SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 09:45:29 ]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Gister hetzelfde bericht beter verpakt gekregen. Helaas wel waar.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
das mooi kut, zon kleinequote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Gefeliciteerd knul!quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Godver ja, het is natuurlijk 1 april vandaagquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Fievel het volgende:
Ik hoop voor je dat het een (erg) slechte 1aprilgrap is! Hihi.
Gefeliciteerd dan maar! Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Bedankt. Maar ik ga er toch echt alles aan doen dat ik niet over 9 maanden een KLB-topic moet openen.quote:
Zoiets doe je natuurlijk ook via de smsquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:44 schreef trolley het volgende:
Onderstaand bericht kreeg ik zojuist van mijn vriendin via sms
Je gaat je computer verkopen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik ga er toch echt alles aan doen dat ik niet over 9 maanden een KLB-topic moet openen.
Ze is er toe in staatquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:52 schreef goed_volk het volgende:
Zoiets doe je natuurlijk ook via de sms
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:53 schreef trolley het volgende:
[..]
Je gaat je computer verkopen?
[..]
Ze is er toe in staat
Rot voor je zo'n hardnekkige soaquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
Dus je bent er serieus ingetrapt? Terwijl al dágen van tevoren word aangekondigd dat 1 april eraan komt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:50 schreef trolley het volgende:
[..]
Godver ja, het is natuurlijk 1 april vandaag![]()
Die heeft ze nu ook alquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |