Geen condoom?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Trots is niet t goede woord. Maar ik zit er nog wel een beetje vol vanLetterlijk.
De baas is een zuurpruim?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:24 schreef Ang3l het volgende:
*neuriet mee met Luke Sital-Singh*
Toch fijn wel eens, als de baas weg is. Dan kan er muziek aan
Mwah neuh. Niet eens. Aardige man met een typisch gevoel voor humor. Maar muziek vindt ie wel enorm afleidendquote:
quote:
Jupquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Condooms. Ja, ik gebruik ze ook, maar damn wat zijn die dingen irritant.
Minder irritant dan een soaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Condooms. Ja, ik gebruik ze ook, maar damn wat zijn die dingen irritant.
Condooms beschermen lang niet tegen elke soa. Of pijp jij ook met condooms? Maar als je HIV bedoelt, ja wel handig.quote:
Leugens!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh gebeurt dat tegenwoordig weer?
SC's hoeven niet over het onderwerp van het subforum te gaan. Iets wat overal prima wordt begrepen, op SEX SC na.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Laten we t gewoon weer over R&P hebben.
T arme Singaporese menneke mist me echt super erg
Ik vind t zielig.
Uiteraard, maar stukken irritanter dan er gewoon niet aan te hoeven denk of mee klotenquote:
Dus?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Condooms beschermen lang niet tegen elke soa. Of pijp jij ook met condooms? Maar als je HIV bedoelt, ja wel handig.
Sja, dan moet je een vaste sekspartner zoeken en testen en dan is 't okéquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar stukken irritanter dan er gewoon niet aan te hoeven denk of mee kloten.
Ja, ik weet inmiddels hoe het werktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dan moet je een vaste sekspartner zoeken en testen en dan is 't oké.
Hè, je weet 't maar nooit, some people never learnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet inmiddels hoe het werkt.
Ik heb nog geen koter, dus ik heb het wel goed gedaan denk ik zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hè, je weet 't maar nooit, some people never learn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |