Maar dat is niet hip en modern genoeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:47 schreef Janneke141 het volgende:
Maar welke omhooggevallen HRM'er heeft dit nu weer bedacht zeg. Wat een ongein. En doe het in het Nederlands.
Ditquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:47 schreef Janneke141 het volgende:
Maar welke omhooggevallen HRM'er heeft dit nu weer bedacht zeg. Wat een ongein. En doe het in het Nederlands.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:47 schreef Janneke141 het volgende:
Ouder1 schijnt in Engeland te werken tegenwoordig toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:47 schreef Janneke141 het volgende:
If je snapt wat het is, then hoef je het hier niet te vragen, else hoef je er niet op te solliciteren.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ouder1 schijnt in Engeland te werken tegenwoordig toch?
1 2 3 4 5 | if (age.ts < 18) { greeting = "Hallo jongen"; } else { greeting = "Hallo kerel"; } |
hands on uiteraard.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:53 schreef Palomar het volgende:
ze bedoelen gewoon een selfstarter met getting things done mentaliteit.
Ik vond het al zo rustig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ouder1 schijnt in Engeland te werken tegenwoordig toch?
Ja, we zitten hier allemaal nog op een inbelverbinding op 30kb per seconde. Dan gaat FOK!ken niet zo makkelijk meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo rustig de laatste tijd.
Geen can do instelling?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:53 schreef Palomar het volgende:
ze bedoelen gewoon een selfstarter met getting things done mentaliteit.
Sinds wanneer is ts een eigenschap van agequote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:59 schreef hottentot het volgende:
if-then-else
Iedereen met verstand van computers gaat hier toch van over zijn nek, wat doet die "then" daar.
[ code verwijderd ]
En managers betalen duizenden Euro's om dit soort principes uitgelegd te krijgen...
JS, dude.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ts een eigenschap van age
Euh?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ts een eigenschap van age
ts is een instantie van het type Fokker. In dat geval lijkt me ts.age correcter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Euh?
Gaat erom of age.ts wel of niet jonger is dan 18, hoe schrijf jij het dan? agets, maak het een beetje leesbaar met een punt of streep.
Ah, dat is persoonlijk. Als het maar consequent en duidelijk is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ts is een instantie van het type Fokker. In dat geval lijkt me ts.age correcter.
Ben meer van (Ansi) C trouwens .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |