Nou, dat ligt eraan wat je geeft en wat voor ras het is en waar het staat. Is vrij lastig te zeggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:56 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel eet een paard eigenlijk per jaar?
maandelijks een bedrag storten vind ik redelijk onderhoudsvrijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan is 't niet onderhoudsvrij, dan doet iemand anders het onderhoud voor je...
Zeker. Maar het kost je wel geld, in ruil voor het onderhoud dat een ander aan jouw paard besteed. Dus het paard an sich is niet onderhoudsvrij, je besteedt het gewoon uit.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maandelijks een bedrag storten vind ik redelijk onderhoudsvrij
Vandaar ook de "vrijwel" onerhoudsvrij van Bels.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar het kost je wel geld, in ruil voor het onderhoud dat een ander aan jouw paard besteed. Dus het paard an sich is niet onderhoudsvrij, je besteedt het gewoon uit.
Lijkt me niet gek als je 20000 ha aan grond hebtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de "vrijwel" onerhoudsvrij van Bels.
Misschien lopen ze gewoon ergens in de natuur rond en redden ze zichzelf wel grotendeels.
Dan is een auto ook onderhoudvrij voor de meeste mensenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maandelijks een bedrag storten vind ik redelijk onderhoudsvrij
Als je die elke avond bij de garage zetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is een auto ook onderhoudvrij voor de meeste mensen
Een auto parkeren en een nacht buiten laten staan is toch geen onderhoud?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je die elke avond bij de garage zet
Klopt. Maar tis altijd handig als er iemand is die er af en toe naar kijkt en wat doet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:30 schreef MissMSX het volgende:
Een auto parkeren en een nacht buiten laten staan is toch geen onderhoud?
Dat bedoel ik. Een auto is niet onderhoudsvrij omdat de eigenaar hem niet zelf onderhoudt. Hij heeft er dan weinig omkijken naar, maar dat is iets anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar tis altijd handig als er iemand is die er af en toe naar kijkt en wat doet.
Een auto is opzich ook redelijk onhoudsvrij ja.
Voor de praktijk komt t op hetzelfde nee, minder last bij de eigenaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat bedoel ik. Een auto is niet onderhoudsvrij omdat de eigenaar hem niet zelf onderhoudt. Hij heeft er dan weinig omkijken naar, maar dat is iets anders.
Ze loopt idd vrij rond, zat beekjes en gras. Ze loopt natuurlijk niet 100% los in de 20k hectare.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook de "vrijwel" onerhoudsvrij van Bels.
Misschien lopen ze gewoon ergens in de natuur rond en redden ze zichzelf wel grotendeels.
Wou alleen dat ik langer kon blijven slapen, lag er om 5 uur in en was om 8 uur alweer klaarwakker.quote:
Je lichaam bereidt je alvast voor op wat gaat komen.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:11 schreef Sinceria het volgende:
Wou alleen dat ik langer kon blijven slapen, lag er om 5 uur in en was om 8 uur alweer klaarwakker.
quote:Op zondag 22 februari 2015 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lichaam bereidt je alvast voor op wat gaat komen.
quote:
Met een beetje mazzel kun je over een jaar of 2 weer es een nachtje doorslapen.quote:
Jeeeeej.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kun je over een jaar of 2 weer es een nachtje doorslapen.
Mijn tante was er ookquote:Op zondag 22 februari 2015 15:07 schreef Q. het volgende:
Gisteren naar A State of Trance geweest. Ik word te oud voor dat soort dingen.Was best geinig om een keer mee te maken, dat wel.
Wachten tot je weer beter bent.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh ik voel griep aan komen. Kan ik er nu nog iets tegen doen?
Ik heb haar niet gezien. Denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tante was er ook. Vond het helemaal geweldig.
Terwijl het werk zich opstapelt.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef CherryLips het volgende:
Uitziekenonder een kleedje op de bank
Ik heb dan ook gewoon doorgewerktquote:
Ik word altijd standaard ziek als ik een week lang veel te laat naar bed gegaan ben.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:54 schreef stbabylon het volgende:
Er is geen medicijn tegen griep. Alleen vaccinatie tegen type x, maar daarvoor ben je te laat (als het daadwerkelijk griep blijkt te zijn). Je kunt wel je lichaam sterker maken zodat je er zo min mogelijk last van hebt. Vitamines en vooral veel rust.
definieer "veel te laat"quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik word altijd standaard ziek als ik een week lang veel te laat naar bed gegaan ben.
Waarom zou je dat een hele week doenquote:
Goeie tip, die ga ik proberen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik word altijd standaard ziek als ik een week lang veel te laat naar bed gegaan ben.
Hoe weet jij dat? Je komt nooit buitenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Kak, schoolvakantie. Overal blagen
Bioscoop en zwembadquote:Op maandag 23 februari 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je komt nooit buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |