Ook weer zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Te kleine letters ook
HOERRRRRRRRRRR!
Maar technisch onjuiste term, ik doe het gratis.
Wijn mag nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo.
Jaja, gratis, mits wine and dine.
Sloerie!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Te kleine letters ook
HOERRRRRRRRRRR!
Maar technisch onjuiste term, ik doe het gratis.
Das juister ja.quote:
Wowquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wijn mag nietEn de eerste date is gewoon een onschuldig kopje thee
![]()
Heb trouwens ook allemaal PM's van mannen gehad, over dat ik zo lekker ben en of ik niet toch wil overwegen of ik niet een piem0l wil. Ook hele lieve trouwens, van mannen die hopen dat ik snel een leuke dame aan de haak sla.
FOk!Blijft geweldig.
Wijn mag bestquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens ook allemaal PM's van mannen gehad, over dat ik zo lekker ben en of ik niet toch wil overwegen of ik niet een piem0l wil. Ook hele lieve trouwens, van mannen die hopen dat ik snel een leuke dame aan de haak sla.
FOk!Blijft geweldig.
En je denkt niet dat als die dates op komen dagen dat ze weer snel wegrennen als ze je skippybal zien?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:16 schreef Sinceria het volgende:
Mja, dit werkt toch een stuk beter, want denk maar niet dat het me lukt om een leuke meid op te pikken in een bar met een zwangere buik.
Fetal Alcohol Syndrome.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijn mag best. What's the worst that could happen
.
Die dames weten dat ik een skippybal heb, staat in de OP.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je denkt niet dat als die dates op komen dagen dat ze weer snel wegrennen als ze je skippybal zien?.
Ik was aan het stokenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Fetal Alcohol Syndrome.
Maar je hebt een punt, raar kind gaat het toch al worden.
Ja, maar toch, ik denk dat je een foto moet plaatsenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die dames weten dat ik een skippybal heb, staat in de OP.
I know, ken je langer dan vandaag. Zo weet ik ook dat je het best leuk vindt als ik me op de kast laat jagen.quote:
Heb foto's van gister en afgelopen week in mijn fobo gezet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar toch, ik denk dat je een foto moet plaatsen.
Ook weer zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
I know, ken je langer dan vandaag. Zo weet ik ook dat je het best leuk vindt als ik me op de kast laat jagen.
Ik vind het maar vage foto'squote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb foto's van gister en afgelopen week in mijn fobo gezet.
WTF is er nou weer vaag aan. Zeur!quote:
Awww, kusje erop?quote:
* Sinceria geeft kusje op hand en aai over bol.quote:
Gewoon, ze lijken niet op jequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
WTF is er nou weer vaag aan. Zeur!
Ik had snoep in m'n mont wat pioederig was, dus dan was t over m'n toetsenbord gegaan. Ik spreek nl alles wat ik typ hardop uitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te weinig r's.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
FOk!Blijft geweldig.
Dan is t dus SLOERRRRRRRRRRRRIE!quote:
I love it when worst happens!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijn mag best. What's the worst that could happen
.
quote:
Iedereen is verder!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Morgen LAN-party met 7 man
Oh nee wacht, 1 blijft niet lang, want gaat 's avonds naar een house party
Oh en waar we het doen hebben net de relatie uit en zij is er misschien/waarschijnlijk niet bij
Nou toch nog 5
Oh wacht, iemand is als VIP uitgenodigd bij een voorstelling en moet vroeg daar zijn en zijn vriendin gaat ws. mee
Zijn we met z'n 3en en één is verslaafd aan zijn baby aandacht geven en ziet wel wanneer hij komt.
Oh well, drank!
Ik ga vanavond het worst/kaas scenario vermijdenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De M zit vrij dicht bij de K op je toetsenbord
Ga je douchen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het worst/kaas scenario vermijden.
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je douchen?
Ik heb wel zin in worst/kaas vanavond. Heb nog ergens geitenkaas liggenEn de worst voel ik nog van gister. Komt goed. Avondje voor mezelf vanavond
Sporten, tabouleh van gister op eten en dan op de bank met de PS3 en dvd's. Whoeiiiiiiii!!!!
Geitenkaasquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je douchen?
Ik heb wel zin in worst/kaas vanavond. Heb nog ergens geitenkaas liggenEn de worst voel ik nog van gister. Komt goed. Avondje voor mezelf vanavond
Sporten, tabouleh van gister op eten en dan op de bank met de PS3 en dvd's. Whoeiiiiiiii!!!!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Ik ga geen blokjes kaas en worst serveren
.
Woensdag thuis"feestje" gisteren Ajax, vanavond feestje, morgen verjaardag van een ander, zondag voetbal...
Mijn bank wil een scheiding inmiddels wegens verwaarlozing.
*ril*quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zondag in AmsterdamBij M-Lab, daarzo aan de overkant van t IJ.
Hoe lijken ze niet op me?quote:
Uhu. Love it.quote:
Met een hele bende Provinciaaltjes. We komen de stad verbouwen alsof t Rome is!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*ril*
Het komt nu wel erg dichtbij allemaal.
Ja, of ''heb je wel eens een dikke zwarte lul geprobeerd dan, dan ben je wel genezen hoor''quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vriendin van me krijgt ook vaak van die opmerkingen op stap. hele mooie lesbische dame. "Nou als je mij eenmaal hebt gehad.... ik genees je wel hoor! Uhu uhu aha!".
Bye Felicia
Geen idee, niet lullig bedoeld ofzo, maar je ziet er een beetje "plastisch" uit op die "normale" close upquote:
Succes daarmeequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een hele bende Provinciaaltjes. We komen de stad verbouwen alsof t Rome is!
Oh maar dat komt omdat ik me voor het eerst in mijn leven professioneel heb laten opmaken bij de Douglas (was gratis).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, niet lullig bedoeld ofzo, maar je ziet er een beetje "plastisch" uit op die "normale" close up.
Maar dat is ook gewoon waar!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, of ''heb je wel eens een dikke zwarte lul geprobeerd dan, dan ben je wel genezen hoor''
Aha!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh maar dat komt omdat ik me voor het eerst in mijn leven professioneel heb laten opmaken bij de Douglas (was gratis).
Met rieken en fakkelsquote:
Pssssst, het is geen eindhoven, de daken zijn niet meer van klei en riet hierquote:
Ik heb het geprobeerd en nee, het is niet waar.quote:
Ja maar ik vond het leuk en mooi enzo.quote:
Maar anderen beginnen altijdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssssst, het is geen eindhoven, de daken zijn niet meer van klei en riet hier.
.
Not my problemquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het leuk en mooi enzo.
Ja, zie hier :quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een hele bende Provinciaaltjes. We komen de stad verbouwen alsof t Rome is!
Hier ook niet. Die zijn allemaal platgegooid in de oorlog.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssssst, het is geen eindhoven, de daken zijn niet meer van klei en riet hier.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier ook niet. Die zijn allemaal platgegooid in de oorlog.
Net als Rotterdam. Vandaar dat ik de Hooligan in me voel.Die zit nog steeds in je? Das niet gezond hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
[..]
Hier ook niet. Die zijn allemaal platgegooid in de oorlog.
Net als Rotterdam. Vandaar dat ik de Hooligan in me voel.Je bent er echt heel erg trots op he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Gewoon een stuk afgebroken, die neger heeft zoveel, dat merkt ie toch niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die zit nog steeds in je? Das niet gezond hoor.
Jaloers?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent er echt heel erg trots op he?.
Groeit vast vanzelf weer aanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een stuk afgebroken, die neger heeft zoveel, dat merkt ie toch niet.
Hoe groot is die van jou inmiddels?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra hij een FOK! account aanmaakt groeit ie meteen met 20 cm.
Enorm, ik wil ook niet kunnen zittenquote:
Fantoompijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die zit nog steeds in je? Das niet gezond hoor.
Neuh. Trots is niet t goede woord. Maar ik zit er nog wel een beetje vol vanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent er echt heel erg trots op he?.
Nee, niet letterlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Trots is niet t goede woord. Maar ik zit er nog wel een beetje vol vanLetterlijk.
Ik sleep een haspel mee om hem draagbaar te maken. Heb iets van 100+ klonen hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe groot is die van jou inmiddels?
You're used to having a stick up the bun, so you won't noticequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm, ik wil ook niet kunnen zitten.
ook handig bij bosbranden enzoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik sleep een haspel mee om hem draagbaar te maken. Heb iets van 100+ klonen hier.
Logisch. Dat wil iedereen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm, ik wil ook niet kunnen zitten.
Da's wel echt een handicapquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik sleep een haspel mee om hem draagbaar te maken. Heb iets van 100+ klonen hier.
Geen condoom?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Trots is niet t goede woord. Maar ik zit er nog wel een beetje vol vanLetterlijk.
De baas is een zuurpruim?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:24 schreef Ang3l het volgende:
*neuriet mee met Luke Sital-Singh*
Toch fijn wel eens, als de baas weg is. Dan kan er muziek aan
Mwah neuh. Niet eens. Aardige man met een typisch gevoel voor humor. Maar muziek vindt ie wel enorm afleidendquote:
quote:
Jupquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Condooms. Ja, ik gebruik ze ook, maar damn wat zijn die dingen irritant.
Minder irritant dan een soaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Condooms. Ja, ik gebruik ze ook, maar damn wat zijn die dingen irritant.
Condooms beschermen lang niet tegen elke soa. Of pijp jij ook met condooms? Maar als je HIV bedoelt, ja wel handig.quote:
Leugens!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh gebeurt dat tegenwoordig weer?
SC's hoeven niet over het onderwerp van het subforum te gaan. Iets wat overal prima wordt begrepen, op SEX SC na.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Laten we t gewoon weer over R&P hebben.
T arme Singaporese menneke mist me echt super erg
Ik vind t zielig.
Uiteraard, maar stukken irritanter dan er gewoon niet aan te hoeven denk of mee klotenquote:
Dus?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Condooms beschermen lang niet tegen elke soa. Of pijp jij ook met condooms? Maar als je HIV bedoelt, ja wel handig.
Sja, dan moet je een vaste sekspartner zoeken en testen en dan is 't okéquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar stukken irritanter dan er gewoon niet aan te hoeven denk of mee kloten.
Ja, ik weet inmiddels hoe het werktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dan moet je een vaste sekspartner zoeken en testen en dan is 't oké.
Hè, je weet 't maar nooit, some people never learnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet inmiddels hoe het werkt.
Ik heb nog geen koter, dus ik heb het wel goed gedaan denk ik zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hè, je weet 't maar nooit, some people never learn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |