Mijn tante was er ookquote:Op zondag 22 februari 2015 15:07 schreef Q. het volgende:
Gisteren naar A State of Trance geweest. Ik word te oud voor dat soort dingen.Was best geinig om een keer mee te maken, dat wel.
Wachten tot je weer beter bent.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh ik voel griep aan komen. Kan ik er nu nog iets tegen doen?
Ik heb haar niet gezien. Denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tante was er ook. Vond het helemaal geweldig.
Terwijl het werk zich opstapelt.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef CherryLips het volgende:
Uitziekenonder een kleedje op de bank
Ik heb dan ook gewoon doorgewerktquote:
Ik word altijd standaard ziek als ik een week lang veel te laat naar bed gegaan ben.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:54 schreef stbabylon het volgende:
Er is geen medicijn tegen griep. Alleen vaccinatie tegen type x, maar daarvoor ben je te laat (als het daadwerkelijk griep blijkt te zijn). Je kunt wel je lichaam sterker maken zodat je er zo min mogelijk last van hebt. Vitamines en vooral veel rust.
definieer "veel te laat"quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik word altijd standaard ziek als ik een week lang veel te laat naar bed gegaan ben.
Waarom zou je dat een hele week doenquote:
Goeie tip, die ga ik proberen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik word altijd standaard ziek als ik een week lang veel te laat naar bed gegaan ben.
Hoe weet jij dat? Je komt nooit buitenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Kak, schoolvakantie. Overal blagen
Bioscoop en zwembadquote:Op maandag 23 februari 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je komt nooit buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |