Ik wil je trouwenquote:
IDD. Mannen die beffen willen hebben nog nooit gebeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quoted van maagden handboek 2007.
Dacht het boffen was als je niet hoefde te baffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
IDD. Mannen die beffen willen hebben nog nooit gebeft.
Beffen
Niet beffen = boffen! :w/
Niks mis met beffen. Als je elke dag een andere slet in bed hebt misschien wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
IDD. Mannen die beffen willen hebben nog nooit gebeft.
Beffen
Niet beffen = boffen! :w/
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef Catkiller het volgende:
Daar heb je het fout, jij gaat er vanuit dat users gelijk zijn maar dit is net de echte wereld en josti's worden harder gestraft.De conclusie van je relaas vind ik maar vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehhhhhehehhhehehhequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met beffen. Als je elke dag een andere slet in bed hebt misschien wel.
Zonder dwang je lippen tegen zo'n vrouwelijke groeve willen drukkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks mis met beffen. Als je elke dag een andere slet in bed hebt misschien wel.
Maagd gespotquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonder dwang je lippen tegen zo'n vrouwelijke groeve willen drukken
Duidelijk jaquote:
Maar ik kan heerlijk neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Rot op jij beft niet. Mijn ex vond het een genot om te doen.
quote:
Ex gespotquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij date toch alleen maar leugenaars en klootzakken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet alleen. Ze komen voor ja, natuurlijk. Maar er is meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij date toch alleen maar leugenaars en klootzakken?
Deze heb je vast zelf verzonnenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Catkiller het volgende:
Neuken met Dven is net als een Happy Meal, je krijgt er standaard een verassing bij en er zijn meerdere om te verzamelen.
Ik deel ook SOA-bingokaarten uit jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Catkiller het volgende:
Neuken met Dven is net als een Happy Meal, je krijgt er standaard een verassing bij en er zijn meerdere om te verzamelen.
Nee joh die is al zo oud, normaal staat er supergirl ipv Dven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Deze heb je vast zelf verzonnen
Raar dat ze nog nooit met mij is geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij date toch alleen maar leugenaars en klootzakken?
Als je wil kan ik je zo een aantal positieve referenties aantonen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jah dat zeggen ze ook allemaal
Daarom geef ik de voorkeur aan het woord scheurslobberen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Het is alleen zo'n onaantrekkelijk woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |