Hopelijk verliezen ze.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:11 schreef Pedroso het volgende:
Nog een beetje om aan te zien, dat United ? Zal wel weer niet maar ze zullen wel gedomineerd hebben waarschijnlijk.
Hopelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk begint de volgende post niet met het woord hopelijk.
Hopelijk gaat hij dienen als stormramquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef Downwards het volgende:
Hoopgevend dat Fellaini al instructies krijgt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef Downwards het volgende:
Alleen de verkeerde speler, maar dat zijn details.
Als je naar alle aankopen kijkt van de afgelopen twee jaar is het beleid qua kopen dramatisch. Echt beschamend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Di Maria en Falcao zijn nou niet echt een goede match met Van Gaal heb ik de indruk, ze hebben toch een paar stuivers gekost. Slecht inkoopbeleid dus.
Van Gaal is nooit zo goed geweest met inkopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Di Maria en Falcao zijn nou niet echt een goede match met Van Gaal heb ik de indruk, ze hebben toch een paar stuivers gekost. Slecht inkoopbeleid dus.
Nee jij dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Gaal is nooit zo goed geweest met inkopen.
Ik heb best aardige aankopen gedaan in FM mag ik wel zeggen.quote:
Hoe spelen Djuricic en Elia?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:27 schreef Downwards het volgende:
Niet om de terror uit te hangen, maar ik ben maar West Brom - Southampton gaan kijken.
Zo zo, dat heb je goed op het internet opgezocht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb best aardige aankopen gedaan in FM mag ik wel zeggen.
Zo had ik ooit al Neymar en Alexis Sanchez bij Ajax voordat ze bekend werden
Nee mijn scouts kwamen ermee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, dat heb je goed op het internet opgezocht.
Alleen Elia is ingevallen, maar nog niet gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe spelen Djuricic en Elia?
Hmm jammer dat hij geen basisplaats heeft daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Alleen Elia is ingevallen, maar nog niet gezien.
Pingel: ja. Rood: ja, maar dan voor O'Shea, en niet voor Brown.quote:
Liverpool er morgen overheenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Koeman heeft de weg naar beneden ook weer gevonden.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Januzaj rost alles op goal, of er nu medespelers vrij staan of niet. Pakt nu wel een keertje goed uit.
Iedere gek kan in de eredivisie veel goals makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
De huidige Pelle voegt niet zoveel toe aan Feyenoord.
Ze hebben wel een grote bek allemaal over de Serie A etc., maar dit is ook maar een schijtcompetitie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef hafcfan het volgende:
6 goals in 5 wedstrijden sjonge jonge wat een entertainment.
Southampton, Man Utd , West Brom en Sunderland staan nou niet echt garant voor spektakel hequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef hafcfan het volgende:
6 goals in 5 wedstrijden sjonge jonge wat een entertainment.
het maakt niet uit of een aanval aan de gang is ten gevolge van een strafschop. een strafschop heeft zijn uitwerking gehad wanneer de keeper deze gepareerd heeft en de bal richting middenlijn beweegt (of wanneer deze er in zit).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:24 schreef Yi-Long het volgende:
En uiteraard, meteen affluiten nadat een penalty is genomen en in de rebound ligt, is natuurlijk complete onzin om dat te verlangen. De aanval is nog aan de gang, in dit geval een direct gevolg van die penalty. Je hoort pas af te fluiten in een 'rust momentje', zoals een hoge bal weer richting de middenlijn.
Wel reuze interessant dat je zo in de regels bent gedoken. Ben je zelf arbiter ofzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef Platina het volgende:
[..]
het maakt niet uit of een aanval aan de gang is ten gevolge van een strafschop. een strafschop heeft zijn uitwerking gehad wanneer de keeper deze gepareerd heeft en de bal richting middenlijn beweegt (of wanneer deze er in zit).
Overigens zijn er geen regels over wanneer er afgefloten hoeft te worden, dus waar je die onzin van af haalt?
Klopt. Eredivisie is ook leuker dan de PL.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:37 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ze hebben wel een grote bek allemaal over de Serie A etc., maar dit is ook maar een schijtcompetitie.
Spelen zeker allemaal zoals Nac?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Southampton, Man Utd , West Brom en Sunderland staan nou niet echt garant voor spektakel he
West Brom is een graadje erger , die hebben Pulis de rugbycoach aan het roerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelen zeker allemaal zoals Nac?
Palace speelde best aardig onder Pulis en nu Ideye en Berahino renderen, valt er soms best wat te genieten (zoals 2 weken geleden toen ze met 4-0 van West Ham wonnen).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
West Brom is een graadje erger , die hebben Pulis de rugbycoach aan het roer
Zelfs de League two is superieur aan NACquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Palace speelde best aardig onder Pulis en nu Ideye en Berahino renderen, valt er soms best wat te genieten (zoals 2 weken geleden toen ze met 4-0 van West Ham wonnen).
Superieur aan NAC zou ik zeggen!
Hoorde wel dat NAC met De Zeeuw een architect en ware balkunstenaar heeft binnengehaald.. Misschien vanavond maar een stuk van Twente - NAC kijken dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs de League two is superieur aan NAC
De Zeeuw is nooit meer de oude geworden sinds die schop tegen zijn gebitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoorde wel dat NAC met De Zeeuw een architect en ware balkunstenaar heeft binnengehaald.. Misschien vanavond maar een stuk van Twente - NAC kijken dan.
Alleen maar spitsen blijven kopenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:24 schreef tong80 het volgende:
Als het aan Manchester City ligt, keert Luis Suárez volgend seizoen terug naar de Premier League. Volgens Mail on Sunday bereidt de club een megabod voor op de oud-speler van Liverpool.
Volgens de Britse tabloid zou City 100 miljoen pond, 137 miljoen euro, op tafel willen leggen voor de spits uit Uruguay. Hoewel Suárez afgelopen week tweemaal scoorde voor Barcelona in het Champions Leagueduel met City lijkt hij maar moeilijk zijn draai te vinden in Nou Camp. Er gaan zelfs geruchten dat Barça wel van de aanvaller af wil. Volgens Mail on Sunday is dat ook de reden dat City de gang van zaken rond Suárez nauwgezet volgt.
Of het komende zomer al tot een transfer komt, valt te bezien. Barcelona mag in de komende transferperiode geen spelers kopen en dat betekent dat de club geen vervanger kan aantrekken als Suárez wordt verkocht.
Suárez ging afgelopen zomer voor 75 miljoen pond, 103 miljoen euro, van Liverpool naar Barcelona.
Ja, ben zelf scheidsrechter en heb ze ook een tijd aandachtig bestudeerd in verband met het spelregelkampioenschap (ja, dat bestaat :p ). Dus de meeste regels weet ik zo nog wel, al zijn er veel aparte regels die ik ook moet opzoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wel reuze interessant dat je zo in de regels bent gedoken. Ben je zelf arbiter ofzo?
Die zien het nu al niet meer zitten :")quote:Op zondag 1 maart 2015 12:58 schreef Sked het volgende:
Lambert, Sturridge, Borini en Balotelli op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |