Nicequote:
quote:
O je viert je verjaardag dit weekend? Nicequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
20 is wellicht wat overdreven idd, maar het is mijn feestje he?.
Fijne zaal vind ik wel.quote:
Afzeiken? Nee, okéquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je passief-agressief hem zit af te zeiken?
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je passief-agressief hem zit af te zeiken?
Yeps, vanavond met wat mensen de kroeg in, verwacht opzich geen enorme kolerezooi, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Denk niet dat ze dat hier kunnen waarderen. Maar laat ik zeggen: Ik wist niet dat ik dat kon
[..]
O je viert je verjaardag dit weekend? Nice
Ik ben geen kakkerlakquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!
Ach, what's in a namequote:
Same here, zal gooit ie er 50 in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!
Niet tegen monumenten pissen!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, vanavond met wat mensen de kroeg in, verwacht opzich geen enorme kolerezooi, maar je weet het nooit.
Is dit een doodsverwensing tettertje?quote:
Die zijn er niet echt in de buurtquote:
Godverdommequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit een doodsverwensing tettertje?
+86352,5082 notesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zet de zoden wel aan de dijk.
Ja, prima, maar Pentatonix is in de HMHquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
HMH is een prima tent, Ziggodome is beter en groter, dat wel.
Wel grappig dat jij er een groter 'probleem' van maakt dan HW zelf. Ik bedoel er iig niks mee. Maar zoek er lekker wat achter johquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, dan lees ik je sarcastische posts over die 20 compleet verkeerd...
Tip nummerrrrr 1. Als je t gebouw binnenkomt, linksom gaan. Niet meteen de zaal in, maar links lopen, hoekje rechts om en de lange gang doorlopen. Dan kom je helemaal vooraan uit en dat is vaak nog prima rustig.quote:
Ziggodome nog niet geweest, maar ik vind voor concerten dat massale wat minder. Vind de HMH een fijn formaat. Arena wel 1x geweest, nooit meer. Bagger galmbak. Maar goed, dat is er ook niet echt op gebouwd. Die andere 2 wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
HMH is een prima tent, Ziggodome is beter en groter, dat wel.
Ja dus? Kun jij nog wel in t ziggodome gaan staan! Bellen je vrienden je maar op met de foon in de lucht zodat je nog wat hoort!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, prima, maar Pentatonix is in de HMH
Niets mis meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, prima, maar Pentatonix is in de HMH
Heb ik toch nog ietsquote:
ArenA is idd kut met concerten, al is het wel verbeterd de laaste 2 jaar hoor ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziggodome nog niet geweest, maar ik vind voor concerten dat massale wat minder. Vind de HMH een fijn formaat. Arena wel 1x geweest, nooit meer. Bagger galmbak. Maar goed, dat is er ook niet echt op gebouwd. Die andere 2 wel.
Ik wil het wel weten hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Denk niet dat ze dat hier kunnen waarderen. Maar laat ik zeggen: Ik wist niet dat ik dat kon
[..]
O je viert je verjaardag dit weekend? Nice
Ja die kluisjes zijn idd wel fijn. Die rij en durkte bij de garderobe en de opstelling daarvan (die beneden dan, niet die boven) is echt ondoenlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Kleine tips, kom iets op tijd, loop meteen na het binnenkomen naar links voor de kluisjes, stuk sneller weg na afloop dan de garderobe. Maar als je toch de tijd hebt, blijf ff voor de afterparty boven, DJ draait muziek van het genre van de artiest, dansvloer erbij, kan je even chillen zodat je niet in de massa weg hoeft.
Ja ik sta ook altijd aan de linkerkant. Via de lange gang naar voren lopen en dara pas de deur door. Prima vooraan, EN een bar binnen fatsoenlijke afstand.quote:Als je niet per se vooraan wil staan, maar toch goed bij het podium, ga niet aan de rechterkant de zaal in, maar links aan de kant van de kluisjes, daar is ook een bar, maar daar is het altijd een stuk rustiger dan rechts. Als je bovenin zit kan je dat echt heel goed zien, links kan je tussen de mensen door lopen op de vloer, rechts sta je klem.
Ik ken je langer dan vandaag hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iets.
On a serious note, ik bedoelde niks met m'n opmerking, hoor. Mocht je dat denken.
Ja, ik heb alleen nooit concerten die daar plaatsvinden. Meestal Paradiso, Melkweg en soms HMH.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ArenA is idd kut met concerten, al is het wel verbeterd de laaste 2 jaar hoor ik.
ZD is gewoon weer de nieuwste zaal, dat merk je aan alles, ruim opgezet, veel kluisjes, grote garderobe, overal munten halen, veel barretjes, goed en veel keuze aan eten etc. Zaal is goed ingedeeld, klinkt goed.
Laat die notes dus maar zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag hoor. En al bedoel je er wel iets mee, mij heb je er niet mee
.
Laten we zeggen: Het was een neger van 1.93m en alles was enorm in verhouding.quote:
Ik ben er een stuk of 8 keer geweest inmiddels, voor grotere acts echt prima. Maar Paradiso/melkweg hebben wel meer sfeer, maar een band als Muse ofzo komt daar echt niet meer helaas. En als ze wel zouden komen zou het met 0.5 sec zijn uitverkochtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen nooit concerten die daar plaatsvinden. Meestal Paradiso, Melkweg en soms HMH.
Ok ok, ik ga ze allemaal wel weer 1 voor 1 wissenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik ga ze allemaal wel weer 1 voor 1 wissen.
Ach, ik ben in een goed humeurquote:
Ja Paradiso is niet zo groot. Dus dat soort bands passen daar niet meer. Vind paradiso een hele mooie zaal. Qua geluid misschien minder dan een HMH, maar de sfeer maakt veel goed. En t zijn vaak indie bandjes of wat minder grote bands en daar ga ik meer voor dan de huge ass artiesten met duizenden bezoekers. Maar da's gewoon smaak (zoakls donkere huidquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er een stuk of 8 keer geweest inmiddels, voor grotere acts echt prima. Maar Paradiso/melkweg hebben wel meer sfeer, maar een band als Muse ofzo komt daar echt niet meer helaas. En als ze wel zouden komen zou het met 0.5 sec zijn uitverkocht.
Zou ik ook zijn met 20 guinness in het vooruitzicht. Al denk ik dat ik wel onder de tafel zou liggen na zoveel bier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ben in een goed humeur.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we zeggen: Het was een neger van 1.93m en alles was enorm in verhouding.Holy mother of Christ how did I survive? En hij was groot en sterk en kon mij liften met 1 hand
Wat ie dus ook deed terwijl ie
.....
Jij bent ook echt een wijf ook he, nooit meer iets los kunnen latenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Paradiso is niet zo groot. Dus dat soort bands passen daar niet meer. Vind paradiso een hele mooie zaal. Qua geluid misschien minder dan een HMH, maar de sfeer maakt veel goed. En t zijn vaak indie bandjes of wat minder grote bands en daar ga ik meer voor dan de huge ass artiesten met duizenden bezoekers. Maar da's gewoon smaak (zoakls donkere huid![]()
).
Op zich is die grote zaal van de Melkweg (die van de rabobank geloof ik, die niet IN de melkweg zelf zit maar er tegenaan is gebouwd) wel flinkDaar heb ik een keer The Cranberries gezien.
quote:
Ik heb daar normaal niet (meer) zo'n last van. Maar vandaga merk ik t toch welquote:Kun je nog lopen?
Hij woont in Londen en gata vandaag terug. Maar hij zou vaker voor werk in Eindhoven zijn, dus denk dat ie dan welw eer contact opneemt. Ik noem 'm The Gentle Giant, want hij was echt super lief en zachtaardig.quote:Ga je hem vaker zien?
Het was een GARPJE!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een wijf ook he, nooit meer iets los kunnen laten.
Florence & The Machine krijgt een HMH met gemak uitverkocht maar staat ook nog wel in de Paradiso omdat ze t er zo mooi vindt. Maar die is dan idd snel vol.quote:Ik hou van beide soort concerten, dus ik ga gewoon naar de zaal waar ze komen. Natuurlijk zou een megaband in de Paradiso echt geweldig zijn, maar dat is dan ook vrijwel onmogelijk om binnen te komen.
Ik val tegenwoordig na één biertje al omquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn met 20 guinness in het vooruitzicht. Al denk ik dat ik wel onder de tafel zou liggen na zoveel bier.
Jajaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een GARPJE!!!!!!!
[..]
Florence & The Machine krijgt een HMH met gemak uitverkocht maar staat ook nog wel in de Paradiso omdat ze t er zo mooi vindt. Maar die is dan idd snel vol.
Ik ook na 20 pints hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik val tegenwoordig na één biertje al om
Ja gelukkig deed ze dan in een jaar beide aan, dus dan is t prima (en ik had voor beide een kaartjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja.
Ja ok, dat soort bands zijn er nog wel, maar wat je zegt, als je een kaartje hebt is het top, maar je sluit wel heel veel fans uit op die manier helaas.
Sodeju, er is ECHT wat aan de hand hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij er een groter 'probleem' van maakt dan HW zelf. Ik bedoel er iig niks mee. Maar zoek er lekker wat achter joh.
Ik val na 20 ranja al om!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip nummerrrrr 1. Als je t gebouw binnenkomt, linksom gaan. Niet meteen de zaal in, maar links lopen, hoekje rechts om en de lange gang doorlopen. Dan kom je helemaal vooraan uit en dat is vaak nog prima rustig.
Bedankt jongsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Kleine tips, kom iets op tijd, loop meteen na het binnenkomen naar links voor de kluisjes, stuk sneller weg na afloop dan de garderobe. Maar als je toch de tijd hebt, blijf ff voor de afterparty boven, DJ draait muziek van het genre van de artiest, dansvloer erbij, kan je even chillen zodat je niet in de massa weg hoeft.
Als je niet per se vooraan wil staan, maar toch goed bij het podium, ga niet aan de rechterkant de zaal in, maar links aan de kant van de kluisjes, daar is ook een bar, maar daar is het altijd een stuk rustiger dan rechts. Als je bovenin zit kan je dat echt heel goed zien, links kan je tussen de mensen door lopen op de vloer, rechts sta je klem.
It's coz we love ya!quote:
Is dit t moment waarbij ik de optie voor een circle jerk er in gooi of moet ik nog ff wachten?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]ik heb je de helft nog niet verteld
[..]
Ik heb daar normaal niet (meer) zo'n last van. Maar vandaga merk ik t toch wel![]()
Godskolere zeg......
[..]
Hij woont in Londen en gata vandaag terug. Maar hij zou vaker voor werk in Eindhoven zijn, dus denk dat ie dan welw eer contact opneemt. Ik noem 'm The Gentle Giant, want hij was echt super lief en zachtaardig.
quote:There were some buildings... There were these really tall buildings, and they could walk. Then there were some vampires. And one of the vampires bit the tallest building, and his fangs broke off. Then all his other teeth fell out. Then he started crying. And then, all the other vampires said, "Why are you crying? Weren't those just your baby teeth?" And he said, "No. Those were my grown-up teeth." And the vampires knew he couldn't be a vampire anymore, so they left him. The end.
Nou daar was ik wel blij meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Aaaaw, dat is wel schatting. Liefdevol uitgewoond worden
Kun je doen, maar denk niet dat je veel mensen mee krijgtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit t moment waarbij ik de optie voor een circle jerk er in gooi of moet ik nog ff wachten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je doen, maar denk niet dat je veel mensen mee krijgt
Giant Jerk klinkt toch minder uitnodigend jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou daar was ik wel blij meeDat t niet een of andere bruut was die zegt "Stel je niet aan".
T was echt een Gentle Giant. Kan er geen betere bijnaam voor verzinnen.
Ja, van een suikeroverdosisquote:
Ach. Ik heb gister ff genoeg gehad. Laat mij vanavond maar rustig op de bank liggen met een film. Gist weer 6 nieuwe gekocht, fijnequote:
He was gentle when he needed to be and rough when I asked him toquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Giant Jerk klinkt toch minder uitnodigend ja
Je klinkt alweer verliefd, gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He was gentle when he needed to be and rough when I asked him toA perfect gentleman giant.
Her, iedereen zo ontzettend lyrisch over. SF van het jaar bla bla. Ik ben echt een huge SF fan, en ik vond die Her echt zo saai.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach. Ik heb gister ff genoeg gehad. Laat mij vanavond maar rustig op de bank liggen met een film. Gist weer 6 nieuwe gekocht, fijne
Philomena
Snowpiercer
Her
Nymphomaniac 1 en 2
August: Osage county
Clouds of Sils Maria
Ik ontmoet gewoon hele fijne mannen de laatste tijd merk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je klinkt alweer verliefd, gaat het wel goed met je?.
Ik vind m schitterend en fijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Her, iedereen zo ontzettend lyrisch over. SF van het jaar bla bla. Ik ben echt een huge SF fan, en ik vond die Her echt zo saai.
Ja, rot naar je eigen landquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ontmoet gewoon hele fijne mannen de laatste tijd merk ik
Alleen..... Israel, Singapore, India en Engeland. Niet bepaald praktisch
The universe is trying to tell me something.
Gaytopia is closed for renovations.quote:
Nou en? Jij krijgt altijd alles open zeg je zelfquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaytopia is closed for renovations.
Perfectquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He was gentle when he needed to be and rough when I asked him toA perfect gentleman giant.
True that. True that.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? Jij krijgt altijd alles open zeg je zelf.
Ja dit was echt in de top 5 van perfect fucks hoor. Zeker weten!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Perfect
Nu heb ik zin in mijn gentle giant
Ja, die heb ik ook gezien, vond ik ook supergaaf. De hele gedachte erachter.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Babs heb je Snowpiercer wel gezien?
Dat is denk ik meer een SF voor jou.
Vond m erg vet
Wil eigenlijk de comic wel eens lezenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien, vond ik ook supergaaf. De hele gedachte erachter.
Voor mij dus wel. Mede dankzij Scarlet (die er pas later ingezet is, was eerst een andere stem). En ik vind Joaquin een mooie acteur. En vond t idee mooi.quote:En begrijp met niet verkeerd, ik hoef echt niet alleen maar action-SF, en ik hou ook echt wel van traag (DL Dune), maar Her, deed het niet voor mij, na 45 minuten uitgezet.
Gaytopia, in een soort Popemobiel zou ik daar best eens een tour willenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True that. True that.
Be right back!
Veilig in je bubblequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaytopia, in een soort Popemobiel zou ik daar best eens een tour willen.
Zo geintegreerd ben ik nou ook weer nietquote:
Ik heb een andere strip over een ijswereld met treinen, die vind ik nog gaver. Weet alleen zo niet hoe hij heetquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil eigenlijk de comic wel eens lezen
Ja, er is wat aan de hand.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sodeju, er is ECHT wat aan de hand he
Put down the defence guns lady, you might hurt yourself
Gooi t op ongesteld zijn, dan heeft iedereen begrip en ontzagquote:
Hoer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:09 schreef Sinceria het volgende:
Mogguh!Regen.
![]()
Ik heb met mijn gekke topic van gister maar liefst 3 verschillende dates gescoord.
Dat je met verhuizen, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ontmoet gewoon hele fijne mannen de laatste tijd merk ik
Alleen..... Israel, Singapore, India en Engeland. Niet bepaald praktisch
The universe is trying to tell me something.
Slet.quote:
Da's lastig wanneer je niet ongesteld wordt, Engeltjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gooi t op ongesteld zijn, dan heeft iedereen begrip en ontzag
Te weinig r'squote:
Te kleine letters ookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te weinig r's.
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |