quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:41 schreef Matip het volgende:
[..]
laat Chai lekker zelf antwoord geven joh kwalletje
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is echt de cam, die functioneert alleen bij daglicht of zo, want zat gewoon onder een felle lamp bij de keukentafel.En op de achtergrond ook nog een fatsoenlijke lamp. Hele ruimte was verlicht.
haha godverdommequote:
Kan me alleen wel herinneren dat ik zoiets al veel eerder ook eens gelezen heb bij een foto van Chai als uitleg van de donkerheidquote:
kan zijn, maar ze kan ook met instellingen spelen, of de foto niet ze verkleinen, of gewoon met dr telefoon een foto maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me alleen wel herinneren dat ik zoiets al veel eerder ook eens gelezen heb bij een foto van Chai als uitleg van de donkerheid
Mja... het is Chai.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan zijn, maar ze kan ook met instellingen spelen, of de foto niet ze verkleinen, of gewoon met dr telefoon een foto maken.
dit is gewoon doelbewust vaag
Instellingen heb ik al vaker geprobeerd hoor. Telefoon vind ik onhandig (ik beweeg altijd de telefoon iets als ik het scherm moet aantikken voor de klik, nog niet succesvol gelukt tot nu toe iig, maar oefen ook niet zoveel) Heb ook pas sinds sinds kort weer een telefoon met werkende camera.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan zijn, maar ze kan ook met instellingen spelen, of de foto niet ze verkleinen, of gewoon met dr telefoon een foto maken.
dit is gewoon doelbewust vaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Instellingen heb ik al vaker geprobeerd hoor. Telefoon vind ik onhandig (ik beweeg altijd de telefoon iets als ik het scherm moet aantikken voor de klik, nog niet succesvol gelukt tot nu toe iig, maar oefen ook niet zoveel) Heb ook pas sinds sinds kort weer een telefoon met werkende camera.
Maar ben jullie geen verantwoording schuldig.
precies, laat je niet gek maken ChaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Instellingen heb ik al vaker geprobeerd hoor. Telefoon vind ik onhandig (ik beweeg altijd de telefoon iets als ik het scherm moet aantikken voor de klik, nog niet succesvol gelukt tot nu toe iig, maar oefen ook niet zoveel) Heb ook pas sinds sinds kort weer een telefoon met werkende camera.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik zal binnenkort ook weer eens iets posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Ik twijfelde ook srsquote:
[..]
Ik heb een professionele fotostudio ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don en ad?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een professionele fotostudio ...
Maak er een mooie krulstaart van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tijd om mijn bilharen eens te kammen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |