Nicequote:
quote:
O je viert je verjaardag dit weekend? Nicequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
20 is wellicht wat overdreven idd, maar het is mijn feestje he?.
Fijne zaal vind ik wel.quote:
Afzeiken? Nee, okéquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je passief-agressief hem zit af te zeiken?
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je passief-agressief hem zit af te zeiken?
Yeps, vanavond met wat mensen de kroeg in, verwacht opzich geen enorme kolerezooi, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Denk niet dat ze dat hier kunnen waarderen. Maar laat ik zeggen: Ik wist niet dat ik dat kon
[..]
O je viert je verjaardag dit weekend? Nice
Ik ben geen kakkerlakquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!
Ach, what's in a namequote:
Same here, zal gooit ie er 50 in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HW mag van mij ddrinken wat ie wil, als ie de stad Rome maar heel laat!
Niet tegen monumenten pissen!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, vanavond met wat mensen de kroeg in, verwacht opzich geen enorme kolerezooi, maar je weet het nooit.
Is dit een doodsverwensing tettertje?quote:
Die zijn er niet echt in de buurtquote:
Godverdommequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit een doodsverwensing tettertje?
+86352,5082 notesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zet de zoden wel aan de dijk.
Ja, prima, maar Pentatonix is in de HMHquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
HMH is een prima tent, Ziggodome is beter en groter, dat wel.
Wel grappig dat jij er een groter 'probleem' van maakt dan HW zelf. Ik bedoel er iig niks mee. Maar zoek er lekker wat achter johquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, dan lees ik je sarcastische posts over die 20 compleet verkeerd...
Tip nummerrrrr 1. Als je t gebouw binnenkomt, linksom gaan. Niet meteen de zaal in, maar links lopen, hoekje rechts om en de lange gang doorlopen. Dan kom je helemaal vooraan uit en dat is vaak nog prima rustig.quote:
Ziggodome nog niet geweest, maar ik vind voor concerten dat massale wat minder. Vind de HMH een fijn formaat. Arena wel 1x geweest, nooit meer. Bagger galmbak. Maar goed, dat is er ook niet echt op gebouwd. Die andere 2 wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
HMH is een prima tent, Ziggodome is beter en groter, dat wel.
Ja dus? Kun jij nog wel in t ziggodome gaan staan! Bellen je vrienden je maar op met de foon in de lucht zodat je nog wat hoort!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, prima, maar Pentatonix is in de HMH
Niets mis meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, prima, maar Pentatonix is in de HMH
Heb ik toch nog ietsquote:
ArenA is idd kut met concerten, al is het wel verbeterd de laaste 2 jaar hoor ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziggodome nog niet geweest, maar ik vind voor concerten dat massale wat minder. Vind de HMH een fijn formaat. Arena wel 1x geweest, nooit meer. Bagger galmbak. Maar goed, dat is er ook niet echt op gebouwd. Die andere 2 wel.
Ik wil het wel weten hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Denk niet dat ze dat hier kunnen waarderen. Maar laat ik zeggen: Ik wist niet dat ik dat kon
[..]
O je viert je verjaardag dit weekend? Nice
Ja die kluisjes zijn idd wel fijn. Die rij en durkte bij de garderobe en de opstelling daarvan (die beneden dan, niet die boven) is echt ondoenlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Kleine tips, kom iets op tijd, loop meteen na het binnenkomen naar links voor de kluisjes, stuk sneller weg na afloop dan de garderobe. Maar als je toch de tijd hebt, blijf ff voor de afterparty boven, DJ draait muziek van het genre van de artiest, dansvloer erbij, kan je even chillen zodat je niet in de massa weg hoeft.
Ja ik sta ook altijd aan de linkerkant. Via de lange gang naar voren lopen en dara pas de deur door. Prima vooraan, EN een bar binnen fatsoenlijke afstand.quote:Als je niet per se vooraan wil staan, maar toch goed bij het podium, ga niet aan de rechterkant de zaal in, maar links aan de kant van de kluisjes, daar is ook een bar, maar daar is het altijd een stuk rustiger dan rechts. Als je bovenin zit kan je dat echt heel goed zien, links kan je tussen de mensen door lopen op de vloer, rechts sta je klem.
Ik ken je langer dan vandaag hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iets.
On a serious note, ik bedoelde niks met m'n opmerking, hoor. Mocht je dat denken.
Ja, ik heb alleen nooit concerten die daar plaatsvinden. Meestal Paradiso, Melkweg en soms HMH.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ArenA is idd kut met concerten, al is het wel verbeterd de laaste 2 jaar hoor ik.
ZD is gewoon weer de nieuwste zaal, dat merk je aan alles, ruim opgezet, veel kluisjes, grote garderobe, overal munten halen, veel barretjes, goed en veel keuze aan eten etc. Zaal is goed ingedeeld, klinkt goed.
Laat die notes dus maar zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag hoor. En al bedoel je er wel iets mee, mij heb je er niet mee
.
Laten we zeggen: Het was een neger van 1.93m en alles was enorm in verhouding.quote:
Ik ben er een stuk of 8 keer geweest inmiddels, voor grotere acts echt prima. Maar Paradiso/melkweg hebben wel meer sfeer, maar een band als Muse ofzo komt daar echt niet meer helaas. En als ze wel zouden komen zou het met 0.5 sec zijn uitverkochtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen nooit concerten die daar plaatsvinden. Meestal Paradiso, Melkweg en soms HMH.
Ok ok, ik ga ze allemaal wel weer 1 voor 1 wissenquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, ik ga ze allemaal wel weer 1 voor 1 wissen.
Ach, ik ben in een goed humeurquote:
Ja Paradiso is niet zo groot. Dus dat soort bands passen daar niet meer. Vind paradiso een hele mooie zaal. Qua geluid misschien minder dan een HMH, maar de sfeer maakt veel goed. En t zijn vaak indie bandjes of wat minder grote bands en daar ga ik meer voor dan de huge ass artiesten met duizenden bezoekers. Maar da's gewoon smaak (zoakls donkere huidquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er een stuk of 8 keer geweest inmiddels, voor grotere acts echt prima. Maar Paradiso/melkweg hebben wel meer sfeer, maar een band als Muse ofzo komt daar echt niet meer helaas. En als ze wel zouden komen zou het met 0.5 sec zijn uitverkocht.
Zou ik ook zijn met 20 guinness in het vooruitzicht. Al denk ik dat ik wel onder de tafel zou liggen na zoveel bier.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ben in een goed humeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |