Ik ook maar toch zit ik eropquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb ook een tiefushekel aan Facebook.
Je kent mijn standpunt mbt kinderen wel nu toch?quote:
ja anders mis jij mijn fotosquote:
Net als whatsapp dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, mij gaat het gewoon om dat het van FB is.
Ik zit erop, maar geen foto's van jou hoorquote:
dan zit je op de verkeerde plekjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit erop, maar geen foto's van jou hoor
Story of his lifequote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zit je op de verkeerde plekjes
Ik ook, ik moet wel, al mijn studiegenoten en docenten zitten erop en roosterwijzingen enzo worden erop doorgegeven.quote:
Gelukkig heb ik wel andere foto'squote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zit je op de verkeerde plekjes
Ja, weet ik wel, maar ik heb op Whatsapp niet dezelfde mensen als op FB.quote:
Ik zat te hopen op wat sexyer materiaal toen ik je toevoegde eigenlijk, 't is allemaal zo braaf Rhuquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel andere foto's
Nietquote:
oh die van laatst was best een beetje sexy toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat te hopen op wat sexyer materiaal toen ik je toevoegde eigenlijk, 't is allemaal zo braaf Rhu
Dat niet, andere mensen....quote:
oh maar dat is dan toch niet de moeitequote:
Te weinig jetsers in beeld helaasquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die van laatst was best een beetje sexy toch?
I beg to differquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar dat is dan toch niet de moeite
Nou, dan lees je dingen die er niet zijn. Ik geef alleen aan dat Ang3l er sowieso niks mee kan, omdat het er (nog) niet is. Ik zet er niet eens: neh neh neh neh neh achter of zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit toch elke keer echt een hele nare bijtoon bij.... die ik niet snap.
Maar met mij!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kent mijn standpunt mbt kinderen wel nu toch?
Eeuwig zonde Rhu, eeuwig zonde!quote:
Nee, dat is voor kneuzen. En Polen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:35 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, bijna weekend
Grote vraag, ga ik bier drinken in de trein. Moet dan uit blik, is niet lekker
Ik wil nog een foto van rhu in haar carnavalsoutfitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eeuwig zonde Rhu, eeuwig zonde!
Van die FOK! verhaaltjes waar je net doet (voor de grap tihi) dat je wat met elkaar hebt, of zou kunnen hebben. Hypotetisch.quote:
Uh, ja, Ok.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van die FOK! verhaaltjes waar je net doet (voor de grap tihi) dat je wat met elkaar hebt, of zou kunnen hebben. Hypotetisch.
Too*.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan lees je dingen die er niet zijn. Ik geef alleen aan dat Ang3l er sowieso niks mee kan, omdat het er (nog) niet is. Ik zet er niet eens: neh neh neh neh neh achter of zo.
Overfloat is to an art.
You'll survivequote:
mijn familie zit op fb....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eeuwig zonde Rhu, eeuwig zonde!
als je hem echt aan niemand laat zien stuur ik er zo wel een als ik achter de laptop zitquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil nog een foto van rhu in haar carnavalsoutfit
neequote:
Rip aan de nabestaanden dan maarquote:
Kut is dat hequote:
Tinderquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kut is dat he
Ik ben van de week maar vast eens begonnen al mijn (openbare) profielfoto's te verwijderen. Mijn profiel helemaal aan de wilgen hangen wil ik (nog) niet, dan kan ik niet meer tinderen
Tof! Beloofdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je hem echt aan niemand laat zien stuur ik er zo wel een als ik achter de laptop zit
niet van mannen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Tinder is toch inmiddels 90% fakeprofielen?
I know rightquote:
Valt mee. Heb zelfs het idee dat dat de laatste tijd een stuk minder is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Tinder is toch inmiddels 90% fakeprofielen?
Dat zal minder zijn denk ik jaquote:
Die pleur je in het groepje "familie" en dat timmer je zo ver dicht dat ze alleen nog je verjaardag kunnen zien, duh! Moet ik je nou alles uitleggen?quote:
maar wie moet er dan in het tietengroepje? Alleen jij! Dan kan ik beter hier op fok in sexy en gewaagd gaan posten of zoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die pleur je in het groepje "familie" en dat timmer je zo ver dicht dat ze alleen nog je verjaardag kunnen zien, duh! Moet ik je nou alles uitleggen?
Ik gebruik het eigenlijk vooral als chatclient met internationale kennissen en één maat die nog geen whatsapp heeftquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kut is dat he
Ik ben van de week maar vast eens begonnen al mijn (openbare) profielfoto's te verwijderen. Mijn profiel helemaal aan de wilgen hangen wil ik (nog) niet, dan kan ik niet meer tinderen
Dat is helemaal openbaar! Zelfs zonder account kan je lurken op fokquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar wie moet er dan in het tietengroepje? Alleen jij! Dan kan ik beter hier op fok in sexy en gewaagd gaan posten of zo
Ik eigenlijk ook....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk vooral als chatclient met internationale kennissen en één maat die nog geen whatsapp heeft![]()
De enige met wie ik geregeld facebook-chatte heeft onlangs dr account verwijderd dus daar hoeft het ook niet meer voor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk vooral als chatclient met internationale kennissen en één maat die nog geen whatsapp heeft![]()
Je wou toch je tieten ergens posten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind serieus net pas uit hoe je een moment maakt op tinder...
Nee! Grrrrrrr wil dat ik mijn tieten ergens post!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je wou toch je tieten ergens posten?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee! Grrrrrrr wil dat ik mijn tieten ergens post!
Ik zou er een werkgroep voor oprichten of zoquote:
O dat heb ik ook overgeslageen. Sowieso gebruik ik tinder echt nog zelden. De nieuwigheid en leukigheid is er wel vanaf.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind serieus net pas uit hoe je een moment maakt op tinder...
Facebook is gewoonweg zo boeiend als dat je vrienden zijn. Heb je stomme share & win vrienden of die alleen hun nieuwe etensmaal posten? Ja dan is er geen zak aan idd. Je "maakt" facebook zelf uiteindelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De enige met wie ik geregeld facebook-chatte heeft onlangs dr account verwijderd dus daar hoeft het ook niet meer voor.
Verder is eigenlijk het enige boeiende nog wat van die pagina's van bedrijven en organisaties. Dirkjan, Spoorzone Delft, TED, nog een handje vol. Bij mijn twitter account was dat ook het laatste wat ik nog volgde voor ik hem verwijderde.
De enige vrienden die wel eens wat leuks posten zijn FOK!ersquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Facebook is gewoonweg zo boeiend als dat je vrienden zijn. Heb je stomme share & win vrienden of die alleen hun nieuwe etensmaal posten? Ja dan is er geen zak aan idd. Je "maakt" facebook zelf uiteindelijk.
Heet dat niet een afwerkgroep dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou er een werkgroep voor oprichten of zo
Maar grindr blijft wel interessant? Voor ons is Tinder het zelfde hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat heb ik ook overgeslageen. Sowieso gebruik ik tinder echt nog zelden. De nieuwigheid en leukigheid is er wel vanaf.
Dat dus, koterfotoposters gaan in de hide, mensen die echt niets zinnigs, maar wel veel, posten knikker ik er gewoon af.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn vrienden maken serieus fb wel tof. En ik probeer niet te veel stomme mensen te bevrienden
Daarnaast gebruik ik het ook vaak als een chat inderdaad
Of voor events
Een foto van mijn tieten maakt nog niet dat je er ooit bij in de buurt mag komenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heet dat niet een afwerkgroep dan?
Ja dat ligt dan toch ook aan je vrienden en dus indirect ook weer aan jouquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De enige vrienden die wel eens wat leuks posten zijn FOK!ersOhja en als het vliegseizoen weer begint komen er wel weer leuke zweefvliegposts. Maar voor de rest vind ik het zelden tot nooit boeiend om te zien of lezen waar vrienden vandaag zijn wezen hardlopen of zo.
Grindr is simpelen en directer. Zonder dat stomme geswipe en gematch.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar grindr blijft wel interessant? Voor ons is Tinder het zelfde he
Ja dat dus. je maakt toch zeker je eigen FB?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, koterfotoposters gaan in de hide, mensen die echt niets zinnigs, maar wel veel, posten knikker ik er gewoon af.
Daar moeet je niet FB de schuld van gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja ik heb ook iedereen die alleen maar onzinnigheid post ontvolgd of ontvriend, maar nu heb ik dus praktisch alleen nog posts van die organisatie pagina's over
Ik denk serieus dat het grotendeels aan mij ligt. Ik vind mensen en de dingen die ze doen gewoon niet zo snel boeiend.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ligt dan toch ook aan je vrienden en dus indirect ook weer aan jou
Hoe werkt dat dan precies?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grindr is simpelen en directer. Zonder dat stomme geswipe en gematch.
Je ziet gewoon een overzicht van profielfoto's, gesorteerd op de afstand van je vandaan. En dan kun je chatten. That's it. Meer niet. Geen poespas met liken en niet liken en een match en zo.quote:
Precies, evenementen is perfect geregeld. Nou nog integratie met datumprikkerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik FB volop, voor feestjes etc, evenementen zijn lekker makkelijk te beheren etc, iedereen zit er toch op, dus je kan iedereen tegelijk bereiken etc.
Je vergeet de hamvraag: T or B?quote:
Dat zou idd best een handige optie zijn jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, evenementen is perfect geregeld. Nou nog integratie met datumprikker
Is er nou geen goede versie van Grindr voor lesbische vrouwen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grindr is simpelen en directer. Zonder dat stomme geswipe en gematch.
Dat heb ik ook, ik heb sowieso een heel streng deurbeleid en een proefperiode.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, koterfotoposters gaan in de hide, mensen die echt niets zinnigs, maar wel veel, posten knikker ik er gewoon af.
Is daar niet eens een instelling voor? Dat je kunt filteren dat je alleen de T'tjes of B'tjes ziet?quote:
oh dat is wel leuk, maar zo veel moeite is swipen toch niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet gewoon een overzicht van profielfoto's, gesorteerd op de afstand van je vandaan. En dan kun je chatten. That's it. Meer niet. Geen poespas met liken en niet liken en een match en zo.
Whaha ik wilde het niet vragenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is er nou geen goede versie van Grindr voor lesbische vrouwen?
Vast wel, in de upgrade versie. Maar ik vertik t te betalen. #freeloaderquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is daar niet eens een instelling voor? Dat je kunt filteren dat je alleen de T'tjes of B'tjes ziet?
Jawel. Onder de debiele naam Brenda geloof ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik dat ubethaunt willen doen? Profiel voor profiel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat is wel leuk, maar zo veel moeite is swipen toch niet?
Ja dat is wel waar... De laatste tijd zit er ook echt niks meer tussenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik dat ubethaunt willen doen? Profiel voor profiel?
Geef me ze gewoon in 1 handig overzicht en ik zoek ze er zelf wel uit die ik aan wil spreken.
Ipv eerst 10 ugglies weg te moeten swipen.
Ik denk dat daar gewoonweg veel minder vraag naar is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Bij hetero's wel ja. Daar is nogal redelijk logisch wie wie neukt.quote:
Owja?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij hetero's wel ja. Daar is nogal redelijk logisch wie wie neukt.
Uitgeprobeerd, is niks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Onder de debiele naam Brenda geloof ik
Zijn er best een hoop hoor, maar is allemaal troep of het werkt niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat daar gewoonweg veel minder vraag naar is.
Grindr is ook geen technisch hoogstaande app verder, dus ik denk dat het dan toch idd aan de vraag/aanbod ligt en de manier van gebruiken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uitgeprobeerd, is niks.
[..]
Zijn er best een hoop hoor, maar is allemaal troep of het werkt niet goed genoeg.
Er zijn zoveel generaliserende opmerkingen nu te bedenken. Heerlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uitgeprobeerd, is niks.
[..]
Zijn er best een hoop hoor, maar is allemaal troep of het werkt niet goed genoeg.
Mannen zien dat het werkt en gebruiken het. Vrouwen missen functionaliteit, dus het kan niks zijn (ook al werkt het prima).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grindr is ook geen technisch hoogstaande app verder, dus ik denk dat het dan toch idd aan de vraag/aanbod ligt en de manier van gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |