SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanvallers allemaal afkomstig uit de subtop van de eredivisie, bij nummer drie PLquote:Op zondag 22 februari 2015 16:40 schreef Downwards het volgende:
Om 17:15
Southampton XI: Forster; Clyne, Fonte, Yoshida, Targett; Wanyama, Davis, Ward-Prowse; Djuricic, Pelle, Elia.
v
Liverpool XI: Mignolet; Can, Skrtel, Lovren; Ibe, Henderson, Allen, Markovic; Lallana, Coutinho, Sterling,
Klopt, maar ik denk dat we hier ook de trainer veel credit mogen geven. Southampton speelt echt als team.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Aanvallers allemaal afkomstig uit de subtop van de eredivisie, bij nummer drie PL
En dan Tadic nog op de bank.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aanvallers allemaal afkomstig uit de subtop van de eredivisie, bij nummer drie PL
Geen Sturridgequote:Op zondag 22 februari 2015 16:40 schreef Downwards het volgende:
Om 17:15
Southampton XI: Forster; Clyne, Fonte, Yoshida, Targett; Wanyama, Davis, Ward-Prowse; Djuricic, Pelle, Elia.
v
Liverpool XI: Mignolet; Can, Skrtel, Lovren; Ibe, Henderson, Allen, Markovic; Lallana, Coutinho, Sterling,
ah wel te begrijpen jaquote:Op zondag 22 februari 2015 17:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Rodgers wil een beetje voorzichtig met hem zijn. Is nog steeds niet helemaal fit.
lekker beginquote:Op zondag 22 februari 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Coutinho toch ook hè![]()
![]()
Naar mijn weten wel, en wel heel veel penaltymomentjes waar hij niks mee deed. Vreemde vent.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat dat nou hands van Mignolet? Heb helaas de herhaling gemist. Zag er wel verdacht uit.
Als het hands was, faalt de grensrechter wel enorm. Voor de scheidsrechter is dat nauwelijks in te schatten. Verder inderdaad wat vreemde momenten in de zestien.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, en wel heel veel penaltymomentjes waar hij niks mee deed. Vreemde vent.
De grensrechter stond nog thee te drinken op de middellijnquote:Op zondag 22 februari 2015 18:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als het hands was, faalt de grensrechter wel enorm. Voor de scheidsrechter is dat nauwelijks in te schatten. Verder inderdaad wat vreemde momenten in de zestien.
ja maar grens was te laatquote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat dat nou hands van Mignolet? Heb helaas de herhaling gemist. Zag er wel verdacht uit.
Of Vejinović als Schneiderlin wordt verkocht.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:17 schreef Sked het volgende:
Ik acht Koeman wel in staat om een jongen als Gudelj te halen in de zomer
Mag ook als er 10+m geboden wordtquote:Op zondag 22 februari 2015 18:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
Of Vejinović als Schneiderlin wordt verkocht.
Southampton is leuk begonnen deze competitie door het programma, vertrouwen en verrassing. Maar intussen is het wel duidelijk dat de kwaliteit niet genoeg is als het allemaal even niet lukt.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Southampton gaat uiteindelijk gewoon op plek 8 eindigen ofzo, leuk resultaat maar buiten alle prijzen. Pelle raakt tegenwoordig ook geen knikker meer trouwens.
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, en wel heel veel penaltymomentjes waar hij niks mee deed. Vreemde vent.
quote:Brendan Rodgers, coach van Liverpool, was het overigens totaal niet met Koeman eens: "De speler ging veel te makkelijk naar de grond. Kevin Friend floot uitstekend, al zijn beslissingen waren correct", zei hij. Liverpool heeft door de overwinning van zondag nog maar een punt minder dan Southampton.
quote:West Ham were denied a win at Tottenham because the referee played too much added time, says manager Sam Allardyce.
Spurs drew 2-2 after Harry Kane's late penalty was saved and he scored the rebound with the last kick of the game.
But asked if the whistle should have gone immediately after Adrian's save, Allardyce said: "The answer is yes. But he [referee Jon Moss] wouldn't be brave enough to do that at home would he?"
"So we're doing NFL now aren't we. I'd like a timekeeper to be honest."
Ik denk dat er een levensgevaarlijke situatie zou ontstaan als je dat doet wanneer zijn team de gelijkmaker kan binnentikken in de laatste seconde.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Er ligt een bal voor het inschieten, dus laten we maar affluiten
quote:John van Zweden wordt mogelijk op het matje geroepen door Swansea City-voorzitter Huw Jenkins. De Nederlandse mede-eigenaar van the Swans zou Louis van Gaal in de aanloop naar het treffen tussen zijn club en Manchester United een 'arrogante klootzak' hebben genoemd. Mocht dat waar blijken te zijn, dan wachten hem represailles, zo schrijft The Guardian.
Jenkins noemt de vermeende uitlatingen van Van Zweden 'teleurstellend'. "We zijn ons bewust van het geleverde commentaar en zoeken op dit moment naar een passende resolutie. Het is teleurstellend om te zien dat een van onze directieleden in de media uitlatingen doet over de manager van een andere club. Wij zijn er juist trots op dat we een goede verstandhouding hebben met alle clubs uit de Premier League, hun managers en hun staf."
Wat de gevolgen kunnen zijn voor Van Zweden, laat de preses nog in het midden. "Maar als een van onze leden zich op ongepaste en onprofessionele wijze heeft uitgelaten, dan zal dat intern worden afgehandeld", aldus Jenkins. Van Zweden, die vijf procent van de aandelen van the Swans in handen heeft, werd afgelopen zaterdag tijdens het treffen tussen Swansea City en United (2-1) gevolgd door een Nederlandse cameraploeg, die beelden schoot voor een nog niet gepubliceerde documentaire. Daarbij zou de bewuste uitlating zijn gedaan.
Pfff…. de hele wereld vindt van Gaal een arrogante klootzak… Niks nieuws onder de zonquote:
Het is ook bekend wat Van Zweden van Louis vindt, maar het is zowel vermakelijk als ongelofelijk dom om dat in het bijzijn van een cameraploeg te roepen als mede-eigenaar van een PL-club.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pfff…. de hele wereld vindt van Gaal een arrogante klootzak… Niks nieuws onder de zon
Tsja, als een wedstrijd verlengd wordt (de extra tijd bedoel ik hiermee) met als doel om een penalty te nemen. Dan moet er eigelijk afgefloten worden nadat de penalty zijn effect gehad heeft en dat was hier op het moment dat de penalty gestopt werd.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Er ligt een bal voor het inschieten, dus laten we maar affluiten
Dat meen je toch niet serieus hè?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Tsja, als een wedstrijd verlengd wordt (de extra tijd bedoel ik hiermee) met als doel om een penalty te nemen. Dan moet er eigelijk afgefloten worden nadat de penalty zijn effect gehad heeft en dat was hier op het moment dat de penalty gestopt werd.
6/10quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Tsja, als een wedstrijd verlengd wordt (de extra tijd bedoel ik hiermee) met als doel om een penalty te nemen. Dan moet er eigelijk afgefloten worden nadat de penalty zijn effect gehad heeft en dat was hier op het moment dat de penalty gestopt werd.
zo staat het in de regels...quote:
Allardyce was gewoon zwaar gefrustreerd en liep te zoeken.. Geen enkele manager zal normaal gesproken voor zoiets achterlijks pleiten (affluiten, terwijl de bal op 5 meter afstand van de goal voor het intikken ligt).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:02 schreef Platina het volgende:
[..]
zo staat het in de regels...
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als dat het geval is heeft Allardyce een punt.
Helaas is het zo dat scheidsrechters zich ZELDEN aan de regels wat betreft de extra tijd houden, en vaak veels te weinig extra tijd toekennen, vooral na de eerste helft btw.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:10 schreef Platina het volgende:
Gefrustreerd of niet, hij heeft een punt. Het is nu eenmaal een regel, al zal die in de praktijk nooit toegepast worden.
Denk niet dat Southampton wint. West Brom heeft pas 1 keer verloren under Pulis en zijn goed georganiseerd. Southampton scoort de laatste tijd moeilijk en denk dat ze hooguit een punt pakken vanmiddag.. Al helpt het wel dat Schneiderlin weer in de basis kan beginnen. Burnley zie ik ook niet verder komen dan een gelijkspel thuis tegen Swansea.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:38 schreef icloud het volgende:
Ik heb gewed op southampton, stoke city, newcastle united en burnley, wat dnken jullie daarvan?
Jamaar west levert 3.30 op terwijl south 2 euro 30 oplevert, volgens de bookmakers heeft south dus het voordeel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk niet dat Southampton wint. West Brom heeft pas 1 keer verloren under Pulis en zijn goed georganiseerd. Southampton scoort de laatste tijd moeilijk en denk dat ze hooguit een punt pakken vanmiddag. Burnley zie ik ook niet verder komen dan een gelijkspel thuis tegen Swansea.
Dat zal en the Saints kunnen ook best winnen, maar dat zijn o.a. mijn overwegingen waarom ik op voorhand eerder een X dan een 2 zou voorspelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Jamaar west levert 3.30 op terwijl south 2 euro 30 oplevert, volgens de bookmakers heeft south dus het voordeel.
En burnley levert 2.30 op tegen 3.15 voor swansea.
Het is misschien belangrijk om je te realiseren dat de bookmakers niet alleen kijken naar welk team de grootste kans heeft om te winnen, maar vooral kijken wat hen naar alle waarschijnlijkheid het meeste oplevert.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Jamaar west levert 3.30 op terwijl south 2 euro 30 oplevert, volgens de bookmakers heeft south dus het voordeel.
En burnley levert 2.30 op tegen 3.15 voor swansea.
Ik weet het, blind uitgaan van de bookmakers is geen goed idee, maar ik heb in de afgelopen 5 jaar geleerd dat de bookmakers wel een goede raadgever zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het is misschien belangrijk om je te realiseren dat de bookmakers niet alleen kijken naar welk team de grootste kans heeft om te winnen, maar vooral kijken wat hen naar alle waarschijnlijkheid het meeste oplevert.
Of gewoon fatsoenlijk afleggen op rechts.quote:
Die begon geweldig maar is al tijden matig tot slecht bezig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:48 schreef Downwards het volgende:
Het is zelfs al zover dat spelers als Young en Valencia beginnen te mopperen en gebaren na een waardeloze bal van Di Maria.
Hopelijk verliezen ze.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:11 schreef Pedroso het volgende:
Nog een beetje om aan te zien, dat United ? Zal wel weer niet maar ze zullen wel gedomineerd hebben waarschijnlijk.
Hopelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk begint de volgende post niet met het woord hopelijk.
Hopelijk gaat hij dienen als stormramquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef Downwards het volgende:
Hoopgevend dat Fellaini al instructies krijgt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef Downwards het volgende:
Alleen de verkeerde speler, maar dat zijn details.
Als je naar alle aankopen kijkt van de afgelopen twee jaar is het beleid qua kopen dramatisch. Echt beschamend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Di Maria en Falcao zijn nou niet echt een goede match met Van Gaal heb ik de indruk, ze hebben toch een paar stuivers gekost. Slecht inkoopbeleid dus.
Van Gaal is nooit zo goed geweest met inkopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Di Maria en Falcao zijn nou niet echt een goede match met Van Gaal heb ik de indruk, ze hebben toch een paar stuivers gekost. Slecht inkoopbeleid dus.
Nee jij dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Gaal is nooit zo goed geweest met inkopen.
Ik heb best aardige aankopen gedaan in FM mag ik wel zeggen.quote:
Hoe spelen Djuricic en Elia?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:27 schreef Downwards het volgende:
Niet om de terror uit te hangen, maar ik ben maar West Brom - Southampton gaan kijken.
Zo zo, dat heb je goed op het internet opgezocht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best aardige aankopen gedaan in FM mag ik wel zeggen.
Zo had ik ooit al Neymar en Alexis Sanchez bij Ajax voordat ze bekend werden
Nee mijn scouts kwamen ermee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, dat heb je goed op het internet opgezocht.
Alleen Elia is ingevallen, maar nog niet gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe spelen Djuricic en Elia?
Hmm jammer dat hij geen basisplaats heeft daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Alleen Elia is ingevallen, maar nog niet gezien.
Pingel: ja. Rood: ja, maar dan voor O'Shea, en niet voor Brown.quote:
Liverpool er morgen overheenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Koeman heeft de weg naar beneden ook weer gevonden.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Januzaj rost alles op goal, of er nu medespelers vrij staan of niet. Pakt nu wel een keertje goed uit.
Iedere gek kan in de eredivisie veel goals makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
De huidige Pelle voegt niet zoveel toe aan Feyenoord.
Ze hebben wel een grote bek allemaal over de Serie A etc., maar dit is ook maar een schijtcompetitie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef hafcfan het volgende:
6 goals in 5 wedstrijden sjonge jonge wat een entertainment.
Southampton, Man Utd , West Brom en Sunderland staan nou niet echt garant voor spektakel hequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef hafcfan het volgende:
6 goals in 5 wedstrijden sjonge jonge wat een entertainment.
het maakt niet uit of een aanval aan de gang is ten gevolge van een strafschop. een strafschop heeft zijn uitwerking gehad wanneer de keeper deze gepareerd heeft en de bal richting middenlijn beweegt (of wanneer deze er in zit).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:24 schreef Yi-Long het volgende:
En uiteraard, meteen affluiten nadat een penalty is genomen en in de rebound ligt, is natuurlijk complete onzin om dat te verlangen. De aanval is nog aan de gang, in dit geval een direct gevolg van die penalty. Je hoort pas af te fluiten in een 'rust momentje', zoals een hoge bal weer richting de middenlijn.
Wel reuze interessant dat je zo in de regels bent gedoken. Ben je zelf arbiter ofzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef Platina het volgende:
[..]
het maakt niet uit of een aanval aan de gang is ten gevolge van een strafschop. een strafschop heeft zijn uitwerking gehad wanneer de keeper deze gepareerd heeft en de bal richting middenlijn beweegt (of wanneer deze er in zit).
Overigens zijn er geen regels over wanneer er afgefloten hoeft te worden, dus waar je die onzin van af haalt?
Klopt. Eredivisie is ook leuker dan de PL.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ze hebben wel een grote bek allemaal over de Serie A etc., maar dit is ook maar een schijtcompetitie.
Spelen zeker allemaal zoals Nac?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Southampton, Man Utd , West Brom en Sunderland staan nou niet echt garant voor spektakel he
West Brom is een graadje erger , die hebben Pulis de rugbycoach aan het roerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelen zeker allemaal zoals Nac?
Palace speelde best aardig onder Pulis en nu Ideye en Berahino renderen, valt er soms best wat te genieten (zoals 2 weken geleden toen ze met 4-0 van West Ham wonnen).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
West Brom is een graadje erger , die hebben Pulis de rugbycoach aan het roer
Zelfs de League two is superieur aan NACquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Palace speelde best aardig onder Pulis en nu Ideye en Berahino renderen, valt er soms best wat te genieten (zoals 2 weken geleden toen ze met 4-0 van West Ham wonnen).
Superieur aan NAC zou ik zeggen!
Hoorde wel dat NAC met De Zeeuw een architect en ware balkunstenaar heeft binnengehaald.. Misschien vanavond maar een stuk van Twente - NAC kijken dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs de League two is superieur aan NAC
De Zeeuw is nooit meer de oude geworden sinds die schop tegen zijn gebitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoorde wel dat NAC met De Zeeuw een architect en ware balkunstenaar heeft binnengehaald.. Misschien vanavond maar een stuk van Twente - NAC kijken dan.
Alleen maar spitsen blijven kopenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:24 schreef tong80 het volgende:
Als het aan Manchester City ligt, keert Luis Suárez volgend seizoen terug naar de Premier League. Volgens Mail on Sunday bereidt de club een megabod voor op de oud-speler van Liverpool.
Volgens de Britse tabloid zou City 100 miljoen pond, 137 miljoen euro, op tafel willen leggen voor de spits uit Uruguay. Hoewel Suárez afgelopen week tweemaal scoorde voor Barcelona in het Champions Leagueduel met City lijkt hij maar moeilijk zijn draai te vinden in Nou Camp. Er gaan zelfs geruchten dat Barça wel van de aanvaller af wil. Volgens Mail on Sunday is dat ook de reden dat City de gang van zaken rond Suárez nauwgezet volgt.
Of het komende zomer al tot een transfer komt, valt te bezien. Barcelona mag in de komende transferperiode geen spelers kopen en dat betekent dat de club geen vervanger kan aantrekken als Suárez wordt verkocht.
Suárez ging afgelopen zomer voor 75 miljoen pond, 103 miljoen euro, van Liverpool naar Barcelona.
Ja, ben zelf scheidsrechter en heb ze ook een tijd aandachtig bestudeerd in verband met het spelregelkampioenschap (ja, dat bestaat :p ). Dus de meeste regels weet ik zo nog wel, al zijn er veel aparte regels die ik ook moet opzoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wel reuze interessant dat je zo in de regels bent gedoken. Ben je zelf arbiter ofzo?
Die zien het nu al niet meer zitten :")quote:Op zondag 1 maart 2015 12:58 schreef Sked het volgende:
Lambert, Sturridge, Borini en Balotelli op de bank.
Kompany is te traag voor de wereldtopquote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef hafcfan het volgende:
Kompany is zo overschat. Heerlijke goal wel.
Yep, was een aantal jaren geleden veelbelovend maar sinds ie het belangrijker is gaan vinden om er als een worstelaar uit te zien ipv als een voetballer is het bergafwaarts gegaan met 'm.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef hafcfan het volgende:
Henk Veerman niet kunnen waarderenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er schijnen gekken te zijn die Excelsior-Heerenveen kijken.
Daar is natuurlijk veel beter positiespel wat veel vermakelijker is.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er schijnen gekken te zijn die Excelsior-Heerenveen kijken.
Alleen hem al de warming-up te zien doen is al een genot, wat een souplesse !quote:Op zondag 1 maart 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, hij doet nu slechts de warming-up. Hij startte weer op de bank.
Luisje strooit wel al de hele tijd met assists(nr 1 assistgever van Messi) en begint nu ook lekker te scoren. Dus dat ze ervan af willen lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:24 schreef tong80 het volgende:
Als het aan Manchester City ligt, keert Luis Suárez volgend seizoen terug naar de Premier League. Volgens Mail on Sunday bereidt de club een megabod voor op de oud-speler van Liverpool.
Volgens de Britse tabloid zou City 100 miljoen pond, 137 miljoen euro, op tafel willen leggen voor de spits uit Uruguay. Hoewel Suárez afgelopen week tweemaal scoorde voor Barcelona in het Champions Leagueduel met City lijkt hij maar moeilijk zijn draai te vinden in Nou Camp. Er gaan zelfs geruchten dat Barça wel van de aanvaller af wil. Volgens Mail on Sunday is dat ook de reden dat City de gang van zaken rond Suárez nauwgezet volgt.
Of het komende zomer al tot een transfer komt, valt te bezien. Barcelona mag in de komende transferperiode geen spelers kopen en dat betekent dat de club geen vervanger kan aantrekken als Suárez wordt verkocht.
Suárez ging afgelopen zomer voor 75 miljoen pond, 103 miljoen euro, van Liverpool naar Barcelona.
Over twee weken scoort hij een hattrick.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen hem al de warming-up te zien doen is al een genot, wat een souplesse !
Dat is dan ook niet lastig.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken scoort hij een hattrick.
Tegen Ajax.
Alleen AZ-PSV was heel erg tof.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef Sked het volgende:
Deze wedstrijd is nu al beter dan elke Eredivisiepot van de afgelopen weken
Ik zie mezelf nog een hattrick makenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet lastig.
Ik zie zelfs Narsingh vanmiddag een hattrick scoren tegen Ajax.
Ik vind Suarez niet bij Barcelona passen, is technisch niet goed genoeg. Je haalt het beste uit Suarez als hij voorin de vrijheid krijgt en het spel op hem is afgestemd. Zou dus wel begrijpen als Barcelona hem laat gaan voor een megabedrag. Enige vervelende is dat ze geen vervanger kunnen halen, dus ze zullen hem wel houdenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:16 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Luisje strooit wel al de hele tijd met assists(nr 1 assistgever van Messi) en begint nu ook lekker te scoren. Dus dat ze ervan af willen lijkt me sterk.
Terwijl je in een ander land verblijft.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog een hattrick maken
Tegen ajax
Suarez voegt juist wel wat opportunisme en onvoorspelbaarheid extra toe aan Barca.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Suarez niet bij Barcelona passen, is technisch niet goed genoeg. Je haalt het beste uit Suarez als hij voorin de vrijheid krijgt en het spel op hem is afgestemd. Zou dus wel begrijpen als Barcelona hem laat gaan voor een megabedrag. Enige vervelende is dat ze geen vervanger kunnen halen, dus ze zullen hem wel houden
Ze hadden Alexis nooit mogen verkopen. Barcelona is het best met Messi centraal en 2 snelle vleugelspelers. Neymar is geniaal, maar Pedro is geen topper.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Suarez niet bij Barcelona passen, is technisch niet goed genoeg. Je haalt het beste uit Suarez als hij voorin de vrijheid krijgt en het spel op hem is afgestemd. Zou dus wel begrijpen als Barcelona hem laat gaan voor een megabedrag. Enige vervelende is dat ze geen vervanger kunnen halen, dus ze zullen hem wel houden
Alexis kan er niks van.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ze hadden Alexis nooit mogen verkopen. Barcelona is het best met Messi centraal en 2 snelle vleugelspelers. Neymar is geniaal, maar Pedro is geen topper.
Ach, vorig jaar zat iedereen te zeiken over Neymar en die komt nu gewoon uit de schaduw van Messi. Voor je het weet geldt dit ook voor Suarez en heb je met grote afstand de beste voorhoede van de wereldquote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ze hadden Alexis nooit mogen verkopen. Barcelona is het best met Messi centraal en 2 snelle vleugelspelers. Neymar is geniaal, maar Pedro is geen topper.
En dat is ook weer 100% de waarheid natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar zat iedereen te zeiken over Neymar en die komt nu gewoon uit de schaduw van Messi. Voor je het weet geldt dit ook voor Suarez en heb je met grote afstand de beste voorhoede van de wereld
Vorig jaar ging het anders niet best met die opstelling.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Alle aankopen moesten nog wennen, gemis van Suarez, dubbel programma. En nu met een nieuw systeem gaat het goed.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:22 schreef Pedroso het volgende:
Liverpool heeft het de laatste tijd aardig op de rit, eerste seizoenshelft was het niet best.
Tactisch allemaal te behoudend, maar dit is voor beide ploegen een beetje alles of niets.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:32 schreef Brecht35 het volgende:
Het is alweer tijden geleden dat een Engelse topper genot opleverde, de laatste 5 toppers waren oer, maar dan ook echt oersaai.
Weer een balletje toe te voegen bohquote:Op zondag 1 maart 2015 13:31 schreef Sked het volgende:
Je kan nu al een minutenlange compilatie maken van heerlijke balletjes
Van Southampton naar Newcastle is niet echt een verbetering, alleen qua geld.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:52 schreef tong80 het volgende:
Niet alleen de spelers van Southampton spelen zich dit seizoen in de kijker. Ook manager Ronald Koeman wekt dankzij de verrassende prestaties van zijn ploeg de interesse van andere clubs. Newcastle United heeft wel oren naar de komst van de Nederlandse oefenmeester.
Koeman staat volgens de Daily Mirror op een shortlist van trainers die komende zomer interim-coach Jon Carver op kunnen volgen. Carver nam in januari het stokje van de naar Crystal Palace vertrokken Alan Pardew over. De directie van Newcastle zou afgelopen week met voormalig Olympique Lyon-trainer Remi Garde hebben gesproken, maar die werd niet geschikt bevonden. Ook voormalig FC Twente-trainer Steve McClaren is in beeld.
Koeman gaf eerder aan zijn driejarige contract bij Southampton uit te willen dienen.
Die zou gek zijn om nar newcastle te gaanquote:Op zondag 1 maart 2015 13:52 schreef tong80 het volgende:
Niet alleen de spelers van Southampton spelen zich dit seizoen in de kijker. Ook manager Ronald Koeman wekt dankzij de verrassende prestaties van zijn ploeg de interesse van andere clubs. Newcastle United heeft wel oren naar de komst van de Nederlandse oefenmeester.
Koeman staat volgens de Daily Mirror op een shortlist van trainers die komende zomer interim-coach Jon Carver op kunnen volgen. Carver nam in januari het stokje van de naar Crystal Palace vertrokken Alan Pardew over. De directie van Newcastle zou afgelopen week met voormalig Olympique Lyon-trainer Remi Garde hebben gesproken, maar die werd niet geschikt bevonden. Ook voormalig FC Twente-trainer Steve McClaren is in beeld.
Koeman gaf eerder aan zijn driejarige contract bij Southampton uit te willen dienen.
Is de laatste tijd veel meer bezig met zaken buiten het voetbal dan het voetbal zelf, is niet meer de Kompany van 2011. Volgens mij stopt hij binnen enkele jaren al, richt zich liever op andere dingen dan het voetbal. Intellectuele mens wel als je ziet wat hij buiten het voetbal nog allemaal doet.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef hafcfan het volgende:
Hij richt dan zeker binnenkort zijn eigen bedrijf op.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:57 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Is de laatste tijd veel meer bezig met zaken buiten het voetbal dan het voetbal zelf, is niet meer de Kompany van 2011. Volgens mij stopt hij binnen enkele jaren al, richt zich liever op andere dingen dan het voetbal. Intellectuele mens wel als je ziet wat hij buiten het voetbal nog allemaal doet.
Hij heeft 2 sportbars in Brussel en Antwerpen: "Good Kompany". Al zijn die zopas opgedoekt wegens te weinig winst dacht ik.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij richt dan zeker binnenkort zijn eigen bedrijf op.
Kompany Company xD
Te weinig winst?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hij heeft 2 sportbars in Brussel en Antwerpen: "Good Kompany". Al zijn die zopas opgedoekt wegens te weinig winst dacht ik.
Kan, maar voor hetzelfde scoort Liverpool en wordt het 2-1.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:21 schreef Sked het volgende:
Het aantal net-niet balletjes neemt met de minuut toe. In tegenstelling tot in de eerste helft zie ik het nu wel 1-1 blijven
Deze wedstrijd is het absoluut geen garantie dat als je scoort je de goal ook toegekend krijgt.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kan, maar voor hetzelfde scoort Liverpool en wordt het 2-1.
Als City er goed voorkomt en scoort, kan het zomaar 1-2 worden.
Ja, tenzij je hem zonder scheids- en grensrechters speelt.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is het absoluut geen garantie dat als je scoort je de goal ook toegekend krijgt.
Een wedstrijd zonder arbitrage zou wel zeer opmerkelijk zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, tenzij je hem zonder scheids- en grensrechters speelt.
Ook dit klopt.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Een wedstrijd zonder arbitrage zou wel zeer opmerkelijk zijn
Hij kost mij 28 euroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |