Banquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
Geen Der_Mann, geen Fylax, ik vind er geen flikker aan hier.
Hoeveel? Bij mee dan op 1 hand te tellen bedpartners gaat het sowieso al over. Ik wil liever een vers stukje brood dan een afgelikte boterhamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je zo een aantal positieve referenties aantonen hoor
Ik heb gehoord dat jij en golfbal door een tuinslang kan zuigen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Probeer je je nu in te likken bij de dames (hahahahahahahaha zie de woordspeling)
Wat bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoeveel? Bij mee dan op 1 hand te tellen bedpartners gaat het sowieso al over. Ik wil liever een vers stukje brood dan een afgelikte boterham
quote:You should thank of all the bitches that I have in my life
All the experience I'm gettin got me fuckin you right
Triest hoor, om het zo te benadrukken..quote:
Jij ook nu. KlereKut bedoel ik daarmee, jij dan?quote:
krokante kroketquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ook nu. KlereKut bedoel ik daarmee, jij dan?
Niks aan de hand dus. Doos.quote:
maagden genoeg op fokquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoeveel? Bij mee dan op 1 hand te tellen bedpartners gaat het sowieso al over. Ik wil liever een vers stukje brood dan een afgelikte boterham
Nodig haar uit op je tractor.quote:
tr gemaakt ahahahahahquote:
ja tochhhquote:
Lekker aardig ben jij zegquote:
Hallo Oostblokbroederquote:
Echt. Belachelijk al die vijandigheid.quote:
Awwwwquote:
anders had ik wel chai en haar paard geadopteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt. Belachelijk al die vijandigheid.
[..]
Awwww
Waarom nu niet? zonder tractor wil dat ook wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders had ik wel chai en haar paard geadopteerd
geen plek voor het paardquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom nu niet? zonder tractor wil dat ook wel.
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef VeerEli het volgende:
Heb ik nog wat boeiends gemist hier de afgelopen week of valt het allemaal wel mee?
De gang?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daar ken ik een liedje over
Gvd wat fucking kansloosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardis
Van fylax snap ik het nog.... maar die is 15...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar échtMijn fucking hemel nog aan toe zeg
Is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij zit ook in de range 20+ toch?quote:
Was photoshop, die rijschool heeft geen fb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:23 schreef remi1986 het volgende:
volgens mij zag ik ergens voorbij komen dat hij geslaagd was eindelijk (een FB bericht van de rijschool)
quote:
Was gewoon voor de lol, ik heb er tenminste om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verwijs je nu naar fallus?quote:
niet creepy verderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef Chai het volgende:
Was photoshop, die rijschool heeft geen fb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |