quote:
Er zit toch elke keer echt een hele nare bijtoon bij.... die ik niet snap.quote:
Heb je geen smartphone gloves?quote:
Zijn veel mensen met een hekel aan FB Messenger.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens.
En met het bestaan van FB messenger vind ik t copy/pasten van links ook niet direct een extreem toegevoegde waarde. Ik zie t nog niet zo. Nice to have, maar niet zo nodig. Voor mij dan.
Business as usual.quote:
Ja, want er is ooit een artikel op nu.nl geweest dat messenger allerlei toegang wil op je telefoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zijn veel mensen met een hekel aan FB Messenger.
Ja ik ook. Principieel en zo. Maar dan whatsapp gebruiken is net zo goed Facebookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zijn veel mensen met een hekel aan FB Messenger.
Wauw, waar heb ik zoveel lof aan verdiendquote:
Ja dat. En dan wel whatsapp gebruiken wat dezelfde eigenaar is. Of overstappen op dat telegram dinges, wat Russisch is van eigenaar en net zo slecht. Choose your battles darlingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want er is ooit een artikel op nu.nl geweest dat messenger allerlei toegang wil op je telefoon.
net als vrijwel elke andere app.
quote:
Wat zijn wij mensen toch gewoontedierenquote:
Ook dat, privacy is een illusie als je online wil.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat. En dan wel whatsapp gebruiken wat dezelfde eigenaar is. Of overstappen op dat telegram dinges, wat Russisch is van eigenaar en net zo slecht. Choose your battles darling
Ik vind het anders helemaal niet zo lovendquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, waar heb ik zoveel lof aan verdiend
Gewoon H&M, 5 eur of zo. Is niet eens echt een gadget meer.quote:
Voorspelbaar, dat zijn wijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn wij mensen toch gewoontedieren
Ja, dan heb je idd iets om je handen en je kan nog whatsappen, maar warme handen krijg je er niet vanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon H&M, 5 eur of zo. Is niet eens echt een gadget meer.
Oh mijn god, ze bestaan écht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon H&M, 5 eur of zo. Is niet eens echt een gadget meer.
Bende gij 'n mietje of zo?!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd iets om je handen en je kan nog whatsappen, maar warme handen krijg je er niet van.
quote:
Als ik nog iets van een illusie had dat ik hip en bij de tijd was dan is die bij deze compleet verdwenen....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.
Is gewoon een iets ander stofje bij de vingertoppen wat de geleiding/aanraking/whatever wel doorgeeft.
Ik heb ook een tiefushekel aan Facebook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Principieel en zo. Maar dan whatsapp gebruiken is net zo goed Facebook
Nee, mij gaat het gewoon om dat het van FB is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want er is ooit een artikel op nu.nl geweest dat messenger allerlei toegang wil op je telefoon.
net als vrijwel elke andere app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |