o dacht ik ook een keer interessant te kunnen doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Was photoshop, die rijschool heeft geen fb.
Zou ook wel heel erg zijn als dit serieus bedoeld isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Was gewoon voor de lol, ik heb er tenminste om kunnen lachen.
shots fired.quote:
nee 12quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook wel heel erg zijn als dit serieus bedoeld ismaar goed jij bent ook 15 toch?
ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt ;squote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook wel heel erg zijn als dit serieus bedoeld ismaar goed jij bent ook 15 toch?
Haha is dat het nieuwe mikpunt nu je weet dat ik geen fatty benquote:
wel goed mikpunt, kun je nog van 20km raken met een suikerkorrelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha is dat het nieuwe mikpunt nu je weet dat ik geen fatty benPoor thing
Uiteraard zo ben ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt ;s
Ah ok.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wel goed mikpunt, kun je nog van 20km raken met een suikerkorrel
Altijd als je kritiek hebt ben je een hater. Eigenlijk zijn mensen die zomaar met 'hater' strooien grotere haters.quote:
haha vieze pool lolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha![]()
Alleen die neusgrapjes zijn wel een beetje oud. Kom even met iets vernieuwends ofzo.
Bot. Maar wel kritiek.quote:
je bent wel aangenaam voor het oog maar blijf verdomme van radio klb afquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha![]()
Alleen die neusgrapjes zijn wel een beetje oud. Kom even met iets vernieuwends ofzo.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je bent wel aangenaam voor het oog maar blijf verdomme van radio klb af
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |