Nicequote:
quote:
O je viert je verjaardag dit weekend? Nicequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
20 is wellicht wat overdreven idd, maar het is mijn feestje he?.
Fijne zaal vind ik wel.quote:
Afzeiken? Nee, okéquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je passief-agressief hem zit af te zeiken?
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je passief-agressief hem zit af te zeiken?
Yeps, vanavond met wat mensen de kroeg in, verwacht opzich geen enorme kolerezooi, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Denk niet dat ze dat hier kunnen waarderen. Maar laat ik zeggen: Ik wist niet dat ik dat kon
[..]
O je viert je verjaardag dit weekend? Nice
Ik ben geen kakkerlakquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!
Ach, what's in a namequote:
Same here, zal gooit ie er 50 in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!
Niet tegen monumenten pissen!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, vanavond met wat mensen de kroeg in, verwacht opzich geen enorme kolerezooi, maar je weet het nooit.
Is dit een doodsverwensing tettertje?quote:
Die zijn er niet echt in de buurtquote:
Godverdommequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit een doodsverwensing tettertje?
+86352,5082 notesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zet de zoden wel aan de dijk.
Ja, prima, maar Pentatonix is in de HMHquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
HMH is een prima tent, Ziggodome is beter en groter, dat wel.
Wel grappig dat jij er een groter 'probleem' van maakt dan HW zelf. Ik bedoel er iig niks mee. Maar zoek er lekker wat achter johquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, dan lees ik je sarcastische posts over die 20 compleet verkeerd...
Tip nummerrrrr 1. Als je t gebouw binnenkomt, linksom gaan. Niet meteen de zaal in, maar links lopen, hoekje rechts om en de lange gang doorlopen. Dan kom je helemaal vooraan uit en dat is vaak nog prima rustig.quote:
Ziggodome nog niet geweest, maar ik vind voor concerten dat massale wat minder. Vind de HMH een fijn formaat. Arena wel 1x geweest, nooit meer. Bagger galmbak. Maar goed, dat is er ook niet echt op gebouwd. Die andere 2 wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
HMH is een prima tent, Ziggodome is beter en groter, dat wel.
Ja dus? Kun jij nog wel in t ziggodome gaan staan! Bellen je vrienden je maar op met de foon in de lucht zodat je nog wat hoort!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, prima, maar Pentatonix is in de HMH
Niets mis meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, prima, maar Pentatonix is in de HMH
Heb ik toch nog ietsquote:
ArenA is idd kut met concerten, al is het wel verbeterd de laaste 2 jaar hoor ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziggodome nog niet geweest, maar ik vind voor concerten dat massale wat minder. Vind de HMH een fijn formaat. Arena wel 1x geweest, nooit meer. Bagger galmbak. Maar goed, dat is er ook niet echt op gebouwd. Die andere 2 wel.
Ik wil het wel weten hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Denk niet dat ze dat hier kunnen waarderen. Maar laat ik zeggen: Ik wist niet dat ik dat kon
[..]
O je viert je verjaardag dit weekend? Nice
Ja die kluisjes zijn idd wel fijn. Die rij en durkte bij de garderobe en de opstelling daarvan (die beneden dan, niet die boven) is echt ondoenlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Kleine tips, kom iets op tijd, loop meteen na het binnenkomen naar links voor de kluisjes, stuk sneller weg na afloop dan de garderobe. Maar als je toch de tijd hebt, blijf ff voor de afterparty boven, DJ draait muziek van het genre van de artiest, dansvloer erbij, kan je even chillen zodat je niet in de massa weg hoeft.
Ja ik sta ook altijd aan de linkerkant. Via de lange gang naar voren lopen en dara pas de deur door. Prima vooraan, EN een bar binnen fatsoenlijke afstand.quote:Als je niet per se vooraan wil staan, maar toch goed bij het podium, ga niet aan de rechterkant de zaal in, maar links aan de kant van de kluisjes, daar is ook een bar, maar daar is het altijd een stuk rustiger dan rechts. Als je bovenin zit kan je dat echt heel goed zien, links kan je tussen de mensen door lopen op de vloer, rechts sta je klem.
Ik ken je langer dan vandaag hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iets.
On a serious note, ik bedoelde niks met m'n opmerking, hoor. Mocht je dat denken.
Ja, ik heb alleen nooit concerten die daar plaatsvinden. Meestal Paradiso, Melkweg en soms HMH.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ArenA is idd kut met concerten, al is het wel verbeterd de laaste 2 jaar hoor ik.
ZD is gewoon weer de nieuwste zaal, dat merk je aan alles, ruim opgezet, veel kluisjes, grote garderobe, overal munten halen, veel barretjes, goed en veel keuze aan eten etc. Zaal is goed ingedeeld, klinkt goed.
Laat die notes dus maar zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag hoor. En al bedoel je er wel iets mee, mij heb je er niet mee
.
Laten we zeggen: Het was een neger van 1.93m en alles was enorm in verhouding.quote:
Ik ben er een stuk of 8 keer geweest inmiddels, voor grotere acts echt prima. Maar Paradiso/melkweg hebben wel meer sfeer, maar een band als Muse ofzo komt daar echt niet meer helaas. En als ze wel zouden komen zou het met 0.5 sec zijn uitverkochtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen nooit concerten die daar plaatsvinden. Meestal Paradiso, Melkweg en soms HMH.
Ok ok, ik ga ze allemaal wel weer 1 voor 1 wissenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik ga ze allemaal wel weer 1 voor 1 wissen.
Ach, ik ben in een goed humeurquote:
Ja Paradiso is niet zo groot. Dus dat soort bands passen daar niet meer. Vind paradiso een hele mooie zaal. Qua geluid misschien minder dan een HMH, maar de sfeer maakt veel goed. En t zijn vaak indie bandjes of wat minder grote bands en daar ga ik meer voor dan de huge ass artiesten met duizenden bezoekers. Maar da's gewoon smaak (zoakls donkere huidquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er een stuk of 8 keer geweest inmiddels, voor grotere acts echt prima. Maar Paradiso/melkweg hebben wel meer sfeer, maar een band als Muse ofzo komt daar echt niet meer helaas. En als ze wel zouden komen zou het met 0.5 sec zijn uitverkocht.
Zou ik ook zijn met 20 guinness in het vooruitzicht. Al denk ik dat ik wel onder de tafel zou liggen na zoveel bier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ben in een goed humeur.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we zeggen: Het was een neger van 1.93m en alles was enorm in verhouding.Holy mother of Christ how did I survive? En hij was groot en sterk en kon mij liften met 1 hand
Wat ie dus ook deed terwijl ie
.....
Jij bent ook echt een wijf ook he, nooit meer iets los kunnen latenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Paradiso is niet zo groot. Dus dat soort bands passen daar niet meer. Vind paradiso een hele mooie zaal. Qua geluid misschien minder dan een HMH, maar de sfeer maakt veel goed. En t zijn vaak indie bandjes of wat minder grote bands en daar ga ik meer voor dan de huge ass artiesten met duizenden bezoekers. Maar da's gewoon smaak (zoakls donkere huid![]()
).
Op zich is die grote zaal van de Melkweg (die van de rabobank geloof ik, die niet IN de melkweg zelf zit maar er tegenaan is gebouwd) wel flinkDaar heb ik een keer The Cranberries gezien.
quote:
Ik heb daar normaal niet (meer) zo'n last van. Maar vandaga merk ik t toch welquote:Kun je nog lopen?
Hij woont in Londen en gata vandaag terug. Maar hij zou vaker voor werk in Eindhoven zijn, dus denk dat ie dan welw eer contact opneemt. Ik noem 'm The Gentle Giant, want hij was echt super lief en zachtaardig.quote:Ga je hem vaker zien?
Het was een GARPJE!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een wijf ook he, nooit meer iets los kunnen laten.
Florence & The Machine krijgt een HMH met gemak uitverkocht maar staat ook nog wel in de Paradiso omdat ze t er zo mooi vindt. Maar die is dan idd snel vol.quote:Ik hou van beide soort concerten, dus ik ga gewoon naar de zaal waar ze komen. Natuurlijk zou een megaband in de Paradiso echt geweldig zijn, maar dat is dan ook vrijwel onmogelijk om binnen te komen.
Ik val tegenwoordig na één biertje al omquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn met 20 guinness in het vooruitzicht. Al denk ik dat ik wel onder de tafel zou liggen na zoveel bier.
Jajaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een GARPJE!!!!!!!
[..]
Florence & The Machine krijgt een HMH met gemak uitverkocht maar staat ook nog wel in de Paradiso omdat ze t er zo mooi vindt. Maar die is dan idd snel vol.
Ik ook na 20 pints hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik val tegenwoordig na één biertje al om
Ja gelukkig deed ze dan in een jaar beide aan, dus dan is t prima (en ik had voor beide een kaartjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja.
Ja ok, dat soort bands zijn er nog wel, maar wat je zegt, als je een kaartje hebt is het top, maar je sluit wel heel veel fans uit op die manier helaas.
Sodeju, er is ECHT wat aan de hand hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij er een groter 'probleem' van maakt dan HW zelf. Ik bedoel er iig niks mee. Maar zoek er lekker wat achter joh.
Ik val na 20 ranja al om!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip nummerrrrr 1. Als je t gebouw binnenkomt, linksom gaan. Niet meteen de zaal in, maar links lopen, hoekje rechts om en de lange gang doorlopen. Dan kom je helemaal vooraan uit en dat is vaak nog prima rustig.
Bedankt jongsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Kleine tips, kom iets op tijd, loop meteen na het binnenkomen naar links voor de kluisjes, stuk sneller weg na afloop dan de garderobe. Maar als je toch de tijd hebt, blijf ff voor de afterparty boven, DJ draait muziek van het genre van de artiest, dansvloer erbij, kan je even chillen zodat je niet in de massa weg hoeft.
Als je niet per se vooraan wil staan, maar toch goed bij het podium, ga niet aan de rechterkant de zaal in, maar links aan de kant van de kluisjes, daar is ook een bar, maar daar is het altijd een stuk rustiger dan rechts. Als je bovenin zit kan je dat echt heel goed zien, links kan je tussen de mensen door lopen op de vloer, rechts sta je klem.
It's coz we love ya!quote:
Is dit t moment waarbij ik de optie voor een circle jerk er in gooi of moet ik nog ff wachten?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]ik heb je de helft nog niet verteld
[..]
Ik heb daar normaal niet (meer) zo'n last van. Maar vandaga merk ik t toch wel![]()
Godskolere zeg......
[..]
Hij woont in Londen en gata vandaag terug. Maar hij zou vaker voor werk in Eindhoven zijn, dus denk dat ie dan welw eer contact opneemt. Ik noem 'm The Gentle Giant, want hij was echt super lief en zachtaardig.
quote:There were some buildings... There were these really tall buildings, and they could walk. Then there were some vampires. And one of the vampires bit the tallest building, and his fangs broke off. Then all his other teeth fell out. Then he started crying. And then, all the other vampires said, "Why are you crying? Weren't those just your baby teeth?" And he said, "No. Those were my grown-up teeth." And the vampires knew he couldn't be a vampire anymore, so they left him. The end.
Nou daar was ik wel blij meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Aaaaw, dat is wel schatting. Liefdevol uitgewoond worden
Kun je doen, maar denk niet dat je veel mensen mee krijgtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit t moment waarbij ik de optie voor een circle jerk er in gooi of moet ik nog ff wachten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je doen, maar denk niet dat je veel mensen mee krijgt
Giant Jerk klinkt toch minder uitnodigend jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou daar was ik wel blij meeDat t niet een of andere bruut was die zegt "Stel je niet aan".
T was echt een Gentle Giant. Kan er geen betere bijnaam voor verzinnen.
Ja, van een suikeroverdosisquote:
Ach. Ik heb gister ff genoeg gehad. Laat mij vanavond maar rustig op de bank liggen met een film. Gist weer 6 nieuwe gekocht, fijnequote:
He was gentle when he needed to be and rough when I asked him toquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Giant Jerk klinkt toch minder uitnodigend ja
Je klinkt alweer verliefd, gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He was gentle when he needed to be and rough when I asked him toA perfect gentleman giant.
Her, iedereen zo ontzettend lyrisch over. SF van het jaar bla bla. Ik ben echt een huge SF fan, en ik vond die Her echt zo saai.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach. Ik heb gister ff genoeg gehad. Laat mij vanavond maar rustig op de bank liggen met een film. Gist weer 6 nieuwe gekocht, fijne
Philomena
Snowpiercer
Her
Nymphomaniac 1 en 2
August: Osage county
Clouds of Sils Maria
Ik ontmoet gewoon hele fijne mannen de laatste tijd merk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je klinkt alweer verliefd, gaat het wel goed met je?.
Ik vind m schitterend en fijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Her, iedereen zo ontzettend lyrisch over. SF van het jaar bla bla. Ik ben echt een huge SF fan, en ik vond die Her echt zo saai.
Ja, rot naar je eigen landquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ontmoet gewoon hele fijne mannen de laatste tijd merk ik
Alleen..... Israel, Singapore, India en Engeland. Niet bepaald praktisch
The universe is trying to tell me something.
Gaytopia is closed for renovations.quote:
Nou en? Jij krijgt altijd alles open zeg je zelfquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaytopia is closed for renovations.
Perfectquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He was gentle when he needed to be and rough when I asked him toA perfect gentleman giant.
True that. True that.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? Jij krijgt altijd alles open zeg je zelf.
Ja dit was echt in de top 5 van perfect fucks hoor. Zeker weten!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Perfect
Nu heb ik zin in mijn gentle giant
Ja, die heb ik ook gezien, vond ik ook supergaaf. De hele gedachte erachter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Babs heb je Snowpiercer wel gezien?
Dat is denk ik meer een SF voor jou.
Vond m erg vet
Wil eigenlijk de comic wel eens lezenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien, vond ik ook supergaaf. De hele gedachte erachter.
Voor mij dus wel. Mede dankzij Scarlet (die er pas later ingezet is, was eerst een andere stem). En ik vind Joaquin een mooie acteur. En vond t idee mooi.quote:En begrijp met niet verkeerd, ik hoef echt niet alleen maar action-SF, en ik hou ook echt wel van traag (DL Dune), maar Her, deed het niet voor mij, na 45 minuten uitgezet.
Gaytopia, in een soort Popemobiel zou ik daar best eens een tour willenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True that. True that.
Be right back!
Veilig in je bubblequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaytopia, in een soort Popemobiel zou ik daar best eens een tour willen.
Zo geintegreerd ben ik nou ook weer nietquote:
Ik heb een andere strip over een ijswereld met treinen, die vind ik nog gaver. Weet alleen zo niet hoe hij heetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil eigenlijk de comic wel eens lezen
Ja, er is wat aan de hand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sodeju, er is ECHT wat aan de hand he
Put down the defence guns lady, you might hurt yourself
Gooi t op ongesteld zijn, dan heeft iedereen begrip en ontzagquote:
Hoer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:09 schreef Sinceria het volgende:
Mogguh!Regen.
![]()
Ik heb met mijn gekke topic van gister maar liefst 3 verschillende dates gescoord.
Dat je met verhuizen, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ontmoet gewoon hele fijne mannen de laatste tijd merk ik
Alleen..... Israel, Singapore, India en Engeland. Niet bepaald praktisch
The universe is trying to tell me something.
Slet.quote:
Da's lastig wanneer je niet ongesteld wordt, Engeltjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gooi t op ongesteld zijn, dan heeft iedereen begrip en ontzag
Te weinig r'squote:
Te kleine letters ookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te weinig r's.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Ook weer zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Te kleine letters ook
HOERRRRRRRRRRR!
Maar technisch onjuiste term, ik doe het gratis.
Wijn mag nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo.
Jaja, gratis, mits wine and dine.
Sloerie!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Te kleine letters ook
HOERRRRRRRRRRR!
Maar technisch onjuiste term, ik doe het gratis.
Das juister ja.quote:
Wowquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wijn mag nietEn de eerste date is gewoon een onschuldig kopje thee
![]()
Heb trouwens ook allemaal PM's van mannen gehad, over dat ik zo lekker ben en of ik niet toch wil overwegen of ik niet een piem0l wil. Ook hele lieve trouwens, van mannen die hopen dat ik snel een leuke dame aan de haak sla.
FOk!Blijft geweldig.
Wijn mag bestquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens ook allemaal PM's van mannen gehad, over dat ik zo lekker ben en of ik niet toch wil overwegen of ik niet een piem0l wil. Ook hele lieve trouwens, van mannen die hopen dat ik snel een leuke dame aan de haak sla.
FOk!Blijft geweldig.
En je denkt niet dat als die dates op komen dagen dat ze weer snel wegrennen als ze je skippybal zien?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:16 schreef Sinceria het volgende:
Mja, dit werkt toch een stuk beter, want denk maar niet dat het me lukt om een leuke meid op te pikken in een bar met een zwangere buik.
Fetal Alcohol Syndrome.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijn mag best. What's the worst that could happen
.
Die dames weten dat ik een skippybal heb, staat in de OP.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je denkt niet dat als die dates op komen dagen dat ze weer snel wegrennen als ze je skippybal zien?.
Ik was aan het stokenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Fetal Alcohol Syndrome.
Maar je hebt een punt, raar kind gaat het toch al worden.
Ja, maar toch, ik denk dat je een foto moet plaatsenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die dames weten dat ik een skippybal heb, staat in de OP.
I know, ken je langer dan vandaag. Zo weet ik ook dat je het best leuk vindt als ik me op de kast laat jagen.quote:
Heb foto's van gister en afgelopen week in mijn fobo gezet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar toch, ik denk dat je een foto moet plaatsen.
Ook weer zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
I know, ken je langer dan vandaag. Zo weet ik ook dat je het best leuk vindt als ik me op de kast laat jagen.
Ik vind het maar vage foto'squote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb foto's van gister en afgelopen week in mijn fobo gezet.
WTF is er nou weer vaag aan. Zeur!quote:
Awww, kusje erop?quote:
* Sinceria geeft kusje op hand en aai over bol.quote:
Gewoon, ze lijken niet op jequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
WTF is er nou weer vaag aan. Zeur!
Ik had snoep in m'n mont wat pioederig was, dus dan was t over m'n toetsenbord gegaan. Ik spreek nl alles wat ik typ hardop uitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te weinig r's.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
FOk!Blijft geweldig.
Dan is t dus SLOERRRRRRRRRRRRIE!quote:
I love it when worst happens!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijn mag best. What's the worst that could happen
.
quote:
Iedereen is verder!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Morgen LAN-party met 7 man
Oh nee wacht, 1 blijft niet lang, want gaat 's avonds naar een house party
Oh en waar we het doen hebben net de relatie uit en zij is er misschien/waarschijnlijk niet bij
Nou toch nog 5
Oh wacht, iemand is als VIP uitgenodigd bij een voorstelling en moet vroeg daar zijn en zijn vriendin gaat ws. mee
Zijn we met z'n 3en en één is verslaafd aan zijn baby aandacht geven en ziet wel wanneer hij komt.
Oh well, drank!
Ik ga vanavond het worst/kaas scenario vermijdenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De M zit vrij dicht bij de K op je toetsenbord
Ga je douchen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het worst/kaas scenario vermijden.
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je douchen?
Ik heb wel zin in worst/kaas vanavond. Heb nog ergens geitenkaas liggenEn de worst voel ik nog van gister. Komt goed. Avondje voor mezelf vanavond
Sporten, tabouleh van gister op eten en dan op de bank met de PS3 en dvd's. Whoeiiiiiiii!!!!
Geitenkaasquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je douchen?
Ik heb wel zin in worst/kaas vanavond. Heb nog ergens geitenkaas liggenEn de worst voel ik nog van gister. Komt goed. Avondje voor mezelf vanavond
Sporten, tabouleh van gister op eten en dan op de bank met de PS3 en dvd's. Whoeiiiiiiii!!!!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Ik ga geen blokjes kaas en worst serveren
.
Woensdag thuis"feestje" gisteren Ajax, vanavond feestje, morgen verjaardag van een ander, zondag voetbal...
Mijn bank wil een scheiding inmiddels wegens verwaarlozing.
*ril*quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zondag in AmsterdamBij M-Lab, daarzo aan de overkant van t IJ.
Hoe lijken ze niet op me?quote:
Uhu. Love it.quote:
Met een hele bende Provinciaaltjes. We komen de stad verbouwen alsof t Rome is!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*ril*
Het komt nu wel erg dichtbij allemaal.
Ja, of ''heb je wel eens een dikke zwarte lul geprobeerd dan, dan ben je wel genezen hoor''quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vriendin van me krijgt ook vaak van die opmerkingen op stap. hele mooie lesbische dame. "Nou als je mij eenmaal hebt gehad.... ik genees je wel hoor! Uhu uhu aha!".
Bye Felicia
Geen idee, niet lullig bedoeld ofzo, maar je ziet er een beetje "plastisch" uit op die "normale" close upquote:
Succes daarmeequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een hele bende Provinciaaltjes. We komen de stad verbouwen alsof t Rome is!
Oh maar dat komt omdat ik me voor het eerst in mijn leven professioneel heb laten opmaken bij de Douglas (was gratis).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, niet lullig bedoeld ofzo, maar je ziet er een beetje "plastisch" uit op die "normale" close up.
Maar dat is ook gewoon waar!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, of ''heb je wel eens een dikke zwarte lul geprobeerd dan, dan ben je wel genezen hoor''
Aha!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh maar dat komt omdat ik me voor het eerst in mijn leven professioneel heb laten opmaken bij de Douglas (was gratis).
Met rieken en fakkelsquote:
Pssssst, het is geen eindhoven, de daken zijn niet meer van klei en riet hierquote:
Ik heb het geprobeerd en nee, het is niet waar.quote:
Ja maar ik vond het leuk en mooi enzo.quote:
Maar anderen beginnen altijdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssssst, het is geen eindhoven, de daken zijn niet meer van klei en riet hier.
.
Not my problemquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het leuk en mooi enzo.
Ja, zie hier :quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een hele bende Provinciaaltjes. We komen de stad verbouwen alsof t Rome is!
Hier ook niet. Die zijn allemaal platgegooid in de oorlog.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssssst, het is geen eindhoven, de daken zijn niet meer van klei en riet hier.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier ook niet. Die zijn allemaal platgegooid in de oorlog.
Net als Rotterdam. Vandaar dat ik de Hooligan in me voel.Die zit nog steeds in je? Das niet gezond hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
[..]
Hier ook niet. Die zijn allemaal platgegooid in de oorlog.
Net als Rotterdam. Vandaar dat ik de Hooligan in me voel.Je bent er echt heel erg trots op he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Gewoon een stuk afgebroken, die neger heeft zoveel, dat merkt ie toch niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die zit nog steeds in je? Das niet gezond hoor.
Jaloers?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent er echt heel erg trots op he?.
Groeit vast vanzelf weer aanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een stuk afgebroken, die neger heeft zoveel, dat merkt ie toch niet.
Hoe groot is die van jou inmiddels?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra hij een FOK! account aanmaakt groeit ie meteen met 20 cm.
Enorm, ik wil ook niet kunnen zittenquote:
Fantoompijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die zit nog steeds in je? Das niet gezond hoor.
Neuh. Trots is niet t goede woord. Maar ik zit er nog wel een beetje vol vanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent er echt heel erg trots op he?.
Nee, niet letterlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Trots is niet t goede woord. Maar ik zit er nog wel een beetje vol vanLetterlijk.
Ik sleep een haspel mee om hem draagbaar te maken. Heb iets van 100+ klonen hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou inmiddels?
You're used to having a stick up the bun, so you won't noticequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm, ik wil ook niet kunnen zitten.
ook handig bij bosbranden enzoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik sleep een haspel mee om hem draagbaar te maken. Heb iets van 100+ klonen hier.
Logisch. Dat wil iedereen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm, ik wil ook niet kunnen zitten.
Da's wel echt een handicapquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik sleep een haspel mee om hem draagbaar te maken. Heb iets van 100+ klonen hier.
Geen condoom?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Trots is niet t goede woord. Maar ik zit er nog wel een beetje vol vanLetterlijk.
De baas is een zuurpruim?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:24 schreef Ang3l het volgende:
*neuriet mee met Luke Sital-Singh*
Toch fijn wel eens, als de baas weg is. Dan kan er muziek aan
Mwah neuh. Niet eens. Aardige man met een typisch gevoel voor humor. Maar muziek vindt ie wel enorm afleidendquote:
quote:
Jupquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Condooms. Ja, ik gebruik ze ook, maar damn wat zijn die dingen irritant.
Minder irritant dan een soaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Condooms. Ja, ik gebruik ze ook, maar damn wat zijn die dingen irritant.
Condooms beschermen lang niet tegen elke soa. Of pijp jij ook met condooms? Maar als je HIV bedoelt, ja wel handig.quote:
Leugens!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh gebeurt dat tegenwoordig weer?
SC's hoeven niet over het onderwerp van het subforum te gaan. Iets wat overal prima wordt begrepen, op SEX SC na.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Laten we t gewoon weer over R&P hebben.
T arme Singaporese menneke mist me echt super erg
Ik vind t zielig.
Uiteraard, maar stukken irritanter dan er gewoon niet aan te hoeven denk of mee klotenquote:
Dus?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Condooms beschermen lang niet tegen elke soa. Of pijp jij ook met condooms? Maar als je HIV bedoelt, ja wel handig.
Sja, dan moet je een vaste sekspartner zoeken en testen en dan is 't okéquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar stukken irritanter dan er gewoon niet aan te hoeven denk of mee kloten.
Ja, ik weet inmiddels hoe het werktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dan moet je een vaste sekspartner zoeken en testen en dan is 't oké.
Hè, je weet 't maar nooit, some people never learnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet inmiddels hoe het werkt.
Ik heb nog geen koter, dus ik heb het wel goed gedaan denk ik zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hè, je weet 't maar nooit, some people never learn.
Wat op hetzelfde neerkomt dusquote:
Ik heb het ook niet specifiek over jou, maar mooi dat je je aangesproken voeltquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koter, dus ik heb het wel goed gedaan denk ik zo.
Oh, bruggen genoeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot er over een paar jaar zo'n jochie naar je toe komt met "Papa!"
Gewoon weglopen is ook een optie toch, waarom moet dat joch nou weer meteen dood.quote:
Hey, het is toch mijn kind, daar mag je toch mee doen wat je wil?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gewoon weglopen is ook een optie toch, waarom moet dat joch nou weer meteen dood.
Denk dat de moeder daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, het is toch mijn kind, daar mag je toch mee doen wat je wil?.
Dan adviseer ik haar vooral GEEN contact met me op te nemen als ze eraan gehecht isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denk dat de moeder daar anders over denkt.
Misschien wilde die moeder dat helemaal niet maar voelde dat jochie instinctief aan dat jij zijn pappa bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan adviseer ik haar vooral GEEN contact met me op te nemen als ze eraan gehecht is.
Alsof kinderen uberhaupt iets kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien wilde die moeder dat helemaal niet maar voelde dat jochie instinctief aan dat jij zijn pappa bent.
Poepen, piesen, schreeuwen, dingen slopen. Zeg maar alles wat de gemiddeld Feyenoord-supporter ook kan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof kinderen uberhaupt iets kunnen.
Hoho, ik heb niets met kinderen,maar zo erg hoef ze je nou ook weer niet te beledigenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Poepen, piesen, schreeuwen, dingen slopen. Zeg maar alles wat de gemiddeld Feyenoord-supporter ook kan.
De verschillen zijn af en toe opvallend klein.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, ik heb niets met kinderen,maar zo erg hoef ze je nou ook weer niet te beledigen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Poepen, piesen, schreeuwen, dingen slopen. Zeg maar alles wat de gemiddeld Feyenoord-supporter ook kan.
Ze kunnen heel mooi tekenen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof kinderen uberhaupt iets kunnen.
Eigen werk?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ze kunnen heel mooi tekenen.![]()
[ afbeelding ]
Wat heb je een lage dunk van me.quote:
Of juist hoge.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat heb je een lage dunk van me.
Ze hebben geen torso. Zielug.quote:
Je bent ook niet zo groot he?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat heb je een lage dunk van me.
Maar geen seks kunnen hebben lijkt me toch wel een enorm nadeel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me juist handig! Minder onderdelen die kapot kunnen gaan.
Juist een voordeel! Kunnen er ook geen kinderen worden geboren en zijn over 100 jaar alle mensen uitgestorven. Dat is het beste wat de Aarde ooit kan overkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar geen seks kunnen hebben lijkt me toch wel een enorm nadeel.
Jij met je seksquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar geen seks kunnen hebben lijkt me toch wel een enorm nadeel.
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:39 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja, alsof jullie allemaal seksloos zijn zeker.
Uiteraard, seks is voor voortplanting, en ik wil geen kinderen, dus....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:39 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben anders al een tijd seksloosquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:39 schreef Sinceria het volgende:
Neuken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben anders al een tijd seksloos.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:39 schreef Sinceria het volgende:
Ik maakte een gebbetje omdat iemand zei dat t weer over seks gingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SC's hoeven niet over het onderwerp van het subforum te gaan. Iets wat overal prima wordt begrepen, op SEX SC na.
Gay pride?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ze kunnen heel mooi tekenen.![]()
[ afbeelding ]
Oh boy, als dat maar goed gaat...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Laten we t gewoon weer over R&P hebben.
T arme Singaporese menneke mist me echt super erg
Ik vind t zielig.
Ja, hoiquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan adviseer ik haar vooral GEEN contact met me op te nemen als ze eraan gehecht is.
Zelfs als jij 7 dagen in de week seks hebt vind jij jezelf nog seksloosquote:
niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs als jij 7 dagen in de week seks hebt vind jij jezelf nog seksloos
Wasdadantoch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:08 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb Whatsapp Web geactiveerd, wel superhandig zeg.
Niets voor Sinceria dusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus niet
ik heb bijna nooit seks en een laag libido
then bestaat nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:10 schreef MissMSX het volgende:
Hoe staat het met jullie if-then-else-mentaliteit?
WGR / Wat is een if-then-else denker?
In 1980 dachten ze daar anders overquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet
if (iets) {
doeIets();
} else {
doeIetsAnders();
}
geen then!
Toen dachten over heel wat dingen anders. Get with the time granny.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In 1980 dachten ze daar anders over
Vertel dat tegen die enorme berg bedrijven die nog steeds systemen uit de jaren 70 draaienquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen dachten over heel wat dingen anders. Get with the time granny.
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen dachten over heel wat dingen anders. Get with the time granny.
Behalve jouw pikquote:
Ik ben java ontwikkelaar, ik zeg het dagelijks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel dat tegen die enorme berg bedrijven die nog steeds systemen uit de jaren 70 draaien
Hehehe.quote:
Ze willen vast goed luisterenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben java ontwikkelaar, ik zeg het dagelijks.
Check. Oh nou ja, in mn vorige job dan. Ellende was dat zeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, beheerders die met 40 jaar oude systemen werken, luisteren naar niemand.
Ow, voor jou maak ik wel een uitzonderingquote:
Echt? Een liefdesbaby voor ons?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, voor jou maak ik wel een uitzondering.
neequote:
Waarom zou ik dat willen? M'n telefoon ligt naast m'n toetsenbord?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
whatsappen vanaf de pc/laptop. Maar is er niet voor iPhone.
Omdat het 10 keer makkelijker tikt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? M'n telefoon ligt naast m'n toetsenbord?
Wel eens gekeken naar het verschil in typesnelheid op een toetsenbord en een telefoon? En als je toch al achter een pc zit, is het, naar mijn mening, veel makkelijker om even te alt-tabben naar WA, dan mijn telefoon te pakken. Valt ook nog eens minder op.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? M'n telefoon ligt naast m'n toetsenbord?
Dat laatste wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel eens gekeken naar het verschil in typesnelheid op een toetsenbord en een telefoon? En als je toch al achter een pc zit, is het, naar mijn mening, veel makkelijker om even te alt-tabben naar WA, dan mijn telefoon te pakken. Valt ook nog eens minder op.
Een melaatse met parkinson op een toetsenbord kan wie dan ook op een mobiel er uit typen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste wel.Verder typ ik echt retesnel op m'n mobiel.
Nonsens.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een melaatse met parkinson op een toetsenbord kan wie dan ook op een mobiel er uit typen.
Maakt ook allemaal geen reet uit, want je hebt een iPhone en daar kan het sowieso niet mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens.
En met het bestaan van FB messenger vind ik t copy/pasten van links ook niet direct een extreem toegevoegde waarde. Ik zie t nog niet zo. Nice to have, maar niet zo nodig. Voor mij dan.
Ze hebben ook 1 keer iets wat eerder hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt ook allemaal geen reet uit, want je hebt een iPhone en daar kan het sowieso niet mee.
De Android/Windows/BB gebruikers die het wel kunnen gebruiken, en het ook daadwerkelijk doen, en die ik ken, zijn allemaal lyrisch over WhatsappWeb.
quote:WhatsApp told The Verge that an iOS compatible version is coming
quote:
Er zit toch elke keer echt een hele nare bijtoon bij.... die ik niet snap.quote:
Heb je geen smartphone gloves?quote:
Zijn veel mensen met een hekel aan FB Messenger.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens.
En met het bestaan van FB messenger vind ik t copy/pasten van links ook niet direct een extreem toegevoegde waarde. Ik zie t nog niet zo. Nice to have, maar niet zo nodig. Voor mij dan.
Business as usual.quote:
Ja, want er is ooit een artikel op nu.nl geweest dat messenger allerlei toegang wil op je telefoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zijn veel mensen met een hekel aan FB Messenger.
Ja ik ook. Principieel en zo. Maar dan whatsapp gebruiken is net zo goed Facebookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zijn veel mensen met een hekel aan FB Messenger.
Wauw, waar heb ik zoveel lof aan verdiendquote:
Ja dat. En dan wel whatsapp gebruiken wat dezelfde eigenaar is. Of overstappen op dat telegram dinges, wat Russisch is van eigenaar en net zo slecht. Choose your battles darlingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want er is ooit een artikel op nu.nl geweest dat messenger allerlei toegang wil op je telefoon.
net als vrijwel elke andere app.
quote:
Wat zijn wij mensen toch gewoontedierenquote:
Ook dat, privacy is een illusie als je online wil.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat. En dan wel whatsapp gebruiken wat dezelfde eigenaar is. Of overstappen op dat telegram dinges, wat Russisch is van eigenaar en net zo slecht. Choose your battles darling
Ik vind het anders helemaal niet zo lovendquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, waar heb ik zoveel lof aan verdiend
Gewoon H&M, 5 eur of zo. Is niet eens echt een gadget meer.quote:
Voorspelbaar, dat zijn wijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn wij mensen toch gewoontedieren
Ja, dan heb je idd iets om je handen en je kan nog whatsappen, maar warme handen krijg je er niet vanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon H&M, 5 eur of zo. Is niet eens echt een gadget meer.
Oh mijn god, ze bestaan écht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon H&M, 5 eur of zo. Is niet eens echt een gadget meer.
Bende gij 'n mietje of zo?!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd iets om je handen en je kan nog whatsappen, maar warme handen krijg je er niet van.
quote:
Als ik nog iets van een illusie had dat ik hip en bij de tijd was dan is die bij deze compleet verdwenen....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.
Is gewoon een iets ander stofje bij de vingertoppen wat de geleiding/aanraking/whatever wel doorgeeft.
Ik heb ook een tiefushekel aan Facebook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Principieel en zo. Maar dan whatsapp gebruiken is net zo goed Facebook
Nee, mij gaat het gewoon om dat het van FB is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want er is ooit een artikel op nu.nl geweest dat messenger allerlei toegang wil op je telefoon.
net als vrijwel elke andere app.
Ohquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het anders helemaal niet zo lovend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |