Denk niet dat Southampton wint. West Brom heeft pas 1 keer verloren under Pulis en zijn goed georganiseerd. Southampton scoort de laatste tijd moeilijk en denk dat ze hooguit een punt pakken vanmiddag.. Al helpt het wel dat Schneiderlin weer in de basis kan beginnen. Burnley zie ik ook niet verder komen dan een gelijkspel thuis tegen Swansea.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:38 schreef icloud het volgende:
Ik heb gewed op southampton, stoke city, newcastle united en burnley, wat dnken jullie daarvan?
Jamaar west levert 3.30 op terwijl south 2 euro 30 oplevert, volgens de bookmakers heeft south dus het voordeel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk niet dat Southampton wint. West Brom heeft pas 1 keer verloren under Pulis en zijn goed georganiseerd. Southampton scoort de laatste tijd moeilijk en denk dat ze hooguit een punt pakken vanmiddag. Burnley zie ik ook niet verder komen dan een gelijkspel thuis tegen Swansea.
Dat zal en the Saints kunnen ook best winnen, maar dat zijn o.a. mijn overwegingen waarom ik op voorhand eerder een X dan een 2 zou voorspelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Jamaar west levert 3.30 op terwijl south 2 euro 30 oplevert, volgens de bookmakers heeft south dus het voordeel.
En burnley levert 2.30 op tegen 3.15 voor swansea.
Het is misschien belangrijk om je te realiseren dat de bookmakers niet alleen kijken naar welk team de grootste kans heeft om te winnen, maar vooral kijken wat hen naar alle waarschijnlijkheid het meeste oplevert.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Jamaar west levert 3.30 op terwijl south 2 euro 30 oplevert, volgens de bookmakers heeft south dus het voordeel.
En burnley levert 2.30 op tegen 3.15 voor swansea.
Ik weet het, blind uitgaan van de bookmakers is geen goed idee, maar ik heb in de afgelopen 5 jaar geleerd dat de bookmakers wel een goede raadgever zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het is misschien belangrijk om je te realiseren dat de bookmakers niet alleen kijken naar welk team de grootste kans heeft om te winnen, maar vooral kijken wat hen naar alle waarschijnlijkheid het meeste oplevert.
Of gewoon fatsoenlijk afleggen op rechts.quote:
Die begon geweldig maar is al tijden matig tot slecht bezig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:48 schreef Downwards het volgende:
Het is zelfs al zover dat spelers als Young en Valencia beginnen te mopperen en gebaren na een waardeloze bal van Di Maria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |