quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef Downwards het volgende:
Alleen de verkeerde speler, maar dat zijn details.
Als je naar alle aankopen kijkt van de afgelopen twee jaar is het beleid qua kopen dramatisch. Echt beschamend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Di Maria en Falcao zijn nou niet echt een goede match met Van Gaal heb ik de indruk, ze hebben toch een paar stuivers gekost. Slecht inkoopbeleid dus.
Van Gaal is nooit zo goed geweest met inkopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Di Maria en Falcao zijn nou niet echt een goede match met Van Gaal heb ik de indruk, ze hebben toch een paar stuivers gekost. Slecht inkoopbeleid dus.
Nee jij dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Gaal is nooit zo goed geweest met inkopen.
Ik heb best aardige aankopen gedaan in FM mag ik wel zeggen.quote:
Hoe spelen Djuricic en Elia?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:27 schreef Downwards het volgende:
Niet om de terror uit te hangen, maar ik ben maar West Brom - Southampton gaan kijken.
Zo zo, dat heb je goed op het internet opgezocht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best aardige aankopen gedaan in FM mag ik wel zeggen.
Zo had ik ooit al Neymar en Alexis Sanchez bij Ajax voordat ze bekend werden
Nee mijn scouts kwamen ermee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, dat heb je goed op het internet opgezocht.
Alleen Elia is ingevallen, maar nog niet gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe spelen Djuricic en Elia?
Hmm jammer dat hij geen basisplaats heeft daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Alleen Elia is ingevallen, maar nog niet gezien.
Pingel: ja. Rood: ja, maar dan voor O'Shea, en niet voor Brown.quote:
Liverpool er morgen overheenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Koeman heeft de weg naar beneden ook weer gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |