o dacht ik ook een keer interessant te kunnen doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Was photoshop, die rijschool heeft geen fb.
Zou ook wel heel erg zijn als dit serieus bedoeld isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Was gewoon voor de lol, ik heb er tenminste om kunnen lachen.
shots fired.quote:
nee 12quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook wel heel erg zijn als dit serieus bedoeld ismaar goed jij bent ook 15 toch?
ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt ;squote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook wel heel erg zijn als dit serieus bedoeld ismaar goed jij bent ook 15 toch?
Haha is dat het nieuwe mikpunt nu je weet dat ik geen fatty benquote:
wel goed mikpunt, kun je nog van 20km raken met een suikerkorrelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha is dat het nieuwe mikpunt nu je weet dat ik geen fatty benPoor thing
Uiteraard zo ben ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt ;s
Ah ok.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wel goed mikpunt, kun je nog van 20km raken met een suikerkorrel
Altijd als je kritiek hebt ben je een hater. Eigenlijk zijn mensen die zomaar met 'hater' strooien grotere haters.quote:
haha vieze pool lolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha![]()
Alleen die neusgrapjes zijn wel een beetje oud. Kom even met iets vernieuwends ofzo.
Bot. Maar wel kritiek.quote:
je bent wel aangenaam voor het oog maar blijf verdomme van radio klb afquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha![]()
Alleen die neusgrapjes zijn wel een beetje oud. Kom even met iets vernieuwends ofzo.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je bent wel aangenaam voor het oog maar blijf verdomme van radio klb af
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou was weer beregezellig hier, laterszzzzz
ji had toch een zwangere vriendin?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:37 schreef Dven het volgende:
Ik heb er nog wel een tijdje over nagedacht om Veer te daten. Maar met onze neuzen zou dat sowieso geen succes zijn.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ji had toch een zwangere vriendin?
KLB / Vriendin zwangerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:41 schreef Dven het volgende:
Mijn abortusverhaal werd overigens niet geapprecieerd in het "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" topic
WTF!? wtfquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jammer dat dat dikke wijf aan je poten hangt .
Zie het verschil niet meer omdat ik haar elke dag zie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ziet er wel heel anders uit dan normaal ofzo tho
Heb je die foto nog boven je bed?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zie het verschil niet meer omdat ik haar elke dag zie.
A2 Formaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je die foto nog boven je bed?wow
haha leuk zo lekker bruut en wreed ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef Dven het volgende:
Meh, zij was wel echt zwanger
Geintje heeft me verdomme 75 euro gekost![]()
![]()
Dat is groter dan A3quote:
Valt wel mee, kleine verdoving, naaldje, klaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha leuk zo lekker bruut en wreed ook
haha weer zo'n stoerequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt wel mee, kleine verdoving, naaldje, klaar.
jahahjahahahahahhahahquote:
Ik snap niet zo goed waarom iemand stoere grapjes moet maken over zoiets.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat het een front was van je, maar je bent echt verzuurd ofnie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |