quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we zeggen: Het was een neger van 1.93m en alles was enorm in verhouding.Holy mother of Christ how did I survive? En hij was groot en sterk en kon mij liften met 1 hand
Wat ie dus ook deed terwijl ie
.....
Jij bent ook echt een wijf ook he, nooit meer iets los kunnen latenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Paradiso is niet zo groot. Dus dat soort bands passen daar niet meer. Vind paradiso een hele mooie zaal. Qua geluid misschien minder dan een HMH, maar de sfeer maakt veel goed. En t zijn vaak indie bandjes of wat minder grote bands en daar ga ik meer voor dan de huge ass artiesten met duizenden bezoekers. Maar da's gewoon smaak (zoakls donkere huid![]()
).
Op zich is die grote zaal van de Melkweg (die van de rabobank geloof ik, die niet IN de melkweg zelf zit maar er tegenaan is gebouwd) wel flinkDaar heb ik een keer The Cranberries gezien.
quote:
Ik heb daar normaal niet (meer) zo'n last van. Maar vandaga merk ik t toch welquote:Kun je nog lopen?
Hij woont in Londen en gata vandaag terug. Maar hij zou vaker voor werk in Eindhoven zijn, dus denk dat ie dan welw eer contact opneemt. Ik noem 'm The Gentle Giant, want hij was echt super lief en zachtaardig.quote:Ga je hem vaker zien?
Het was een GARPJE!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een wijf ook he, nooit meer iets los kunnen laten.
Florence & The Machine krijgt een HMH met gemak uitverkocht maar staat ook nog wel in de Paradiso omdat ze t er zo mooi vindt. Maar die is dan idd snel vol.quote:Ik hou van beide soort concerten, dus ik ga gewoon naar de zaal waar ze komen. Natuurlijk zou een megaband in de Paradiso echt geweldig zijn, maar dat is dan ook vrijwel onmogelijk om binnen te komen.
Ik val tegenwoordig na één biertje al omquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn met 20 guinness in het vooruitzicht. Al denk ik dat ik wel onder de tafel zou liggen na zoveel bier.
Jajaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een GARPJE!!!!!!!
[..]
Florence & The Machine krijgt een HMH met gemak uitverkocht maar staat ook nog wel in de Paradiso omdat ze t er zo mooi vindt. Maar die is dan idd snel vol.
Ik ook na 20 pints hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik val tegenwoordig na één biertje al om
Ja gelukkig deed ze dan in een jaar beide aan, dus dan is t prima (en ik had voor beide een kaartjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja.
Ja ok, dat soort bands zijn er nog wel, maar wat je zegt, als je een kaartje hebt is het top, maar je sluit wel heel veel fans uit op die manier helaas.
Sodeju, er is ECHT wat aan de hand hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij er een groter 'probleem' van maakt dan HW zelf. Ik bedoel er iig niks mee. Maar zoek er lekker wat achter joh.
Ik val na 20 ranja al om!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tip nummerrrrr 1. Als je t gebouw binnenkomt, linksom gaan. Niet meteen de zaal in, maar links lopen, hoekje rechts om en de lange gang doorlopen. Dan kom je helemaal vooraan uit en dat is vaak nog prima rustig.
Bedankt jongsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Kleine tips, kom iets op tijd, loop meteen na het binnenkomen naar links voor de kluisjes, stuk sneller weg na afloop dan de garderobe. Maar als je toch de tijd hebt, blijf ff voor de afterparty boven, DJ draait muziek van het genre van de artiest, dansvloer erbij, kan je even chillen zodat je niet in de massa weg hoeft.
Als je niet per se vooraan wil staan, maar toch goed bij het podium, ga niet aan de rechterkant de zaal in, maar links aan de kant van de kluisjes, daar is ook een bar, maar daar is het altijd een stuk rustiger dan rechts. Als je bovenin zit kan je dat echt heel goed zien, links kan je tussen de mensen door lopen op de vloer, rechts sta je klem.
It's coz we love ya!quote:
Is dit t moment waarbij ik de optie voor een circle jerk er in gooi of moet ik nog ff wachten?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]ik heb je de helft nog niet verteld
[..]
Ik heb daar normaal niet (meer) zo'n last van. Maar vandaga merk ik t toch wel![]()
Godskolere zeg......
[..]
Hij woont in Londen en gata vandaag terug. Maar hij zou vaker voor werk in Eindhoven zijn, dus denk dat ie dan welw eer contact opneemt. Ik noem 'm The Gentle Giant, want hij was echt super lief en zachtaardig.
quote:There were some buildings... There were these really tall buildings, and they could walk. Then there were some vampires. And one of the vampires bit the tallest building, and his fangs broke off. Then all his other teeth fell out. Then he started crying. And then, all the other vampires said, "Why are you crying? Weren't those just your baby teeth?" And he said, "No. Those were my grown-up teeth." And the vampires knew he couldn't be a vampire anymore, so they left him. The end.
Nou daar was ik wel blij meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Aaaaw, dat is wel schatting. Liefdevol uitgewoond worden
Kun je doen, maar denk niet dat je veel mensen mee krijgtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dit t moment waarbij ik de optie voor een circle jerk er in gooi of moet ik nog ff wachten?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je doen, maar denk niet dat je veel mensen mee krijgt
Giant Jerk klinkt toch minder uitnodigend jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou daar was ik wel blij meeDat t niet een of andere bruut was die zegt "Stel je niet aan".
T was echt een Gentle Giant. Kan er geen betere bijnaam voor verzinnen.
Ja, van een suikeroverdosisquote:
Ach. Ik heb gister ff genoeg gehad. Laat mij vanavond maar rustig op de bank liggen met een film. Gist weer 6 nieuwe gekocht, fijnequote:
He was gentle when he needed to be and rough when I asked him toquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Giant Jerk klinkt toch minder uitnodigend ja
Je klinkt alweer verliefd, gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He was gentle when he needed to be and rough when I asked him toA perfect gentleman giant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |