Wat op hetzelfde neerkomt dusquote:
Ik heb het ook niet specifiek over jou, maar mooi dat je je aangesproken voeltquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koter, dus ik heb het wel goed gedaan denk ik zo.
Oh, bruggen genoeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot er over een paar jaar zo'n jochie naar je toe komt met "Papa!"
Gewoon weglopen is ook een optie toch, waarom moet dat joch nou weer meteen dood.quote:
Hey, het is toch mijn kind, daar mag je toch mee doen wat je wil?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gewoon weglopen is ook een optie toch, waarom moet dat joch nou weer meteen dood.
Denk dat de moeder daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, het is toch mijn kind, daar mag je toch mee doen wat je wil?.
Dan adviseer ik haar vooral GEEN contact met me op te nemen als ze eraan gehecht isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Denk dat de moeder daar anders over denkt.
Misschien wilde die moeder dat helemaal niet maar voelde dat jochie instinctief aan dat jij zijn pappa bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan adviseer ik haar vooral GEEN contact met me op te nemen als ze eraan gehecht is.
Alsof kinderen uberhaupt iets kunnenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien wilde die moeder dat helemaal niet maar voelde dat jochie instinctief aan dat jij zijn pappa bent.
Poepen, piesen, schreeuwen, dingen slopen. Zeg maar alles wat de gemiddeld Feyenoord-supporter ook kan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof kinderen uberhaupt iets kunnen.
Hoho, ik heb niets met kinderen,maar zo erg hoef ze je nou ook weer niet te beledigenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Poepen, piesen, schreeuwen, dingen slopen. Zeg maar alles wat de gemiddeld Feyenoord-supporter ook kan.
De verschillen zijn af en toe opvallend klein.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, ik heb niets met kinderen,maar zo erg hoef ze je nou ook weer niet te beledigen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Poepen, piesen, schreeuwen, dingen slopen. Zeg maar alles wat de gemiddeld Feyenoord-supporter ook kan.
Ze kunnen heel mooi tekenen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof kinderen uberhaupt iets kunnen.
Eigen werk?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ze kunnen heel mooi tekenen.![]()
[ afbeelding ]
Wat heb je een lage dunk van me.quote:
Of juist hoge.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat heb je een lage dunk van me.
Ze hebben geen torso. Zielug.quote:
Je bent ook niet zo groot he?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat heb je een lage dunk van me.
Maar geen seks kunnen hebben lijkt me toch wel een enorm nadeel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me juist handig! Minder onderdelen die kapot kunnen gaan.
Juist een voordeel! Kunnen er ook geen kinderen worden geboren en zijn over 100 jaar alle mensen uitgestorven. Dat is het beste wat de Aarde ooit kan overkomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar geen seks kunnen hebben lijkt me toch wel een enorm nadeel.
Jij met je seksquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar geen seks kunnen hebben lijkt me toch wel een enorm nadeel.
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:39 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja, alsof jullie allemaal seksloos zijn zeker.
Uiteraard, seks is voor voortplanting, en ik wil geen kinderen, dus....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:39 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben anders al een tijd seksloosquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:39 schreef Sinceria het volgende:
Neuken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben anders al een tijd seksloos.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:39 schreef Sinceria het volgende:
Ik maakte een gebbetje omdat iemand zei dat t weer over seks gingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SC's hoeven niet over het onderwerp van het subforum te gaan. Iets wat overal prima wordt begrepen, op SEX SC na.
Gay pride?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ze kunnen heel mooi tekenen.![]()
[ afbeelding ]
Oh boy, als dat maar goed gaat...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Laten we t gewoon weer over R&P hebben.
T arme Singaporese menneke mist me echt super erg
Ik vind t zielig.
Ja, hoiquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan adviseer ik haar vooral GEEN contact met me op te nemen als ze eraan gehecht is.
Zelfs als jij 7 dagen in de week seks hebt vind jij jezelf nog seksloosquote:
niet!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs als jij 7 dagen in de week seks hebt vind jij jezelf nog seksloos
Wasdadantoch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:08 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb Whatsapp Web geactiveerd, wel superhandig zeg.
Niets voor Sinceria dusquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus niet
ik heb bijna nooit seks en een laag libido
then bestaat nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:10 schreef MissMSX het volgende:
Hoe staat het met jullie if-then-else-mentaliteit?
WGR / Wat is een if-then-else denker?
In 1980 dachten ze daar anders overquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet
if (iets) {
doeIets();
} else {
doeIetsAnders();
}
geen then!
Toen dachten over heel wat dingen anders. Get with the time granny.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In 1980 dachten ze daar anders over
Vertel dat tegen die enorme berg bedrijven die nog steeds systemen uit de jaren 70 draaienquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen dachten over heel wat dingen anders. Get with the time granny.
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen dachten over heel wat dingen anders. Get with the time granny.
Behalve jouw pikquote:
Ik ben java ontwikkelaar, ik zeg het dagelijks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel dat tegen die enorme berg bedrijven die nog steeds systemen uit de jaren 70 draaien
Hehehe.quote:
Ze willen vast goed luisterenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben java ontwikkelaar, ik zeg het dagelijks.
Check. Oh nou ja, in mn vorige job dan. Ellende was dat zeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, beheerders die met 40 jaar oude systemen werken, luisteren naar niemand.
Ow, voor jou maak ik wel een uitzonderingquote:
Echt? Een liefdesbaby voor ons?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, voor jou maak ik wel een uitzondering.
neequote:
Waarom zou ik dat willen? M'n telefoon ligt naast m'n toetsenbord?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
whatsappen vanaf de pc/laptop. Maar is er niet voor iPhone.
Omdat het 10 keer makkelijker tikt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? M'n telefoon ligt naast m'n toetsenbord?
Wel eens gekeken naar het verschil in typesnelheid op een toetsenbord en een telefoon? En als je toch al achter een pc zit, is het, naar mijn mening, veel makkelijker om even te alt-tabben naar WA, dan mijn telefoon te pakken. Valt ook nog eens minder op.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? M'n telefoon ligt naast m'n toetsenbord?
Dat laatste wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel eens gekeken naar het verschil in typesnelheid op een toetsenbord en een telefoon? En als je toch al achter een pc zit, is het, naar mijn mening, veel makkelijker om even te alt-tabben naar WA, dan mijn telefoon te pakken. Valt ook nog eens minder op.
Een melaatse met parkinson op een toetsenbord kan wie dan ook op een mobiel er uit typen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste wel.Verder typ ik echt retesnel op m'n mobiel.
Nonsens.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een melaatse met parkinson op een toetsenbord kan wie dan ook op een mobiel er uit typen.
Maakt ook allemaal geen reet uit, want je hebt een iPhone en daar kan het sowieso niet mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens.
En met het bestaan van FB messenger vind ik t copy/pasten van links ook niet direct een extreem toegevoegde waarde. Ik zie t nog niet zo. Nice to have, maar niet zo nodig. Voor mij dan.
Ze hebben ook 1 keer iets wat eerder hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt ook allemaal geen reet uit, want je hebt een iPhone en daar kan het sowieso niet mee.
De Android/Windows/BB gebruikers die het wel kunnen gebruiken, en het ook daadwerkelijk doen, en die ik ken, zijn allemaal lyrisch over WhatsappWeb.
quote:WhatsApp told The Verge that an iOS compatible version is coming
quote:
Er zit toch elke keer echt een hele nare bijtoon bij.... die ik niet snap.quote:
Heb je geen smartphone gloves?quote:
Zijn veel mensen met een hekel aan FB Messenger.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens.
En met het bestaan van FB messenger vind ik t copy/pasten van links ook niet direct een extreem toegevoegde waarde. Ik zie t nog niet zo. Nice to have, maar niet zo nodig. Voor mij dan.
Business as usual.quote:
Ja, want er is ooit een artikel op nu.nl geweest dat messenger allerlei toegang wil op je telefoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zijn veel mensen met een hekel aan FB Messenger.
Ja ik ook. Principieel en zo. Maar dan whatsapp gebruiken is net zo goed Facebookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zijn veel mensen met een hekel aan FB Messenger.
Wauw, waar heb ik zoveel lof aan verdiendquote:
Ja dat. En dan wel whatsapp gebruiken wat dezelfde eigenaar is. Of overstappen op dat telegram dinges, wat Russisch is van eigenaar en net zo slecht. Choose your battles darlingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want er is ooit een artikel op nu.nl geweest dat messenger allerlei toegang wil op je telefoon.
net als vrijwel elke andere app.
quote:
Wat zijn wij mensen toch gewoontedierenquote:
Ook dat, privacy is een illusie als je online wil.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat. En dan wel whatsapp gebruiken wat dezelfde eigenaar is. Of overstappen op dat telegram dinges, wat Russisch is van eigenaar en net zo slecht. Choose your battles darling
Ik vind het anders helemaal niet zo lovendquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, waar heb ik zoveel lof aan verdiend
Gewoon H&M, 5 eur of zo. Is niet eens echt een gadget meer.quote:
Voorspelbaar, dat zijn wijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn wij mensen toch gewoontedieren
Ja, dan heb je idd iets om je handen en je kan nog whatsappen, maar warme handen krijg je er niet vanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon H&M, 5 eur of zo. Is niet eens echt een gadget meer.
Oh mijn god, ze bestaan écht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon H&M, 5 eur of zo. Is niet eens echt een gadget meer.
Bende gij 'n mietje of zo?!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd iets om je handen en je kan nog whatsappen, maar warme handen krijg je er niet van.
quote:
Als ik nog iets van een illusie had dat ik hip en bij de tijd was dan is die bij deze compleet verdwenen....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren.
Is gewoon een iets ander stofje bij de vingertoppen wat de geleiding/aanraking/whatever wel doorgeeft.
Ik heb ook een tiefushekel aan Facebook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook. Principieel en zo. Maar dan whatsapp gebruiken is net zo goed Facebook
Nee, mij gaat het gewoon om dat het van FB is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want er is ooit een artikel op nu.nl geweest dat messenger allerlei toegang wil op je telefoon.
net als vrijwel elke andere app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |