Southampton is leuk begonnen deze competitie door het programma, vertrouwen en verrassing. Maar intussen is het wel duidelijk dat de kwaliteit niet genoeg is als het allemaal even niet lukt.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Southampton gaat uiteindelijk gewoon op plek 8 eindigen ofzo, leuk resultaat maar buiten alle prijzen. Pelle raakt tegenwoordig ook geen knikker meer trouwens.
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, en wel heel veel penaltymomentjes waar hij niks mee deed. Vreemde vent.
quote:Brendan Rodgers, coach van Liverpool, was het overigens totaal niet met Koeman eens: "De speler ging veel te makkelijk naar de grond. Kevin Friend floot uitstekend, al zijn beslissingen waren correct", zei hij. Liverpool heeft door de overwinning van zondag nog maar een punt minder dan Southampton.
quote:West Ham were denied a win at Tottenham because the referee played too much added time, says manager Sam Allardyce.
Spurs drew 2-2 after Harry Kane's late penalty was saved and he scored the rebound with the last kick of the game.
But asked if the whistle should have gone immediately after Adrian's save, Allardyce said: "The answer is yes. But he [referee Jon Moss] wouldn't be brave enough to do that at home would he?"
"So we're doing NFL now aren't we. I'd like a timekeeper to be honest."
Ik denk dat er een levensgevaarlijke situatie zou ontstaan als je dat doet wanneer zijn team de gelijkmaker kan binnentikken in de laatste seconde.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Er ligt een bal voor het inschieten, dus laten we maar affluiten
quote:John van Zweden wordt mogelijk op het matje geroepen door Swansea City-voorzitter Huw Jenkins. De Nederlandse mede-eigenaar van the Swans zou Louis van Gaal in de aanloop naar het treffen tussen zijn club en Manchester United een 'arrogante klootzak' hebben genoemd. Mocht dat waar blijken te zijn, dan wachten hem represailles, zo schrijft The Guardian.
Jenkins noemt de vermeende uitlatingen van Van Zweden 'teleurstellend'. "We zijn ons bewust van het geleverde commentaar en zoeken op dit moment naar een passende resolutie. Het is teleurstellend om te zien dat een van onze directieleden in de media uitlatingen doet over de manager van een andere club. Wij zijn er juist trots op dat we een goede verstandhouding hebben met alle clubs uit de Premier League, hun managers en hun staf."
Wat de gevolgen kunnen zijn voor Van Zweden, laat de preses nog in het midden. "Maar als een van onze leden zich op ongepaste en onprofessionele wijze heeft uitgelaten, dan zal dat intern worden afgehandeld", aldus Jenkins. Van Zweden, die vijf procent van de aandelen van the Swans in handen heeft, werd afgelopen zaterdag tijdens het treffen tussen Swansea City en United (2-1) gevolgd door een Nederlandse cameraploeg, die beelden schoot voor een nog niet gepubliceerde documentaire. Daarbij zou de bewuste uitlating zijn gedaan.
Pfff…. de hele wereld vindt van Gaal een arrogante klootzak… Niks nieuws onder de zonquote:
Het is ook bekend wat Van Zweden van Louis vindt, maar het is zowel vermakelijk als ongelofelijk dom om dat in het bijzijn van een cameraploeg te roepen als mede-eigenaar van een PL-club.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pfff…. de hele wereld vindt van Gaal een arrogante klootzak… Niks nieuws onder de zon
Tsja, als een wedstrijd verlengd wordt (de extra tijd bedoel ik hiermee) met als doel om een penalty te nemen. Dan moet er eigelijk afgefloten worden nadat de penalty zijn effect gehad heeft en dat was hier op het moment dat de penalty gestopt werd.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Er ligt een bal voor het inschieten, dus laten we maar affluiten
Dat meen je toch niet serieus hè?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Tsja, als een wedstrijd verlengd wordt (de extra tijd bedoel ik hiermee) met als doel om een penalty te nemen. Dan moet er eigelijk afgefloten worden nadat de penalty zijn effect gehad heeft en dat was hier op het moment dat de penalty gestopt werd.
6/10quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:47 schreef Platina het volgende:
[..]
Tsja, als een wedstrijd verlengd wordt (de extra tijd bedoel ik hiermee) met als doel om een penalty te nemen. Dan moet er eigelijk afgefloten worden nadat de penalty zijn effect gehad heeft en dat was hier op het moment dat de penalty gestopt werd.
zo staat het in de regels...quote:
Allardyce was gewoon zwaar gefrustreerd en liep te zoeken.. Geen enkele manager zal normaal gesproken voor zoiets achterlijks pleiten (affluiten, terwijl de bal op 5 meter afstand van de goal voor het intikken ligt).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:02 schreef Platina het volgende:
[..]
zo staat het in de regels...
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als dat het geval is heeft Allardyce een punt.
Helaas is het zo dat scheidsrechters zich ZELDEN aan de regels wat betreft de extra tijd houden, en vaak veels te weinig extra tijd toekennen, vooral na de eerste helft btw.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:10 schreef Platina het volgende:
Gefrustreerd of niet, hij heeft een punt. Het is nu eenmaal een regel, al zal die in de praktijk nooit toegepast worden.
Denk niet dat Southampton wint. West Brom heeft pas 1 keer verloren under Pulis en zijn goed georganiseerd. Southampton scoort de laatste tijd moeilijk en denk dat ze hooguit een punt pakken vanmiddag.. Al helpt het wel dat Schneiderlin weer in de basis kan beginnen. Burnley zie ik ook niet verder komen dan een gelijkspel thuis tegen Swansea.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:38 schreef icloud het volgende:
Ik heb gewed op southampton, stoke city, newcastle united en burnley, wat dnken jullie daarvan?
Jamaar west levert 3.30 op terwijl south 2 euro 30 oplevert, volgens de bookmakers heeft south dus het voordeel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk niet dat Southampton wint. West Brom heeft pas 1 keer verloren under Pulis en zijn goed georganiseerd. Southampton scoort de laatste tijd moeilijk en denk dat ze hooguit een punt pakken vanmiddag. Burnley zie ik ook niet verder komen dan een gelijkspel thuis tegen Swansea.
Dat zal en the Saints kunnen ook best winnen, maar dat zijn o.a. mijn overwegingen waarom ik op voorhand eerder een X dan een 2 zou voorspelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Jamaar west levert 3.30 op terwijl south 2 euro 30 oplevert, volgens de bookmakers heeft south dus het voordeel.
En burnley levert 2.30 op tegen 3.15 voor swansea.
Het is misschien belangrijk om je te realiseren dat de bookmakers niet alleen kijken naar welk team de grootste kans heeft om te winnen, maar vooral kijken wat hen naar alle waarschijnlijkheid het meeste oplevert.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Jamaar west levert 3.30 op terwijl south 2 euro 30 oplevert, volgens de bookmakers heeft south dus het voordeel.
En burnley levert 2.30 op tegen 3.15 voor swansea.
Ik weet het, blind uitgaan van de bookmakers is geen goed idee, maar ik heb in de afgelopen 5 jaar geleerd dat de bookmakers wel een goede raadgever zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het is misschien belangrijk om je te realiseren dat de bookmakers niet alleen kijken naar welk team de grootste kans heeft om te winnen, maar vooral kijken wat hen naar alle waarschijnlijkheid het meeste oplevert.
Of gewoon fatsoenlijk afleggen op rechts.quote:
Die begon geweldig maar is al tijden matig tot slecht bezig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:48 schreef Downwards het volgende:
Het is zelfs al zover dat spelers als Young en Valencia beginnen te mopperen en gebaren na een waardeloze bal van Di Maria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |