Ik ook maar toch zit ik eropquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb ook een tiefushekel aan Facebook.
Je kent mijn standpunt mbt kinderen wel nu toch?quote:
ja anders mis jij mijn fotosquote:
Net als whatsapp dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, mij gaat het gewoon om dat het van FB is.
Ik zit erop, maar geen foto's van jou hoorquote:
dan zit je op de verkeerde plekjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit erop, maar geen foto's van jou hoor
Story of his lifequote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zit je op de verkeerde plekjes
Ik ook, ik moet wel, al mijn studiegenoten en docenten zitten erop en roosterwijzingen enzo worden erop doorgegeven.quote:
Gelukkig heb ik wel andere foto'squote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zit je op de verkeerde plekjes
Ja, weet ik wel, maar ik heb op Whatsapp niet dezelfde mensen als op FB.quote:
Ik zat te hopen op wat sexyer materiaal toen ik je toevoegde eigenlijk, 't is allemaal zo braaf Rhuquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel andere foto's
Nietquote:
oh die van laatst was best een beetje sexy toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat te hopen op wat sexyer materiaal toen ik je toevoegde eigenlijk, 't is allemaal zo braaf Rhu
Dat niet, andere mensen....quote:
oh maar dat is dan toch niet de moeitequote:
Te weinig jetsers in beeld helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die van laatst was best een beetje sexy toch?
I beg to differquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar dat is dan toch niet de moeite
Nou, dan lees je dingen die er niet zijn. Ik geef alleen aan dat Ang3l er sowieso niks mee kan, omdat het er (nog) niet is. Ik zet er niet eens: neh neh neh neh neh achter of zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit toch elke keer echt een hele nare bijtoon bij.... die ik niet snap.
Maar met mij!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kent mijn standpunt mbt kinderen wel nu toch?
Eeuwig zonde Rhu, eeuwig zonde!quote:
Nee, dat is voor kneuzen. En Polen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:35 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, bijna weekend
Grote vraag, ga ik bier drinken in de trein. Moet dan uit blik, is niet lekker
Ik wil nog een foto van rhu in haar carnavalsoutfitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eeuwig zonde Rhu, eeuwig zonde!
Van die FOK! verhaaltjes waar je net doet (voor de grap tihi) dat je wat met elkaar hebt, of zou kunnen hebben. Hypotetisch.quote:
Uh, ja, Ok.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van die FOK! verhaaltjes waar je net doet (voor de grap tihi) dat je wat met elkaar hebt, of zou kunnen hebben. Hypotetisch.
Too*.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan lees je dingen die er niet zijn. Ik geef alleen aan dat Ang3l er sowieso niks mee kan, omdat het er (nog) niet is. Ik zet er niet eens: neh neh neh neh neh achter of zo.
Overfloat is to an art.
You'll survivequote:
mijn familie zit op fb....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eeuwig zonde Rhu, eeuwig zonde!
als je hem echt aan niemand laat zien stuur ik er zo wel een als ik achter de laptop zitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil nog een foto van rhu in haar carnavalsoutfit
neequote:
Rip aan de nabestaanden dan maarquote:
Kut is dat hequote:
Tinderquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kut is dat he
Ik ben van de week maar vast eens begonnen al mijn (openbare) profielfoto's te verwijderen. Mijn profiel helemaal aan de wilgen hangen wil ik (nog) niet, dan kan ik niet meer tinderen
Tof! Beloofdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je hem echt aan niemand laat zien stuur ik er zo wel een als ik achter de laptop zit
niet van mannen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Tinder is toch inmiddels 90% fakeprofielen?
I know rightquote:
Valt mee. Heb zelfs het idee dat dat de laatste tijd een stuk minder is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Tinder is toch inmiddels 90% fakeprofielen?
Dat zal minder zijn denk ik jaquote:
Die pleur je in het groepje "familie" en dat timmer je zo ver dicht dat ze alleen nog je verjaardag kunnen zien, duh! Moet ik je nou alles uitleggen?quote:
maar wie moet er dan in het tietengroepje? Alleen jij! Dan kan ik beter hier op fok in sexy en gewaagd gaan posten of zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die pleur je in het groepje "familie" en dat timmer je zo ver dicht dat ze alleen nog je verjaardag kunnen zien, duh! Moet ik je nou alles uitleggen?
Ik gebruik het eigenlijk vooral als chatclient met internationale kennissen en één maat die nog geen whatsapp heeftquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kut is dat he
Ik ben van de week maar vast eens begonnen al mijn (openbare) profielfoto's te verwijderen. Mijn profiel helemaal aan de wilgen hangen wil ik (nog) niet, dan kan ik niet meer tinderen
Dat is helemaal openbaar! Zelfs zonder account kan je lurken op fokquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar wie moet er dan in het tietengroepje? Alleen jij! Dan kan ik beter hier op fok in sexy en gewaagd gaan posten of zo
Ik eigenlijk ook....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk vooral als chatclient met internationale kennissen en één maat die nog geen whatsapp heeft![]()
De enige met wie ik geregeld facebook-chatte heeft onlangs dr account verwijderd dus daar hoeft het ook niet meer voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk vooral als chatclient met internationale kennissen en één maat die nog geen whatsapp heeft![]()
Je wou toch je tieten ergens posten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind serieus net pas uit hoe je een moment maakt op tinder...
Nee! Grrrrrrr wil dat ik mijn tieten ergens post!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je wou toch je tieten ergens posten?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee! Grrrrrrr wil dat ik mijn tieten ergens post!
Ik zou er een werkgroep voor oprichten of zoquote:
O dat heb ik ook overgeslageen. Sowieso gebruik ik tinder echt nog zelden. De nieuwigheid en leukigheid is er wel vanaf.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind serieus net pas uit hoe je een moment maakt op tinder...
Facebook is gewoonweg zo boeiend als dat je vrienden zijn. Heb je stomme share & win vrienden of die alleen hun nieuwe etensmaal posten? Ja dan is er geen zak aan idd. Je "maakt" facebook zelf uiteindelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De enige met wie ik geregeld facebook-chatte heeft onlangs dr account verwijderd dus daar hoeft het ook niet meer voor.
Verder is eigenlijk het enige boeiende nog wat van die pagina's van bedrijven en organisaties. Dirkjan, Spoorzone Delft, TED, nog een handje vol. Bij mijn twitter account was dat ook het laatste wat ik nog volgde voor ik hem verwijderde.
De enige vrienden die wel eens wat leuks posten zijn FOK!ersquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Facebook is gewoonweg zo boeiend als dat je vrienden zijn. Heb je stomme share & win vrienden of die alleen hun nieuwe etensmaal posten? Ja dan is er geen zak aan idd. Je "maakt" facebook zelf uiteindelijk.
Heet dat niet een afwerkgroep dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou er een werkgroep voor oprichten of zo
Maar grindr blijft wel interessant? Voor ons is Tinder het zelfde hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat heb ik ook overgeslageen. Sowieso gebruik ik tinder echt nog zelden. De nieuwigheid en leukigheid is er wel vanaf.
Dat dus, koterfotoposters gaan in de hide, mensen die echt niets zinnigs, maar wel veel, posten knikker ik er gewoon af.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn vrienden maken serieus fb wel tof. En ik probeer niet te veel stomme mensen te bevrienden
Daarnaast gebruik ik het ook vaak als een chat inderdaad
Of voor events
Een foto van mijn tieten maakt nog niet dat je er ooit bij in de buurt mag komenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heet dat niet een afwerkgroep dan?
Ja dat ligt dan toch ook aan je vrienden en dus indirect ook weer aan jouquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De enige vrienden die wel eens wat leuks posten zijn FOK!ersOhja en als het vliegseizoen weer begint komen er wel weer leuke zweefvliegposts. Maar voor de rest vind ik het zelden tot nooit boeiend om te zien of lezen waar vrienden vandaag zijn wezen hardlopen of zo.
Grindr is simpelen en directer. Zonder dat stomme geswipe en gematch.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar grindr blijft wel interessant? Voor ons is Tinder het zelfde he
Ja dat dus. je maakt toch zeker je eigen FB?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, koterfotoposters gaan in de hide, mensen die echt niets zinnigs, maar wel veel, posten knikker ik er gewoon af.
Daar moeet je niet FB de schuld van gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja ik heb ook iedereen die alleen maar onzinnigheid post ontvolgd of ontvriend, maar nu heb ik dus praktisch alleen nog posts van die organisatie pagina's over
Ik denk serieus dat het grotendeels aan mij ligt. Ik vind mensen en de dingen die ze doen gewoon niet zo snel boeiend.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ligt dan toch ook aan je vrienden en dus indirect ook weer aan jou
Hoe werkt dat dan precies?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grindr is simpelen en directer. Zonder dat stomme geswipe en gematch.
Je ziet gewoon een overzicht van profielfoto's, gesorteerd op de afstand van je vandaan. En dan kun je chatten. That's it. Meer niet. Geen poespas met liken en niet liken en een match en zo.quote:
Precies, evenementen is perfect geregeld. Nou nog integratie met datumprikkerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik FB volop, voor feestjes etc, evenementen zijn lekker makkelijk te beheren etc, iedereen zit er toch op, dus je kan iedereen tegelijk bereiken etc.
Je vergeet de hamvraag: T or B?quote:
Dat zou idd best een handige optie zijn jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, evenementen is perfect geregeld. Nou nog integratie met datumprikker
Is er nou geen goede versie van Grindr voor lesbische vrouwen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grindr is simpelen en directer. Zonder dat stomme geswipe en gematch.
Dat heb ik ook, ik heb sowieso een heel streng deurbeleid en een proefperiode.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, koterfotoposters gaan in de hide, mensen die echt niets zinnigs, maar wel veel, posten knikker ik er gewoon af.
Is daar niet eens een instelling voor? Dat je kunt filteren dat je alleen de T'tjes of B'tjes ziet?quote:
oh dat is wel leuk, maar zo veel moeite is swipen toch niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet gewoon een overzicht van profielfoto's, gesorteerd op de afstand van je vandaan. En dan kun je chatten. That's it. Meer niet. Geen poespas met liken en niet liken en een match en zo.
Whaha ik wilde het niet vragenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is er nou geen goede versie van Grindr voor lesbische vrouwen?
Vast wel, in de upgrade versie. Maar ik vertik t te betalen. #freeloaderquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is daar niet eens een instelling voor? Dat je kunt filteren dat je alleen de T'tjes of B'tjes ziet?
Jawel. Onder de debiele naam Brenda geloof ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik dat ubethaunt willen doen? Profiel voor profiel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat is wel leuk, maar zo veel moeite is swipen toch niet?
Ja dat is wel waar... De laatste tijd zit er ook echt niks meer tussenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik dat ubethaunt willen doen? Profiel voor profiel?
Geef me ze gewoon in 1 handig overzicht en ik zoek ze er zelf wel uit die ik aan wil spreken.
Ipv eerst 10 ugglies weg te moeten swipen.
Ik denk dat daar gewoonweg veel minder vraag naar is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Bij hetero's wel ja. Daar is nogal redelijk logisch wie wie neukt.quote:
Owja?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij hetero's wel ja. Daar is nogal redelijk logisch wie wie neukt.
Uitgeprobeerd, is niks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Onder de debiele naam Brenda geloof ik
Zijn er best een hoop hoor, maar is allemaal troep of het werkt niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat daar gewoonweg veel minder vraag naar is.
Grindr is ook geen technisch hoogstaande app verder, dus ik denk dat het dan toch idd aan de vraag/aanbod ligt en de manier van gebruiken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uitgeprobeerd, is niks.
[..]
Zijn er best een hoop hoor, maar is allemaal troep of het werkt niet goed genoeg.
Er zijn zoveel generaliserende opmerkingen nu te bedenken. Heerlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uitgeprobeerd, is niks.
[..]
Zijn er best een hoop hoor, maar is allemaal troep of het werkt niet goed genoeg.
Mannen zien dat het werkt en gebruiken het. Vrouwen missen functionaliteit, dus het kan niks zijn (ook al werkt het prima).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grindr is ook geen technisch hoogstaande app verder, dus ik denk dat het dan toch idd aan de vraag/aanbod ligt en de manier van gebruiken.
T is super basic maar t doet wat t doet. Prima toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannen zien dat het werkt en gebruiken het. Vrouwen missen functionaliteit, dus het kan niks zijn (ook al werkt het prima).
Ja maaaaaarrrrr!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is super basic maar t doet wat t doet. Prima toch?
SILENCE!quote:
Ik weet ook niet of die voor vrouwen nog bestaat eigenlijk.quote:
Als ik in de appstore BRENDA intyp komt ie meteen met Lesbienne app for dating opquote:
Ja die krijg ik ook als ik op Brenda lesbian app klik, dus kan zijn dat dat de nieuwe naam is of zo?quote:
Wapa werkt ook niet goed genoeg naar mijn smaak.quote:
Ik heb beiden?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die krijg ik ook als ik op Brenda lesbian app klik, dus kan zijn dat dat de nieuwe naam is of zo?
Jij geile skippybal jij!quote:
En dat zijn alleen diegenen die zijn overgebleven na een selectie.quote:
Ik heb:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En dat zijn alleen diegenen die zijn overgebleven na een selectie.
En dan mij voor geil uitmaken. Hypocriet!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb:
Grindr
Scruff
PlanetRomeo
En ik had ooit:
Bender
Gay,nl
BoyAhoy
Jack'd
Ik heb er nog maar 3!!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En dan mij voor geil uitmaken. Hypocriet!
En ik maar 2! geloof ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 3!!!!!
En je doet alsof geil een slecht iets is
quote:The plot takes place in New York, and in the present. In a Hotel called "Quicky" a professor blackmails a student of his into having sex with him. But when the professor puts on a condom, the carnivorous condom bites off his penis and disappears. Detective Mackaroni who gets the case thinks that the college girl just bit off her teacher's penis! Mackaroni goes to the motel himself to check out the crime scene, in the lobby he finds a gigolo named Bill and he asks him to follow him to crime room, there the two men attempt to have sex when they are suddenly interrupted by the attack of a killer condom.
Ach, de kerk. Daar luister ik al eeuwen niet meer naar!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En ik maar 2! geloof ik
Ja, volgens de kerk wel.Zeker buiten het huwelijk en met een ander geslacht.
![]()
Ik vind hun laatste plaat nog wel okquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, de kerk. Daar luister ik al eeuwen niet meer naar!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:20 schreef Sinceria het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt0116791/
[..]
CHVRCHES, daar luister ik wel geregeld naarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind hun laatste plaat nog wel ok.
Heb je op Grindr niet zoveel last van.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
Even op dat wapa gekeken maar 95% lijkt fake
En het is niet zo enorm ongeloofwaardig dat er meteen iemand wil neukenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je op Grindr niet zoveel last van.
Tja. Mannen zijn directer en eerlijker he
We hebben t hier over potten hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is niet zo enorm ongeloofwaardig dat er meteen iemand wil neuken.
Ik bedoel, het zal vast voorkomen dat het echt is hoor, maar van die gesprekken die van de kant van de vrouw meteen over seks beginnen, ik vertrouw dat niet.
Ja ok, maar ik bedoelde eigenlijk Tinder, heb er sowieso weinig mee gedaan, 3 matches ofzo, waarvan de 2de meteen begon van, Hoi! Lekker weekend gehad, zeg ik zal er niet omheen draaien...quote:
Ja en daarmee komen we op dat gesprek van gister dat er toch echt wel vrouwen zijn die zo zijn, maar waar dan meteen een stempel van slet op gedrukt wordt OF die dus blijkbaar niet geloofd wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde eigenlijk Tinder, heb er sowieso weinig mee gedaan, 3 matches ofzo, waarvan de 2de meteen begon van, Hoi! Lekker weekend gehad, zeg ik zal er niet omheen draaien...
Uhuh, lekker geloofwaardig.
Ja, maar dat weet je dan toch ook wel als vrouw?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en daarmee komen we op dat gesprek van gister dat er toch echt wel vrouwen zijn die zo zijn, maar waar dan meteen een stempel van slet op gedrukt wordt OF die dus blijkbaar niet geloofd worden
Mietjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je dan toch ook wel als vrouw?.
Buiten het feit dat ik daar al helemaal niet op zit te wachten.
Kijk-mij-es-uitgenodigd-zijn-en-jullie-lekker-niet post.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk-mij-es-uitgenodigd-zijn-en-jullie-lekker-niet post.
Mits goed opgebakken, kunnen die best lekker zijn op zijn tijd.quote:
echt hèquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk-mij-es-uitgenodigd-zijn-en-jullie-lekker-niet post.
Zullen we haar spanken?quote:
We kunnen vast wel iets verzinnen dat wij wel leuk vinden en zij niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij wil ze dat alleen maar
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen vast wel iets verzinnen dat wij wel leuk vinden en zij niet.
wel!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
En jullie waren waarschijnlijk toch niet gekomen als jullie uitgenodigd waren, dus zeur niet.
Kom je volgende week?quote:
Ik las dat je retegeil bent, en ik had niks anders gepland staan, dus waarschijnlijk was ik wel gekomen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:02 schreef Sinceria het volgende:
![]()
En jullie waren waarschijnlijk toch niet gekomen als jullie uitgenodigd waren, dus zeur niet.
Nee daar ben ik ook niet voor uitgenodigd! En dan kan ik ook gewoon nietquote:
Nee, ik weet uberhaupt niet zoveel meer na gisterenquote:
Het is zaterdag kwart over 1 in de middagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik weet uberhaupt niet zoveel meer na gisteren.
Ow, dan hoor ik hier idd niet te postenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zaterdag kwart over 1 in de middag.
Heb je 't leuk gehad?
Echt niet, het was in Amsterdam.quote:
Geloof er heulemaal niks van!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las dat je retegeil bent, en ik had niks anders gepland staan, dus waarschijnlijk was ik wel gekomen.
Mogguh!quote:
Daar woon ik parttimequote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Echt niet, het was in Amsterdam.
Maar jij gaat toch nooit naar meets enzo?quote:
Wat is er volgende weeeeeeeeek?quote:
Het was toch geen meet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch nooit naar meets enzo?
Zullen we dan maar eens snel een prive meet met zijn 2en doen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het was toch geen meet?
Ik hou niet van grote groepsmeets maar that's it
Jij wil alleen mijn borstenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zullen we dan maar eens snel een prive meet met zijn 2en doen?
Hmmm, en nog wel ietsje meer hoor.quote:
Typisch, ik ben altijd eerlijk tegen je en nu is het niet anders.quote:
Ze sluit maar achter aan in de rij van mensen die dat willen.quote:
Ja dat is inderdaad wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze sluit maar achter aan in de rij van mensen die dat willen.
Dat lijkt mij ook, al is het maar omdat ze dan achter mij staat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is inderdaad wel zo eerlijk
Jij gaat nooit naar meets!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, ik ben altijd eerlijk tegen je en nu is het niet anders.
Heb ik daar iets over te zeggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, al is het maar omdat ze dan achter mij staat.En als ze heel lief is, mag ze misschien wel tegelijkertijd met mij met jouw borsten spelen.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb ik daar iets over te zeggen?
Geilquote:
Zeg nou eerlijk Air, liefst doe je ons beiden in 1 sessie of niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, al is het maar omdat ze dan achter mij staat.En als ze heel lief is, mag ze misschien wel tegelijkertijd met mij met jouw borsten spelen.
De verjaardag van HW is geen meet.quote:
Enkel als ik daar (ook) voordeel uit kan halen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef Sinceria het volgende:
Zeg nou eerlijk Air, liefst doe je ons beiden in 1 sessie of niet?
Dan moeten we haar maar zien over te halen, niet?quote:
Klinkt goed, ff strategie bepalen per DM? Anders wordt het wel heel doorzichtig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:03 schreef Sinceria het volgende:
Dan moeten we haar maar zien over te halen, niet?
Overeenkomsten zijn er wel, al wil een psycholoog je vooral mentaal in alle hoeken en gaten doorgronden, Sinceria en ik willen dat vooral fysiek.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Sessie klinkt zo als 'op de bank bij de psycholoog'
pfff zelfs samen kunnen jullie mij niet aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overeenkomsten zijn er wel, al wil een psycholoog je vooral mentaal in alle hoeken en gaten doorgronden, Sinceria en ik willen dat vooral fysiek.
strak planquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, ff strategie bepalen per DM? Anders wordt het wel heel doorzichtig.
Juistquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overeenkomsten zijn er wel, al wil een psycholoog je vooral mentaal in alle hoeken en gaten doorgronden, Sinceria en ik willen dat vooral fysiek.
Ik durf het risico wel te nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
pfff zelfs samen kunnen jullie mij niet aan
Dan ken je ons nog niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff zelfs samen kunnen jullie mij niet aan
Gaaf!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:16 schreef Sinceria het volgende:
Oh god, de buren moeten weer hardhouse draaien hoor. Gemixed met Jantje Smit.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:16 schreef Sinceria het volgende:
Oh god, de buren moeten weer hardhouse draaien hoor. Gemixed met Jantje Smit.
Ze hebben twee kleine kinderen met elk een eigen muziek installatie.quote:
Als de muzikale opvoeding representatief is voor de resterende opvoeding, dan heeft dit land twee pareltjes in de maak.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:42 schreef Sinceria het volgende:
Ze hebben twee kleine kinderen met elk een eigen muziek installatie.
Ja, heel erg.quote:
Welles! Geen besloten meet. En jammerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook niet voor uitgenodigd! En dan kan ik ook gewoon niet
Een meet dusquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat is er volgende weeeeeeeeek?
Wie wat waar en wanneer?quote:
Jij toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
Wie komen er eigenlijk volgende week?
Wie: laat iedereen zelf maar roepenquote:
Iedereen!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
Wie komen er eigenlijk volgende week?
Verdorie, das de 28e toch? Dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie: laat iedereen zelf maar roepen
Wat: een meet
Waar: Den Haag
Wanneer: volgende week zaterdag
Verzetten wat je hebt staan!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Verdorie, das de 28e toch? Dan kan ik niet.
Yup. Hapje eten 's avonds gaat niet lukken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Verdorie, das de 28e toch? Dan kan ik niet.
Geen idee. Het oorspronkelijke idee was hapje eten en daarna 'vrije tijd'quote:
'quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Hapje eten 's avonds gaat niet lukken?
Daarna vrije orgie toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Het oorspronkelijke idee was hapje eten en daarna 'vrije tijd'
Nee, zo'n vrije orgie met Q. erbij werkt bij mij ook contra productief voor de opwinding.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Hmm denk dat t voor mij niet gaat werken
Klinkt ook allemaal heel engquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zo'n vrije orgie met Q. erbij werkt bij mij ook contra productief voor de opwinding.
Alles om OUD niet nog groter te laten worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zo'n vrije orgie met Q. erbij werkt bij mij ook contra productief voor de opwinding.
Nooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
'
Denk het niet, we gaan naar de negen maanden beurs die dag. Maar mijn schoonmoeder gaat mee, die woont in Den Haag, dus wie weet. Zal het in mijn achterhoofd houden.
Celibatair gaan leven. Al doe je dat in feite al, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:13 schreef Q. het volgende:
Alles om OUD niet nog groter te laten worden.
Dat is natuurlijk leuk voor jou, maar niet voor onsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:10 schreef Samzz het volgende:
Voor mij is het nog even afwachten of ik kom. Ik hoor volgende week of ik definitief word aangenomen en als ik aangenomen word komen m'n ouders en de verhuurders aanstaande zaterdag deze kant op om te kijken hoe we de verbouwing aan gaan pakken. Dus het is een beetje afhankelijk van hoe laat ze hier zijn en we klaar zijn met alles doornemen en doormeten enz.
.
Ik zit niet voor niets op FOK!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Celibatair gaan leven. Al doe je dat in feite al, toch?
Ik hoop ook gewoon dat ik kan komen, maar als ze pas na de middag hier zijn gaat 'm dat niet worden denk ik, ook ivm reistijdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk leuk voor jou, maar niet voor ons
Gewoon de verwarming hoog zetten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Volgende week zaterdag ben ik terug in het kikkerlandje, brrrrrr.
wakker worden met 25 graden is er niet meer bij...
Ergerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De negen maandenbeurs, is dat een soort OUD-meet?
Geef me hun nummer eensquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop ook gewoon dat ik kan komen, maar als ze pas na de middag hier zijn gaat 'm dat niet worden denk ik, ook ivm reistijd.
Bij de FEBO.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:20 schreef MissMSX het volgende:
Nou, fuck it. Ik ga gewoon lekker een hapje eten. Met of zonder anderen
Neeheequote:
Op de Lange Poten, ter hoogte van de ingang van Nieuwspoort bij de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:26 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is hier niet eens een febo
Ah. Nooit opgevallen dat dat een febo is. Ben ook niet echt de doelgroepquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de Lange Poten, ter hoogte van de ingang van Nieuwspoort bij de Tweede Kamer.
Is ook een hoek waar we niet heel vaak komen. Bovendien is er zoveel beter patat te krijgen in het Centrum.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:32 schreef MissMSX het volgende:
Ah. Nooit opgevallen dat dat een febo is. Ben ook niet echt de doelgroep
Ga jij wel mee eten met me volgende week?
Dus eigenlijk sta ik volgende week alleen in Den Haag?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:10 schreef Samzz het volgende:
Voor mij is het nog even afwachten of ik kom. Ik hoor volgende week of ik definitief word aangenomen en als ik aangenomen word komen m'n ouders en de verhuurders aanstaande zaterdag deze kant op om te kijken hoe we de verbouwing aan gaan pakken. Dus het is een beetje afhankelijk van hoe laat ze hier zijn en we klaar zijn met alles doornemen en doormeten enz.
.
Oh, ik heb een criollo kado gekregen, pretinha heet zequote:
Met onsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus eigenlijk sta ik volgende week alleen in Den Haag?
Cadeau?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, ik heb een criollo kado gekregen, pretinha heet zeprachtig paard!
ok ok, cadeau dan.quote:
Ik bedoelde dat ik dat een fors cadeau/kado vindquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ok ok, cadeau dan.
Paard gereden op het strand en de eigenaar ken ik al 20 jaar. Hij heeft een enorme boerderij en hij zal voor haar zorgen als ik er niet ben.
En met enorm bedoel ik 20000 hectare
Hier heeft iedereen paarden, je ziet ze zelfs op de snelweg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik dat een fors cadeau/kado vind
Een paard kost je nog geen 1000 euro en is vrijwel onderhoud vrij.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:01 schreef Cue_ het volgende:
Een paard kost niets daar?
Aangezien een auto duurder is?
Dat is idd geen geld (vergeleken met de prijzen hier)quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een paard kost je nog geen 1000 euro en is vrijwel onderhoud vrij.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaarquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar dan is 't niet onderhoudsvrij, dan doet iemand anders het onderhoud voor je...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Miss genoeg andere mensen die dat wel op zich nemen
Nou, dat ligt eraan wat je geeft en wat voor ras het is en waar het staat. Is vrij lastig te zeggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:56 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel eet een paard eigenlijk per jaar?
maandelijks een bedrag storten vind ik redelijk onderhoudsvrijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan is 't niet onderhoudsvrij, dan doet iemand anders het onderhoud voor je...
Zeker. Maar het kost je wel geld, in ruil voor het onderhoud dat een ander aan jouw paard besteed. Dus het paard an sich is niet onderhoudsvrij, je besteedt het gewoon uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maandelijks een bedrag storten vind ik redelijk onderhoudsvrij
Vandaar ook de "vrijwel" onerhoudsvrij van Bels.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar het kost je wel geld, in ruil voor het onderhoud dat een ander aan jouw paard besteed. Dus het paard an sich is niet onderhoudsvrij, je besteedt het gewoon uit.
Lijkt me niet gek als je 20000 ha aan grond hebtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de "vrijwel" onerhoudsvrij van Bels.
Misschien lopen ze gewoon ergens in de natuur rond en redden ze zichzelf wel grotendeels.
Dan is een auto ook onderhoudvrij voor de meeste mensenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maandelijks een bedrag storten vind ik redelijk onderhoudsvrij
Als je die elke avond bij de garage zetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is een auto ook onderhoudvrij voor de meeste mensen
Een auto parkeren en een nacht buiten laten staan is toch geen onderhoud?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je die elke avond bij de garage zet
Klopt. Maar tis altijd handig als er iemand is die er af en toe naar kijkt en wat doet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:30 schreef MissMSX het volgende:
Een auto parkeren en een nacht buiten laten staan is toch geen onderhoud?
Dat bedoel ik. Een auto is niet onderhoudsvrij omdat de eigenaar hem niet zelf onderhoudt. Hij heeft er dan weinig omkijken naar, maar dat is iets anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar tis altijd handig als er iemand is die er af en toe naar kijkt en wat doet.
Een auto is opzich ook redelijk onhoudsvrij ja.
Voor de praktijk komt t op hetzelfde nee, minder last bij de eigenaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat bedoel ik. Een auto is niet onderhoudsvrij omdat de eigenaar hem niet zelf onderhoudt. Hij heeft er dan weinig omkijken naar, maar dat is iets anders.
Ze loopt idd vrij rond, zat beekjes en gras. Ze loopt natuurlijk niet 100% los in de 20k hectare.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de "vrijwel" onerhoudsvrij van Bels.
Misschien lopen ze gewoon ergens in de natuur rond en redden ze zichzelf wel grotendeels.
Wou alleen dat ik langer kon blijven slapen, lag er om 5 uur in en was om 8 uur alweer klaarwakker.quote:
Je lichaam bereidt je alvast voor op wat gaat komen.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:11 schreef Sinceria het volgende:
Wou alleen dat ik langer kon blijven slapen, lag er om 5 uur in en was om 8 uur alweer klaarwakker.
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lichaam bereidt je alvast voor op wat gaat komen.
quote:
Met een beetje mazzel kun je over een jaar of 2 weer es een nachtje doorslapen.quote:
Jeeeeej.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kun je over een jaar of 2 weer es een nachtje doorslapen.
Mijn tante was er ookquote:Op zondag 22 februari 2015 15:07 schreef Q. het volgende:
Gisteren naar A State of Trance geweest. Ik word te oud voor dat soort dingen.Was best geinig om een keer mee te maken, dat wel.
Wachten tot je weer beter bent.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh ik voel griep aan komen. Kan ik er nu nog iets tegen doen?
Ik heb haar niet gezien. Denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tante was er ook. Vond het helemaal geweldig.
Terwijl het werk zich opstapelt.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef CherryLips het volgende:
Uitziekenonder een kleedje op de bank
Ik heb dan ook gewoon doorgewerktquote:
Ik word altijd standaard ziek als ik een week lang veel te laat naar bed gegaan ben.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:54 schreef stbabylon het volgende:
Er is geen medicijn tegen griep. Alleen vaccinatie tegen type x, maar daarvoor ben je te laat (als het daadwerkelijk griep blijkt te zijn). Je kunt wel je lichaam sterker maken zodat je er zo min mogelijk last van hebt. Vitamines en vooral veel rust.
definieer "veel te laat"quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik word altijd standaard ziek als ik een week lang veel te laat naar bed gegaan ben.
Waarom zou je dat een hele week doenquote:
Goeie tip, die ga ik proberen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik word altijd standaard ziek als ik een week lang veel te laat naar bed gegaan ben.
Hoe weet jij dat? Je komt nooit buitenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Kak, schoolvakantie. Overal blagen
Bioscoop en zwembadquote:Op maandag 23 februari 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je komt nooit buiten
Oh, vandaar het totale paradijs onderweg vandaagquote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Kak, schoolvakantie. Overal blagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |