het zou niet in me opkomen om op mijn slaapkamer te roken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Echten roken gewoon op hun kamer toch. Anders raam/balkon.
Daarom. en DM'en vind ik ook gelijk weer zo... frontaal zeg maar.quote:
Maar jij bent toch ook geen verslaafde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou niet in me opkomen om op mijn slaapkamer te roken.
er zijn grenzen
wat ambi over dr ogen zegt lijkt me trouwens nogal onzin, maar ik bemoei nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom. en DM'en vind ik ook gelijk weer zo... frontaal zeg maar.
ik ken inderdaad wel mensen die zodra de wekker gaat al naar hun shag grijpenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook geen verslaafde.
Iemand die 's ochtends de vrieskou trotseert voor de eerste hijsjes maakt dat vast niet zoveel uit.
Is het ook natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ambi over dr ogen zegt lijkt me trouwens nogal onzin, maar ik bemoei niet
?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het ook natuurlijkdat antwoord op mijn vraag van haar/hem is ook nogal onverzadigend
*onverzadigd of onbevredigend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het ook natuurlijkdat antwoord op mijn vraag van haar/hem is ook nogal onverzadigend
Haal dat soort shit altijd door elkaarquote:
heb nog nooit gehoord dat kleur ogen geografisch bepaald isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en nu doet ie alsof ie een fout had gemaakt en vergist had
Nee, ik ook niet. Maar zo te lezen daar zijn er meer die bepaalde oogkleuren met volkstammen associeren... alleen zat ambi er wel weer compleet naast.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nog nooit gehoord dat kleur ogen geografisch bepaald is
wat een gezever. gewoon mooie ogen, goede wenkbrauwen. voor de rest verkleed als een feyenoord hoolie in romequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar zo te lezen daar zijn er meer die bepaalde oogkleuren met volkstammen associeren... alleen zat ambi er wel weer compleet naast.
Vervelend.. Preventief aan de strepsils?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Sowieso weinig de afgelopen jaren, maar altijd die keel.
Eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een gezever. gewoon mooie ogen, goede wenkbrauwen. voor de rest verkleed als een feyenoord hoolie in rome
of juist niet :p haaahaahah snap je 'mquote:
;pp matip garpjurkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef Matip het volgende:
[..]
of juist niet :p haaahaahah snap je 'm
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is echt de cam, die functioneert alleen bij daglicht of zo, want zat gewoon onder een felle lamp bij de keukentafel.En op de achtergrond ook nog een fatsoenlijke lamp. Hele ruimte was verlicht.
nou bedankt hoorquote:
Ach dan niet joh dan flikker je maar op hazelip.quote:
laat Chai lekker zelf antwoord geven joh kwalletjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach dan niet joh dan flikker je maar op hazelip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |