn favoriete post van 2015
Printen nooit echt gedaan, wel met de plotter zitten kutten daar, hadden we stukkie over en dan meteen vol gooien met shit om vervolgens op je kast te plakken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelf nerdposters maken voor je zolder
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Printen nooit echt gedaan, wel met de plotter zitten kutten daar, hadden we stukkie over en dan meteen vol gooien met shit om vervolgens op je kast te plakken.
Omdat het dan minder pijnlijk is? Of heb je nooit echt erge keelpijn? Wanneer gewoon lucht inademen al pijnlijk is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Schijnen wel wat mensen te doen ja, snap ik alleen niet zo..
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zou speelmat printen voor mijn matchbox autootjes
gewoon stug door roken en lekker hoestenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat het dan minder pijnlijk is? Of heb je nooit echt erge keelpijn? Wanneer gewoon lucht inademen al pijnlijk is.
Ja dat zou goed kunnen. Ik heb nooit heel erge keelpijn, maar als ik verkouden ben rook ik wel wat minder inderdaad..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat het dan minder pijnlijk is? Of heb je nooit echt erge keelpijn? Wanneer gewoon lucht inademen al pijnlijk is.
De zieke longblaasjes goed laten afsterven. Dat houdt de kudde die overblijft gezond en sterk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon stug door roken en lekker hoesten
Ik had er geenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef Dven het volgende:
Waarschijnlijk iedere mannelijke FOK!ker in zijn jongere jaren
Bij sommige mensen triggert het bij een kater spontaan misselijkheid volgens mij. Voelen ze zich wel brak, maar wel ok. En dan van een peuk roken gelijk helemaal naar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:10 schreef Dven het volgende:
mensen die roken als ze ziek zijnHoe krijg je het voor elkaar man. Zelfs een lichte kater is voor mij al genoeg om een hele dag geen sigaretten aan te raken.
Ik rook dan ook vrij weinig.
http://www.flabber.nl/lin(...)er-gezien-hebt-20974quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef Dven het volgende:
Waarschijnlijk iedere mannelijke FOK!ker in zijn jongere jaren
Eerste sigaretje van de dag is vaak ook vies. Net als het eerste biertje. Daarna trekt het meestal wel bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij sommige mensen triggert het bij een kater spontaan misselijkheid volgens mij. Voelen ze zich wel brak, maar wel ok. En dan van een peuk roken gelijk helemaal naar.
Oh bij mij tastten de afgelopen verkoudheden altijd gelijk mijn keel keihard aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja dat zou goed kunnen. Ik heb nooit heel erge keelpijn, maar als ik verkouden ben rook ik wel wat minder inderdaad..
Eerste sigaret van de dag is juist lekkerst en nadat je gegeten hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerste sigaretje van de dag is vaak ook vies. Net als het eerste biertje. Daarna trekt het meestal wel bij.
nee man die is het fijnste .. en die na het etenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerste sigaretje van de dag is vaak ook vies. Net als het eerste biertje. Daarna trekt het meestal wel bij.
GMTAquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Eerste sigaret van de dag is juist lekkerst en nadat je gegeten hebt.
Volgens mij vindt mijn moeder die juist het allerlekkerste.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
NAPSTERquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/lin(...)er-gezien-hebt-20974
nr 36
Vorig jaar nogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef Dven het volgende:
Nootjes in zijn jongere jaren
[ afbeelding ]
Kan ik me niets bij voorstellenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij vindt mijn moeder die juist het allerlekkerste.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Eerste sigaret van de dag is juist lekkerst en nadat je gegeten hebt.
Hoezo niet na seks?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee man die is het fijnste .. en die na het eten
He wat vervelend.. Ben je vaak verkouden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij mij tastten de afgelopen verkoudheden altijd gelijk mijn keel keihard aan.
Maar heb je ook continue zo'n vies hoestje?
Echte rokers vinden dat vaak ja. Of na het eten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij vindt mijn moeder die juist het allerlekkerste.
quote:
eerste bier is alleen smerig als je nog een kater van de dag ervoor hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zegt misschien wat over mijn drankgebruikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste bier is alleen smerig als je nog een kater van de dag ervoor hebt.
of als het echt vies bier is
Nee, helemaal niet. Sowieso weinig de afgelopen jaren, maar altijd die keel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:16 schreef Matip het volgende:
[..]
He wat vervelend.. Ben je vaak verkouden?
Nee, ik rook niet veel en sport gewoon.
Heb jij hem nu al weer dan? of ps4 for that matter?quote:
goede lokpostquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij hem nu al weer dan? of ps4 for that matter?
Naja ik ben beetje huiverig om in userfoto's hele verhalen te houden (die niet over uiterlijk gaan).quote:
ist verboten jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja ik ben beetje huiverig om in userfoto's hele verhalen te houden (die niet over uiterlijk gaan).
Echten roken gewoon op hun kamer toch. Anders raam/balkon.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarna geen zin om naar buiten te gaan om te roken
het zou niet in me opkomen om op mijn slaapkamer te roken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Echten roken gewoon op hun kamer toch. Anders raam/balkon.
Daarom. en DM'en vind ik ook gelijk weer zo... frontaal zeg maar.quote:
Maar jij bent toch ook geen verslaafde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou niet in me opkomen om op mijn slaapkamer te roken.
er zijn grenzen
wat ambi over dr ogen zegt lijkt me trouwens nogal onzin, maar ik bemoei nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom. en DM'en vind ik ook gelijk weer zo... frontaal zeg maar.
ik ken inderdaad wel mensen die zodra de wekker gaat al naar hun shag grijpenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook geen verslaafde.
Iemand die 's ochtends de vrieskou trotseert voor de eerste hijsjes maakt dat vast niet zoveel uit.
Is het ook natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ambi over dr ogen zegt lijkt me trouwens nogal onzin, maar ik bemoei niet
?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het ook natuurlijkdat antwoord op mijn vraag van haar/hem is ook nogal onverzadigend
*onverzadigd of onbevredigend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het ook natuurlijkdat antwoord op mijn vraag van haar/hem is ook nogal onverzadigend
Haal dat soort shit altijd door elkaarquote:
heb nog nooit gehoord dat kleur ogen geografisch bepaald isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en nu doet ie alsof ie een fout had gemaakt en vergist had
Nee, ik ook niet. Maar zo te lezen daar zijn er meer die bepaalde oogkleuren met volkstammen associeren... alleen zat ambi er wel weer compleet naast.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nog nooit gehoord dat kleur ogen geografisch bepaald is
wat een gezever. gewoon mooie ogen, goede wenkbrauwen. voor de rest verkleed als een feyenoord hoolie in romequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar zo te lezen daar zijn er meer die bepaalde oogkleuren met volkstammen associeren... alleen zat ambi er wel weer compleet naast.
Vervelend.. Preventief aan de strepsils?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Sowieso weinig de afgelopen jaren, maar altijd die keel.
Eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een gezever. gewoon mooie ogen, goede wenkbrauwen. voor de rest verkleed als een feyenoord hoolie in rome
of juist niet :p haaahaahah snap je 'mquote:
;pp matip garpjurkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef Matip het volgende:
[..]
of juist niet :p haaahaahah snap je 'm
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is echt de cam, die functioneert alleen bij daglicht of zo, want zat gewoon onder een felle lamp bij de keukentafel.En op de achtergrond ook nog een fatsoenlijke lamp. Hele ruimte was verlicht.
nou bedankt hoorquote:
Ach dan niet joh dan flikker je maar op hazelip.quote:
laat Chai lekker zelf antwoord geven joh kwalletjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach dan niet joh dan flikker je maar op hazelip.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:41 schreef Matip het volgende:
[..]
laat Chai lekker zelf antwoord geven joh kwalletje
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is echt de cam, die functioneert alleen bij daglicht of zo, want zat gewoon onder een felle lamp bij de keukentafel.En op de achtergrond ook nog een fatsoenlijke lamp. Hele ruimte was verlicht.
haha godverdommequote:
Kan me alleen wel herinneren dat ik zoiets al veel eerder ook eens gelezen heb bij een foto van Chai als uitleg van de donkerheidquote:
kan zijn, maar ze kan ook met instellingen spelen, of de foto niet ze verkleinen, of gewoon met dr telefoon een foto maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me alleen wel herinneren dat ik zoiets al veel eerder ook eens gelezen heb bij een foto van Chai als uitleg van de donkerheid
Mja... het is Chai.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan zijn, maar ze kan ook met instellingen spelen, of de foto niet ze verkleinen, of gewoon met dr telefoon een foto maken.
dit is gewoon doelbewust vaag
Instellingen heb ik al vaker geprobeerd hoor. Telefoon vind ik onhandig (ik beweeg altijd de telefoon iets als ik het scherm moet aantikken voor de klik, nog niet succesvol gelukt tot nu toe iig, maar oefen ook niet zoveel) Heb ook pas sinds sinds kort weer een telefoon met werkende camera.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan zijn, maar ze kan ook met instellingen spelen, of de foto niet ze verkleinen, of gewoon met dr telefoon een foto maken.
dit is gewoon doelbewust vaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Instellingen heb ik al vaker geprobeerd hoor. Telefoon vind ik onhandig (ik beweeg altijd de telefoon iets als ik het scherm moet aantikken voor de klik, nog niet succesvol gelukt tot nu toe iig, maar oefen ook niet zoveel) Heb ook pas sinds sinds kort weer een telefoon met werkende camera.
Maar ben jullie geen verantwoording schuldig.
precies, laat je niet gek maken ChaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Instellingen heb ik al vaker geprobeerd hoor. Telefoon vind ik onhandig (ik beweeg altijd de telefoon iets als ik het scherm moet aantikken voor de klik, nog niet succesvol gelukt tot nu toe iig, maar oefen ook niet zoveel) Heb ook pas sinds sinds kort weer een telefoon met werkende camera.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik zal binnenkort ook weer eens iets posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Ik twijfelde ook srsquote:
[..]
Ik heb een professionele fotostudio ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don en ad?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een professionele fotostudio ...
Maak er een mooie krulstaart van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tijd om mijn bilharen eens te kammen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |