Yep, was een aantal jaren geleden veelbelovend maar sinds ie het belangrijker is gaan vinden om er als een worstelaar uit te zien ipv als een voetballer is het bergafwaarts gegaan met 'm.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef hafcfan het volgende:
Kompany is zo overschat. Heerlijke goal wel.
Henk Veerman niet kunnen waarderenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er schijnen gekken te zijn die Excelsior-Heerenveen kijken.
Daar is natuurlijk veel beter positiespel wat veel vermakelijker is.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er schijnen gekken te zijn die Excelsior-Heerenveen kijken.
Alleen hem al de warming-up te zien doen is al een genot, wat een souplesse !quote:Op zondag 1 maart 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho, hij doet nu slechts de warming-up. Hij startte weer op de bank.
Luisje strooit wel al de hele tijd met assists(nr 1 assistgever van Messi) en begint nu ook lekker te scoren. Dus dat ze ervan af willen lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:24 schreef tong80 het volgende:
Als het aan Manchester City ligt, keert Luis Suárez volgend seizoen terug naar de Premier League. Volgens Mail on Sunday bereidt de club een megabod voor op de oud-speler van Liverpool.
Volgens de Britse tabloid zou City 100 miljoen pond, 137 miljoen euro, op tafel willen leggen voor de spits uit Uruguay. Hoewel Suárez afgelopen week tweemaal scoorde voor Barcelona in het Champions Leagueduel met City lijkt hij maar moeilijk zijn draai te vinden in Nou Camp. Er gaan zelfs geruchten dat Barça wel van de aanvaller af wil. Volgens Mail on Sunday is dat ook de reden dat City de gang van zaken rond Suárez nauwgezet volgt.
Of het komende zomer al tot een transfer komt, valt te bezien. Barcelona mag in de komende transferperiode geen spelers kopen en dat betekent dat de club geen vervanger kan aantrekken als Suárez wordt verkocht.
Suárez ging afgelopen zomer voor 75 miljoen pond, 103 miljoen euro, van Liverpool naar Barcelona.
Over twee weken scoort hij een hattrick.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen hem al de warming-up te zien doen is al een genot, wat een souplesse !
Dat is dan ook niet lastig.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken scoort hij een hattrick.
Tegen Ajax.
Alleen AZ-PSV was heel erg tof.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef Sked het volgende:
Deze wedstrijd is nu al beter dan elke Eredivisiepot van de afgelopen weken
Ik zie mezelf nog een hattrick makenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet lastig.
Ik zie zelfs Narsingh vanmiddag een hattrick scoren tegen Ajax.
Ik vind Suarez niet bij Barcelona passen, is technisch niet goed genoeg. Je haalt het beste uit Suarez als hij voorin de vrijheid krijgt en het spel op hem is afgestemd. Zou dus wel begrijpen als Barcelona hem laat gaan voor een megabedrag. Enige vervelende is dat ze geen vervanger kunnen halen, dus ze zullen hem wel houdenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:16 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Luisje strooit wel al de hele tijd met assists(nr 1 assistgever van Messi) en begint nu ook lekker te scoren. Dus dat ze ervan af willen lijkt me sterk.
Terwijl je in een ander land verblijft.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog een hattrick maken
Tegen ajax
Suarez voegt juist wel wat opportunisme en onvoorspelbaarheid extra toe aan Barca.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Suarez niet bij Barcelona passen, is technisch niet goed genoeg. Je haalt het beste uit Suarez als hij voorin de vrijheid krijgt en het spel op hem is afgestemd. Zou dus wel begrijpen als Barcelona hem laat gaan voor een megabedrag. Enige vervelende is dat ze geen vervanger kunnen halen, dus ze zullen hem wel houden
Ze hadden Alexis nooit mogen verkopen. Barcelona is het best met Messi centraal en 2 snelle vleugelspelers. Neymar is geniaal, maar Pedro is geen topper.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Suarez niet bij Barcelona passen, is technisch niet goed genoeg. Je haalt het beste uit Suarez als hij voorin de vrijheid krijgt en het spel op hem is afgestemd. Zou dus wel begrijpen als Barcelona hem laat gaan voor een megabedrag. Enige vervelende is dat ze geen vervanger kunnen halen, dus ze zullen hem wel houden
Alexis kan er niks van.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ze hadden Alexis nooit mogen verkopen. Barcelona is het best met Messi centraal en 2 snelle vleugelspelers. Neymar is geniaal, maar Pedro is geen topper.
Ach, vorig jaar zat iedereen te zeiken over Neymar en die komt nu gewoon uit de schaduw van Messi. Voor je het weet geldt dit ook voor Suarez en heb je met grote afstand de beste voorhoede van de wereldquote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ze hadden Alexis nooit mogen verkopen. Barcelona is het best met Messi centraal en 2 snelle vleugelspelers. Neymar is geniaal, maar Pedro is geen topper.
En dat is ook weer 100% de waarheid natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar zat iedereen te zeiken over Neymar en die komt nu gewoon uit de schaduw van Messi. Voor je het weet geldt dit ook voor Suarez en heb je met grote afstand de beste voorhoede van de wereld
Vorig jaar ging het anders niet best met die opstelling.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Alle aankopen moesten nog wennen, gemis van Suarez, dubbel programma. En nu met een nieuw systeem gaat het goed.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:22 schreef Pedroso het volgende:
Liverpool heeft het de laatste tijd aardig op de rit, eerste seizoenshelft was het niet best.
Tactisch allemaal te behoudend, maar dit is voor beide ploegen een beetje alles of niets.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:32 schreef Brecht35 het volgende:
Het is alweer tijden geleden dat een Engelse topper genot opleverde, de laatste 5 toppers waren oer, maar dan ook echt oersaai.
Weer een balletje toe te voegen bohquote:Op zondag 1 maart 2015 13:31 schreef Sked het volgende:
Je kan nu al een minutenlange compilatie maken van heerlijke balletjes
Van Southampton naar Newcastle is niet echt een verbetering, alleen qua geld.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:52 schreef tong80 het volgende:
Niet alleen de spelers van Southampton spelen zich dit seizoen in de kijker. Ook manager Ronald Koeman wekt dankzij de verrassende prestaties van zijn ploeg de interesse van andere clubs. Newcastle United heeft wel oren naar de komst van de Nederlandse oefenmeester.
Koeman staat volgens de Daily Mirror op een shortlist van trainers die komende zomer interim-coach Jon Carver op kunnen volgen. Carver nam in januari het stokje van de naar Crystal Palace vertrokken Alan Pardew over. De directie van Newcastle zou afgelopen week met voormalig Olympique Lyon-trainer Remi Garde hebben gesproken, maar die werd niet geschikt bevonden. Ook voormalig FC Twente-trainer Steve McClaren is in beeld.
Koeman gaf eerder aan zijn driejarige contract bij Southampton uit te willen dienen.
Die zou gek zijn om nar newcastle te gaanquote:Op zondag 1 maart 2015 13:52 schreef tong80 het volgende:
Niet alleen de spelers van Southampton spelen zich dit seizoen in de kijker. Ook manager Ronald Koeman wekt dankzij de verrassende prestaties van zijn ploeg de interesse van andere clubs. Newcastle United heeft wel oren naar de komst van de Nederlandse oefenmeester.
Koeman staat volgens de Daily Mirror op een shortlist van trainers die komende zomer interim-coach Jon Carver op kunnen volgen. Carver nam in januari het stokje van de naar Crystal Palace vertrokken Alan Pardew over. De directie van Newcastle zou afgelopen week met voormalig Olympique Lyon-trainer Remi Garde hebben gesproken, maar die werd niet geschikt bevonden. Ook voormalig FC Twente-trainer Steve McClaren is in beeld.
Koeman gaf eerder aan zijn driejarige contract bij Southampton uit te willen dienen.
Is de laatste tijd veel meer bezig met zaken buiten het voetbal dan het voetbal zelf, is niet meer de Kompany van 2011. Volgens mij stopt hij binnen enkele jaren al, richt zich liever op andere dingen dan het voetbal. Intellectuele mens wel als je ziet wat hij buiten het voetbal nog allemaal doet.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:11 schreef hafcfan het volgende:
Kompany is zo overschat. Heerlijke goal wel.
Hij richt dan zeker binnenkort zijn eigen bedrijf op.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:57 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Is de laatste tijd veel meer bezig met zaken buiten het voetbal dan het voetbal zelf, is niet meer de Kompany van 2011. Volgens mij stopt hij binnen enkele jaren al, richt zich liever op andere dingen dan het voetbal. Intellectuele mens wel als je ziet wat hij buiten het voetbal nog allemaal doet.
Hij heeft 2 sportbars in Brussel en Antwerpen: "Good Kompany". Al zijn die zopas opgedoekt wegens te weinig winst dacht ik.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij richt dan zeker binnenkort zijn eigen bedrijf op.
Kompany Company xD
Te weinig winst?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hij heeft 2 sportbars in Brussel en Antwerpen: "Good Kompany". Al zijn die zopas opgedoekt wegens te weinig winst dacht ik.
Kan, maar voor hetzelfde scoort Liverpool en wordt het 2-1.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:21 schreef Sked het volgende:
Het aantal net-niet balletjes neemt met de minuut toe. In tegenstelling tot in de eerste helft zie ik het nu wel 1-1 blijven
Deze wedstrijd is het absoluut geen garantie dat als je scoort je de goal ook toegekend krijgt.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kan, maar voor hetzelfde scoort Liverpool en wordt het 2-1.
Als City er goed voorkomt en scoort, kan het zomaar 1-2 worden.
Ja, tenzij je hem zonder scheids- en grensrechters speelt.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is het absoluut geen garantie dat als je scoort je de goal ook toegekend krijgt.
Een wedstrijd zonder arbitrage zou wel zeer opmerkelijk zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, tenzij je hem zonder scheids- en grensrechters speelt.
Ook dit klopt.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Een wedstrijd zonder arbitrage zou wel zeer opmerkelijk zijn
Hij kost mij 28 euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |