http://www.flabber.nl/lin(...)er-gezien-hebt-20974quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef Dven het volgende:
Waarschijnlijk iedere mannelijke FOK!ker in zijn jongere jaren
Eerste sigaretje van de dag is vaak ook vies. Net als het eerste biertje. Daarna trekt het meestal wel bij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij sommige mensen triggert het bij een kater spontaan misselijkheid volgens mij. Voelen ze zich wel brak, maar wel ok. En dan van een peuk roken gelijk helemaal naar.
Oh bij mij tastten de afgelopen verkoudheden altijd gelijk mijn keel keihard aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja dat zou goed kunnen. Ik heb nooit heel erge keelpijn, maar als ik verkouden ben rook ik wel wat minder inderdaad..
Eerste sigaret van de dag is juist lekkerst en nadat je gegeten hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerste sigaretje van de dag is vaak ook vies. Net als het eerste biertje. Daarna trekt het meestal wel bij.
nee man die is het fijnste .. en die na het etenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerste sigaretje van de dag is vaak ook vies. Net als het eerste biertje. Daarna trekt het meestal wel bij.
GMTAquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Eerste sigaret van de dag is juist lekkerst en nadat je gegeten hebt.
Volgens mij vindt mijn moeder die juist het allerlekkerste.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
NAPSTERquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/lin(...)er-gezien-hebt-20974
nr 36
Vorig jaar nogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef Dven het volgende:
Nootjes in zijn jongere jaren
[ afbeelding ]
Kan ik me niets bij voorstellenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij vindt mijn moeder die juist het allerlekkerste.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Eerste sigaret van de dag is juist lekkerst en nadat je gegeten hebt.
Hoezo niet na seks?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee man die is het fijnste .. en die na het eten
He wat vervelend.. Ben je vaak verkouden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij mij tastten de afgelopen verkoudheden altijd gelijk mijn keel keihard aan.
Maar heb je ook continue zo'n vies hoestje?
Echte rokers vinden dat vaak ja. Of na het eten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij vindt mijn moeder die juist het allerlekkerste.
quote:
eerste bier is alleen smerig als je nog een kater van de dag ervoor hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zegt misschien wat over mijn drankgebruikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste bier is alleen smerig als je nog een kater van de dag ervoor hebt.
of als het echt vies bier is
Nee, helemaal niet. Sowieso weinig de afgelopen jaren, maar altijd die keel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:16 schreef Matip het volgende:
[..]
He wat vervelend.. Ben je vaak verkouden?
Nee, ik rook niet veel en sport gewoon.
Heb jij hem nu al weer dan? of ps4 for that matter?quote:
goede lokpostquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij hem nu al weer dan? of ps4 for that matter?
Naja ik ben beetje huiverig om in userfoto's hele verhalen te houden (die niet over uiterlijk gaan).quote:
ist verboten jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja ik ben beetje huiverig om in userfoto's hele verhalen te houden (die niet over uiterlijk gaan).
Echten roken gewoon op hun kamer toch. Anders raam/balkon.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarna geen zin om naar buiten te gaan om te roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |