quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was zo mad na de adriaantje grande discussie dat hij van een brug is gesprongenOf hij heeft zich in de "shit"gewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snapje?![]()
nee ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Of hij heeft zich in de "shit"gewerkt.
Snapje?
van je vakantie?quote:
Ja het is verschrikkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
Hee bleef je toets soms hangen, hoink581?
niks mis meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij praat altijd over poep/shit.
kquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
BT kreeg 4 dagen ban voor 2 keer 'k', hoink doet het 18 keer, dat wordt 36 dagen.
Ik ben er tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
Geen Der_Mann, geen Fylax, ik vind er geen flikker aan hier.
Daar heb je het fout, jij gaat er vanuit dat users gelijk zijn maar dit is net de echte wereld en josti's worden harder gestraft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
BT kreeg 4 dagen ban voor 2 keer 'k', hoink doet het 18 keer, dat wordt 36 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik wil je trouwenquote:
IDD. Mannen die beffen willen hebben nog nooit gebeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quoted van maagden handboek 2007.
Dacht het boffen was als je niet hoefde te baffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
IDD. Mannen die beffen willen hebben nog nooit gebeft.
Beffen
Niet beffen = boffen! :w/
Niks mis met beffen. Als je elke dag een andere slet in bed hebt misschien wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
IDD. Mannen die beffen willen hebben nog nooit gebeft.
Beffen
Niet beffen = boffen! :w/
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef Catkiller het volgende:
Daar heb je het fout, jij gaat er vanuit dat users gelijk zijn maar dit is net de echte wereld en josti's worden harder gestraft.De conclusie van je relaas vind ik maar vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehhhhhehehhhehehhequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met beffen. Als je elke dag een andere slet in bed hebt misschien wel.
Zonder dwang je lippen tegen zo'n vrouwelijke groeve willen drukkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met beffen. Als je elke dag een andere slet in bed hebt misschien wel.
Maagd gespotquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonder dwang je lippen tegen zo'n vrouwelijke groeve willen drukken
Duidelijk jaquote:
Maar ik kan heerlijk neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Rot op jij beft niet. Mijn ex vond het een genot om te doen.
quote:
Ex gespotquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij date toch alleen maar leugenaars en klootzakken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet alleen. Ze komen voor ja, natuurlijk. Maar er is meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij date toch alleen maar leugenaars en klootzakken?
Deze heb je vast zelf verzonnenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Catkiller het volgende:
Neuken met Dven is net als een Happy Meal, je krijgt er standaard een verassing bij en er zijn meerdere om te verzamelen.
Ik deel ook SOA-bingokaarten uit jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Catkiller het volgende:
Neuken met Dven is net als een Happy Meal, je krijgt er standaard een verassing bij en er zijn meerdere om te verzamelen.
Nee joh die is al zo oud, normaal staat er supergirl ipv Dven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Deze heb je vast zelf verzonnen
Raar dat ze nog nooit met mij is geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij date toch alleen maar leugenaars en klootzakken?
Als je wil kan ik je zo een aantal positieve referenties aantonen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jah dat zeggen ze ook allemaal
Daarom geef ik de voorkeur aan het woord scheurslobberen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Het is alleen zo'n onaantrekkelijk woord.
Banquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
Geen Der_Mann, geen Fylax, ik vind er geen flikker aan hier.
Hoeveel? Bij mee dan op 1 hand te tellen bedpartners gaat het sowieso al over. Ik wil liever een vers stukje brood dan een afgelikte boterhamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je zo een aantal positieve referenties aantonen hoor
Ik heb gehoord dat jij en golfbal door een tuinslang kan zuigen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Probeer je je nu in te likken bij de dames (hahahahahahahaha zie de woordspeling)
Wat bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoeveel? Bij mee dan op 1 hand te tellen bedpartners gaat het sowieso al over. Ik wil liever een vers stukje brood dan een afgelikte boterham
quote:You should thank of all the bitches that I have in my life
All the experience I'm gettin got me fuckin you right
Triest hoor, om het zo te benadrukken..quote:
Jij ook nu. KlereKut bedoel ik daarmee, jij dan?quote:
krokante kroketquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ook nu. KlereKut bedoel ik daarmee, jij dan?
Niks aan de hand dus. Doos.quote:
maagden genoeg op fokquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoeveel? Bij mee dan op 1 hand te tellen bedpartners gaat het sowieso al over. Ik wil liever een vers stukje brood dan een afgelikte boterham
Nodig haar uit op je tractor.quote:
tr gemaakt ahahahahahquote:
ja tochhhquote:
Lekker aardig ben jij zegquote:
Hallo Oostblokbroederquote:
Echt. Belachelijk al die vijandigheid.quote:
Awwwwquote:
anders had ik wel chai en haar paard geadopteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt. Belachelijk al die vijandigheid.
[..]
Awwww
Waarom nu niet? zonder tractor wil dat ook wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders had ik wel chai en haar paard geadopteerd
geen plek voor het paardquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom nu niet? zonder tractor wil dat ook wel.
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef VeerEli het volgende:
Heb ik nog wat boeiends gemist hier de afgelopen week of valt het allemaal wel mee?
De gang?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daar ken ik een liedje over
Gvd wat fucking kansloosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardis
Van fylax snap ik het nog.... maar die is 15...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar échtMijn fucking hemel nog aan toe zeg
Is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij zit ook in de range 20+ toch?quote:
Was photoshop, die rijschool heeft geen fb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:23 schreef remi1986 het volgende:
volgens mij zag ik ergens voorbij komen dat hij geslaagd was eindelijk (een FB bericht van de rijschool)
quote:
Was gewoon voor de lol, ik heb er tenminste om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verwijs je nu naar fallus?quote:
niet creepy verderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef Chai het volgende:
Was photoshop, die rijschool heeft geen fb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |