Enkel als ik daar (ook) voordeel uit kan halen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef Sinceria het volgende:
Zeg nou eerlijk Air, liefst doe je ons beiden in 1 sessie of niet?
Dan moeten we haar maar zien over te halen, niet?quote:
Klinkt goed, ff strategie bepalen per DM? Anders wordt het wel heel doorzichtig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:03 schreef Sinceria het volgende:
Dan moeten we haar maar zien over te halen, niet?
Overeenkomsten zijn er wel, al wil een psycholoog je vooral mentaal in alle hoeken en gaten doorgronden, Sinceria en ik willen dat vooral fysiek.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Sessie klinkt zo als 'op de bank bij de psycholoog'
pfff zelfs samen kunnen jullie mij niet aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overeenkomsten zijn er wel, al wil een psycholoog je vooral mentaal in alle hoeken en gaten doorgronden, Sinceria en ik willen dat vooral fysiek.
strak planquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, ff strategie bepalen per DM? Anders wordt het wel heel doorzichtig.
Juistquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overeenkomsten zijn er wel, al wil een psycholoog je vooral mentaal in alle hoeken en gaten doorgronden, Sinceria en ik willen dat vooral fysiek.
Ik durf het risico wel te nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
pfff zelfs samen kunnen jullie mij niet aan
Dan ken je ons nog niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff zelfs samen kunnen jullie mij niet aan
Gaaf!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:16 schreef Sinceria het volgende:
Oh god, de buren moeten weer hardhouse draaien hoor. Gemixed met Jantje Smit.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:16 schreef Sinceria het volgende:
Oh god, de buren moeten weer hardhouse draaien hoor. Gemixed met Jantje Smit.
Ze hebben twee kleine kinderen met elk een eigen muziek installatie.quote:
Als de muzikale opvoeding representatief is voor de resterende opvoeding, dan heeft dit land twee pareltjes in de maak.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:42 schreef Sinceria het volgende:
Ze hebben twee kleine kinderen met elk een eigen muziek installatie.
Ja, heel erg.quote:
Welles! Geen besloten meet. En jammerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook niet voor uitgenodigd! En dan kan ik ook gewoon niet
Een meet dusquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat is er volgende weeeeeeeeek?
Wie wat waar en wanneer?quote:
Jij toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
Wie komen er eigenlijk volgende week?
Wie: laat iedereen zelf maar roepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |