T is super basic maar t doet wat t doet. Prima toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannen zien dat het werkt en gebruiken het. Vrouwen missen functionaliteit, dus het kan niks zijn (ook al werkt het prima).
Ja maaaaaarrrrr!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is super basic maar t doet wat t doet. Prima toch?
SILENCE!quote:
Ik weet ook niet of die voor vrouwen nog bestaat eigenlijk.quote:
Als ik in de appstore BRENDA intyp komt ie meteen met Lesbienne app for dating opquote:
Ja die krijg ik ook als ik op Brenda lesbian app klik, dus kan zijn dat dat de nieuwe naam is of zo?quote:
Wapa werkt ook niet goed genoeg naar mijn smaak.quote:
Ik heb beiden?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die krijg ik ook als ik op Brenda lesbian app klik, dus kan zijn dat dat de nieuwe naam is of zo?
Jij geile skippybal jij!quote:
En dat zijn alleen diegenen die zijn overgebleven na een selectie.quote:
Ik heb:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En dat zijn alleen diegenen die zijn overgebleven na een selectie.
En dan mij voor geil uitmaken. Hypocriet!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb:
Grindr
Scruff
PlanetRomeo
En ik had ooit:
Bender
Gay,nl
BoyAhoy
Jack'd
Ik heb er nog maar 3!!!!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En dan mij voor geil uitmaken. Hypocriet!
En ik maar 2! geloof ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 3!!!!!
En je doet alsof geil een slecht iets is
quote:The plot takes place in New York, and in the present. In a Hotel called "Quicky" a professor blackmails a student of his into having sex with him. But when the professor puts on a condom, the carnivorous condom bites off his penis and disappears. Detective Mackaroni who gets the case thinks that the college girl just bit off her teacher's penis! Mackaroni goes to the motel himself to check out the crime scene, in the lobby he finds a gigolo named Bill and he asks him to follow him to crime room, there the two men attempt to have sex when they are suddenly interrupted by the attack of a killer condom.
Ach, de kerk. Daar luister ik al eeuwen niet meer naar!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En ik maar 2! geloof ik
Ja, volgens de kerk wel.Zeker buiten het huwelijk en met een ander geslacht.
![]()
Ik vind hun laatste plaat nog wel okquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, de kerk. Daar luister ik al eeuwen niet meer naar!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:20 schreef Sinceria het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt0116791/
[..]
CHVRCHES, daar luister ik wel geregeld naarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind hun laatste plaat nog wel ok.
Heb je op Grindr niet zoveel last van.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
Even op dat wapa gekeken maar 95% lijkt fake
En het is niet zo enorm ongeloofwaardig dat er meteen iemand wil neukenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je op Grindr niet zoveel last van.
Tja. Mannen zijn directer en eerlijker he
We hebben t hier over potten hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is niet zo enorm ongeloofwaardig dat er meteen iemand wil neuken.
Ik bedoel, het zal vast voorkomen dat het echt is hoor, maar van die gesprekken die van de kant van de vrouw meteen over seks beginnen, ik vertrouw dat niet.
Ja ok, maar ik bedoelde eigenlijk Tinder, heb er sowieso weinig mee gedaan, 3 matches ofzo, waarvan de 2de meteen begon van, Hoi! Lekker weekend gehad, zeg ik zal er niet omheen draaien...quote:
Ja en daarmee komen we op dat gesprek van gister dat er toch echt wel vrouwen zijn die zo zijn, maar waar dan meteen een stempel van slet op gedrukt wordt OF die dus blijkbaar niet geloofd wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde eigenlijk Tinder, heb er sowieso weinig mee gedaan, 3 matches ofzo, waarvan de 2de meteen begon van, Hoi! Lekker weekend gehad, zeg ik zal er niet omheen draaien...
Uhuh, lekker geloofwaardig.
Ja, maar dat weet je dan toch ook wel als vrouw?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en daarmee komen we op dat gesprek van gister dat er toch echt wel vrouwen zijn die zo zijn, maar waar dan meteen een stempel van slet op gedrukt wordt OF die dus blijkbaar niet geloofd worden
Mietjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je dan toch ook wel als vrouw?.
Buiten het feit dat ik daar al helemaal niet op zit te wachten.
Kijk-mij-es-uitgenodigd-zijn-en-jullie-lekker-niet post.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk-mij-es-uitgenodigd-zijn-en-jullie-lekker-niet post.
Mits goed opgebakken, kunnen die best lekker zijn op zijn tijd.quote:
echt hèquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk-mij-es-uitgenodigd-zijn-en-jullie-lekker-niet post.
Zullen we haar spanken?quote:
We kunnen vast wel iets verzinnen dat wij wel leuk vinden en zij niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij wil ze dat alleen maar
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen vast wel iets verzinnen dat wij wel leuk vinden en zij niet.
wel!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
En jullie waren waarschijnlijk toch niet gekomen als jullie uitgenodigd waren, dus zeur niet.
Kom je volgende week?quote:
Ik las dat je retegeil bent, en ik had niks anders gepland staan, dus waarschijnlijk was ik wel gekomen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:02 schreef Sinceria het volgende:
![]()
En jullie waren waarschijnlijk toch niet gekomen als jullie uitgenodigd waren, dus zeur niet.
Nee daar ben ik ook niet voor uitgenodigd! En dan kan ik ook gewoon nietquote:
Nee, ik weet uberhaupt niet zoveel meer na gisterenquote:
Het is zaterdag kwart over 1 in de middagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik weet uberhaupt niet zoveel meer na gisteren.
Ow, dan hoor ik hier idd niet te postenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zaterdag kwart over 1 in de middag.
Heb je 't leuk gehad?
Echt niet, het was in Amsterdam.quote:
Geloof er heulemaal niks van!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las dat je retegeil bent, en ik had niks anders gepland staan, dus waarschijnlijk was ik wel gekomen.
Mogguh!quote:
Daar woon ik parttimequote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Echt niet, het was in Amsterdam.
Maar jij gaat toch nooit naar meets enzo?quote:
Wat is er volgende weeeeeeeeek?quote:
Het was toch geen meet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch nooit naar meets enzo?
Zullen we dan maar eens snel een prive meet met zijn 2en doen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het was toch geen meet?
Ik hou niet van grote groepsmeets maar that's it
Jij wil alleen mijn borstenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zullen we dan maar eens snel een prive meet met zijn 2en doen?
Hmmm, en nog wel ietsje meer hoor.quote:
Typisch, ik ben altijd eerlijk tegen je en nu is het niet anders.quote:
Ze sluit maar achter aan in de rij van mensen die dat willen.quote:
Ja dat is inderdaad wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze sluit maar achter aan in de rij van mensen die dat willen.
Dat lijkt mij ook, al is het maar omdat ze dan achter mij staat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is inderdaad wel zo eerlijk
Jij gaat nooit naar meets!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, ik ben altijd eerlijk tegen je en nu is het niet anders.
Heb ik daar iets over te zeggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, al is het maar omdat ze dan achter mij staat.En als ze heel lief is, mag ze misschien wel tegelijkertijd met mij met jouw borsten spelen.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb ik daar iets over te zeggen?
Geilquote:
Zeg nou eerlijk Air, liefst doe je ons beiden in 1 sessie of niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, al is het maar omdat ze dan achter mij staat.En als ze heel lief is, mag ze misschien wel tegelijkertijd met mij met jouw borsten spelen.
De verjaardag van HW is geen meet.quote:
Enkel als ik daar (ook) voordeel uit kan halen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef Sinceria het volgende:
Zeg nou eerlijk Air, liefst doe je ons beiden in 1 sessie of niet?
Dan moeten we haar maar zien over te halen, niet?quote:
Klinkt goed, ff strategie bepalen per DM? Anders wordt het wel heel doorzichtig.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:03 schreef Sinceria het volgende:
Dan moeten we haar maar zien over te halen, niet?
Overeenkomsten zijn er wel, al wil een psycholoog je vooral mentaal in alle hoeken en gaten doorgronden, Sinceria en ik willen dat vooral fysiek.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Sessie klinkt zo als 'op de bank bij de psycholoog'
pfff zelfs samen kunnen jullie mij niet aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overeenkomsten zijn er wel, al wil een psycholoog je vooral mentaal in alle hoeken en gaten doorgronden, Sinceria en ik willen dat vooral fysiek.
strak planquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, ff strategie bepalen per DM? Anders wordt het wel heel doorzichtig.
Juistquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overeenkomsten zijn er wel, al wil een psycholoog je vooral mentaal in alle hoeken en gaten doorgronden, Sinceria en ik willen dat vooral fysiek.
Ik durf het risico wel te nemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
pfff zelfs samen kunnen jullie mij niet aan
Dan ken je ons nog niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff zelfs samen kunnen jullie mij niet aan
Gaaf!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:16 schreef Sinceria het volgende:
Oh god, de buren moeten weer hardhouse draaien hoor. Gemixed met Jantje Smit.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:16 schreef Sinceria het volgende:
Oh god, de buren moeten weer hardhouse draaien hoor. Gemixed met Jantje Smit.
Ze hebben twee kleine kinderen met elk een eigen muziek installatie.quote:
Als de muzikale opvoeding representatief is voor de resterende opvoeding, dan heeft dit land twee pareltjes in de maak.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:42 schreef Sinceria het volgende:
Ze hebben twee kleine kinderen met elk een eigen muziek installatie.
Ja, heel erg.quote:
Welles! Geen besloten meet. En jammerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook niet voor uitgenodigd! En dan kan ik ook gewoon niet
Een meet dusquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat is er volgende weeeeeeeeek?
Wie wat waar en wanneer?quote:
Jij toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
Wie komen er eigenlijk volgende week?
Wie: laat iedereen zelf maar roepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |