Iedereen!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef Anthraxx het volgende:
Wie komen er eigenlijk volgende week?
Verdorie, das de 28e toch? Dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie: laat iedereen zelf maar roepen
Wat: een meet
Waar: Den Haag
Wanneer: volgende week zaterdag
Verzetten wat je hebt staan!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Verdorie, das de 28e toch? Dan kan ik niet.
Yup. Hapje eten 's avonds gaat niet lukken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Verdorie, das de 28e toch? Dan kan ik niet.
Geen idee. Het oorspronkelijke idee was hapje eten en daarna 'vrije tijd'quote:
'quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Hapje eten 's avonds gaat niet lukken?
Daarna vrije orgie toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Het oorspronkelijke idee was hapje eten en daarna 'vrije tijd'
Nee, zo'n vrije orgie met Q. erbij werkt bij mij ook contra productief voor de opwinding.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Hmm denk dat t voor mij niet gaat werken
Klinkt ook allemaal heel engquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zo'n vrije orgie met Q. erbij werkt bij mij ook contra productief voor de opwinding.
Alles om OUD niet nog groter te laten worden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zo'n vrije orgie met Q. erbij werkt bij mij ook contra productief voor de opwinding.
Nooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
'
Denk het niet, we gaan naar de negen maanden beurs die dag. Maar mijn schoonmoeder gaat mee, die woont in Den Haag, dus wie weet. Zal het in mijn achterhoofd houden.
Celibatair gaan leven. Al doe je dat in feite al, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:13 schreef Q. het volgende:
Alles om OUD niet nog groter te laten worden.
Dat is natuurlijk leuk voor jou, maar niet voor onsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:10 schreef Samzz het volgende:
Voor mij is het nog even afwachten of ik kom. Ik hoor volgende week of ik definitief word aangenomen en als ik aangenomen word komen m'n ouders en de verhuurders aanstaande zaterdag deze kant op om te kijken hoe we de verbouwing aan gaan pakken. Dus het is een beetje afhankelijk van hoe laat ze hier zijn en we klaar zijn met alles doornemen en doormeten enz.
.
Ik zit niet voor niets op FOK!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Celibatair gaan leven. Al doe je dat in feite al, toch?
Ik hoop ook gewoon dat ik kan komen, maar als ze pas na de middag hier zijn gaat 'm dat niet worden denk ik, ook ivm reistijdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk leuk voor jou, maar niet voor ons
Gewoon de verwarming hoog zetten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Volgende week zaterdag ben ik terug in het kikkerlandje, brrrrrr.
wakker worden met 25 graden is er niet meer bij...
Ergerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De negen maandenbeurs, is dat een soort OUD-meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |