Die jongen werd op een gegeven moment een karikatuur van zichzelfquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
was leuker toen spongeboss daar nog veel postte
Het is nu wel heel erg jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:02 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen de gene die de lapo had nog een topic mocht openen.
dat waren nog eens tijden
volgens mij is het een man van 45 met overgewicht en een alcoholprobleemquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die jongen werd op een gegeven moment een karikatuur van zichzelfen het was al zo'n bizar figuur.
nee, dat was zn vriendje vogeltjesdansquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
volgens mij is het een man van 45 met overgewicht en een alcoholprobleem
why not bothquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat was zn vriendje vogeltjesdans
Vogeltjesdans de misogynistquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat was zn vriendje vogeltjesdans
ik heb uit betrouwbare bronnen dat dit niet zo isquote:
geen moeilijke woorden aubquote:
vd en/of sponge?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb uit betrouwbare bronnen dat dit niet zo is
[..]
geen moeilijke woorden aub
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Wie krijgt hier nog meer knallende hoofdpijn als 'ie geen koffie drinkt?
ik niet, ben dan alleen niet vooruit te brandenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Dan ben je lichamelijk verslaafd. srsquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:
Gynaecofoob?quote:
Ik. Ik vind het prettig om zoveel koffie te drinken dat mijn hoofdpijn overgaat van caffeïnetekort naar een caffeïneoverschot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
gewoon elke ochtend een dubbele espresso tochquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik niet, ben dan alleen niet vooruit te branden
gvd. wel liever hieraan dan aan sigarettenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je lichamelijk verslaafd. srs
Mja liever geen van beiden...quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gvd. wel liever hieraan dan aan sigaretten
Is ie dood?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja liever geen van beiden...
Maar collega had dat ook en die is van 18 (!?) koppen naar 3 gegaan en daarna was het over.
nee, betrouwbaar zei ikquote:
quote:
Chai weet niet alles hoor.quote:
Vind het echt ziek. Maar beetje peilen hier en daar, is dit redelijk normaalquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
18 koppen koffie per dag, godtering
wel heel veel.quote:
Het is toch allemaal 1 psychotische bende die knullen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel heel veel.
maar nee, niet chai. misschien komt vd het nog wel zelf vertellen aangezien die toch vaak genoeg zichzelf sherlockt
Zelfs als je die 18 koppen 's ochtends allemaal tegelijk drinkt dan heb je na 15 uur nog de cafeïne van 3 koppen koffie in je lichaam.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
18 koppen koffie per dag, godtering
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar om als broer en zus op dezelfde dag af te rijden?quote:
Op een werkdag is dat twee koppen per uur. Wat de neuk man.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het echt ziek. Maar beetje peilen hier en daar, is dit redelijk normaalop een werkdag van 8,5 uur....
Heb aan 1 genoegkinderkoffie zelfs.
Omkopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar om als broer en zus op dezelfde dag af te rijden?
plannen..quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar om als broer en zus op dezelfde dag af te rijden?
Theorie-examen, helder licht dat je er rondloopt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
waarom zou dit niet kunnen dan? Niet iedereen begint op zijn/haar 18e al met lessen. Als beide een pakket hebben genomen ofzo, zou dit prima kunnen hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vind het ook onmenselijk maar nogmaals, er zitten hier meer die de hele dag doro koffie drinkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op een werkdag is dat twee koppen per uur. Wat de neuk man.Toen ik weken had dat ik van 8-16 stage liep en van 17.30-00.00 werkte, dronk ik ook veel koffie, maar ook niet meer dan 7.
Ik kan met zekerheid zeggen dat het 2 personen zijn gezien een anonieme bron met beiden heeft gemeet (apart van elkaar).quote:
Het is ook bijna weekend, dan ben ik niet meer zo scherp.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Theorie-examen, helder licht dat je er rondloopt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Theorie-examen, helder licht dat je er rondloopt.
ik heb een vaag vermoeden dat wij beide dezelfde bron hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan met zekerheid zeggen dat het 2 personen zijn gezien een anonieme bron met beiden heeft gemeet (apart van elkaar).
Een soort van masochist?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan met zekerheid zeggen dat het 2 personen zijn gezien een anonieme bron met beiden heeft gemeet (apart van elkaar).
Ja, ziekelijk wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het ook onmenselijk maar nogmaals, er zitten hier meer die de hele dag doro koffie drinken![]()
Geeft niet, ben niet boos.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is ook bijna weekend, dan ben ik niet meer zo scherp.
Alleen maar teleurgesteld zeker? Mam ben jij dat?quote:
De bron die je nu niet meer op Fok! ziet reageren?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:21 schreef gianni61 het volgende:
ik heb een vaag vermoeden dat wij beide dezelfde bron hebben
Ja, papa zegt dat je een sukkel bent haha groetjes van mamaquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Alleen maar teleurgesteld zeker? Mam ben jij dat?
jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De bron die je nu niet meer op Fok! ziet reageren?
Ik acht de kans groter dat ik van de melkboer kom dan van papa, zeg dat maar tegen papa.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, papa zegt dat je een sukkel bent haha groetjes van mama
Noem je mij nou een slet?!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat ik van de melkboer kom dan van papa, zeg dat maar tegen papa.
Ligt er aan, kregen we gratis melk of moest dat gewoon nog afgerekend worden?quote:
Laat ik het zo zeggen: verser krijg je het niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ligt er aan, kregen we gratis melk of moest dat gewoon nog afgerekend worden?
ik ga binnenkort een zoekactie organiserenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde bron ja.
Over wie gaat dit ;squote:Op donderdag 19 februari 2015 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga binnenkort een zoekactie organiseren
Nu weet ik ook welke bronquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde bron ja.
onze anonieme bronquote:
Oké.quote:
nee, dat gaat digitaal zo lastigquote:
Kan ook echt niet goed zijn. Volgens mij is zelfs 18 koppen thee al niet goed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ziekelijk wel.Op scholen ook, zie je docenten elk uur met een dikke mok koffie lopen. Do normal.
ik denk dat je van 18 cola, of 18 jus d'orange ook niet echt vrolijk wordtquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook echt niet goed zijn. Volgens mij is zelfs 18 koppen thee al niet goed.
Ik wilde jullie bijna volgen, heb me op het laatste moment bedacht.quote:
Sws. Hopelijk wil iemand ook nog inbellen bij hoink, dat zou wel cool zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We spreken ze vast vanavond bij het haxballen.
waarom kan ik niet meer op je fobo reagerenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We spreken ze vast vanavond bij het haxballen.
Ik heb nog geen enkele vrijwilligerquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef deadprez het volgende:
Sws. Hopelijk wil iemand ook nog inbellen bij hoink, dat zou wel cool zijn.
Oh lame.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele vrijwilliger
Voederbietel toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
sorry ik durf niet ;squote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
geen idee waarom het uitstond, maar het staat weer aanquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom kan ik niet meer op je fobo reageren
ik wil wel, de adrenaline giert door m'n lijfquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heldquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
ik wil wel, de adrenaline giert door m'n lijf
ben ik te autistisch voor :$quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Waarom durven jullie niet.
vind van mezelf dat ik zo'n kutstemmetje hebquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Waarom durven jullie niet.
Dit jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind van mezelf dat ik zo'n kutstemmetje heb
Als dat net zo gaat als toen LH inbelde in zijn show kan dat zeer vermakelijk zijn.quote:
Actualiteitenkwartiertje over de aanslagen van gisteren en eergister. Eigenlijk zou je mij en Fylax tegelijk moet hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HeldNu even een onderwerp verzinnen.
nee ik ook nietquote:
Anders bel je me nu bby en dan beoordeel ik wel in een prive omgeving.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef housesoftheholy het volgende:
vind van mezelf dat ik zo'n kutstemmetje heb
Weet je hoe vaak ik mezelf op video terug moest horen alvorens ik mijn eigen stem accepteerde.quote:
Godver ja. Topplan. Maar je kan via mobiel toch geen conference calls doen via skype?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Actualiteitenkwartiertje over de aanslagen van gisteren en eergister. Eigenlijk zou je mij en Fylax tegelijk moet hebben
Maar liever niet straks is hij verbaal sterker en maakt hij mij monddood
wrm drukte je me weg dan ;squote:Op donderdag 19 februari 2015 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders bel je me nu bby en dan beoordeel ik wel in een prive omgeving.
STRAPATSENquote:
Je hebt een mobiele telefoon. Kun je gewoon via Skype mee bellen alsof het een echte telefoon is.quote:
Ik was al gekomen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef housesoftheholy het volgende:
wrm drukte je me weg dan ;s
Dan kom je op de lijst!quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef Remqo het volgende:
ik wil best een keer inbellen of een interview afleggen, maar niet in de uitzending van vanavond
Oh jammer, was net blij dat ik een excuus had.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt een mobiele telefoon. Kun je gewoon via Skype mee bellen alsof het een echte telefoon is.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb wel een mic maar schaam me als mijn familie me hoort :s
haha grapje mijn familie geeft geen neuk om mij
en haha ik heb ook geen mic
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt een mobiele telefoon. Kun je gewoon via Skype mee bellen alsof het een echte telefoon is.
Nee, dat is mijn bellijst.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh jammer, was net blij dat ik een excuus had.
quote:
Maar doe effe niet zo pussy.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef housesoftheholy het volgende:
wrm drukte je me weg dan ;s
bel gewoon joh komop housesquote:
;squote:
wat zei ik nou netquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op whatsapp heeft ze anders een grote bek hoor![]()
Shariadriehoek?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was net in HOTH haar wijk, ik was bang jongen
is ze mocro?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Blinde paniek die via je toetsenbord zo je vingers inglijdt en je lichaam bevuilt is een aparte sensatie.quote:
roffa kruiskade?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gelukkig ben je niet gepoptquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
haha grapje ik woon in een buitenwijk in een van de voorstedenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Roffa oostkousdijk, spangen
twee over elkaar met allebei de kraagjes omhooggehouden met hairspray?quote:
bedreiging, trquote:
ja en krokodillenleer mocassins zonder sokkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
twee over elkaar met allebei de kraagjes omhooggehouden met hairspray?
Je lul krom geneukt zeker. Zo helemaal verbogen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb houses één keer ontmoet en een week in het ziekenhuis gelegen, maar wát een vrouw!
Ik heb alleen haar lippen gezien op snapchatquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb houses één keer ontmoet en een week in het ziekenhuis gelegen, maar wát een vrouw!
Lijkt me echt vervelend zitten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja en krokodillenleer mocassins zonder sokken
Alleen van Tommy H en Ralph Lquote:
wie?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef hoink581 het volgende:
DAMEN UND HERREN.
We hebben onze gast van avond.
hoth verricht enkel hand en span dienstenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je lul krom geneukt zeker. Zo helemaal verbogen.
niet. alleen anti-loper.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen haar lippen gezien op snapchat
bek dichtquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij of je het nou wilt of niet
spannend!quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef hoink581 het volgende:
DAMEN UND HERREN.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We gaan het uitgebreid hebben over het drama van avond.
hoe laat? moet zo even langs de voedingsdeskundigequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
bedankt hoink voor de aankondigingquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef hoink581 het volgende:
DAMEN UND HERREN.
Ik was anti loperquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet. alleen anti-loper.
rip anti-loper
Fylax in de show?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
8 uur.quote:
9 uur.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
hoe laat? moet zo even langs de voedingsdeskundige
ik heb jou echt niet gemistquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DOE NIET ZO STOMPZINNIG![]()
![]()
SNAP JE HEM?!
ja 9 uur zegt hij toch, show begint om 8, om 9 uur belt iemandquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:45 schreef housesoftheholy het volgende:
maar 8u gaat niet werken voor mij, kan het iets later?
neequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:45 schreef housesoftheholy het volgende:
nou en hjb wil geen minuut missenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja 9 uur zegt hij toch, show begint om 8, om 9 uur belt iemand
pech danquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nou en hjb wil geen minuut missen
niet mijn shit jatten :squote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is jouw gevoel en dat respecteer ik
oh godquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef Fylax het volgende:
Ja ja vanavond ben ik in de uitzending.
8 uur begint de muziek. Om 9 uur wil ik pas gaan bellen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ben benieuwdquote:
even popcorn bij de supermarkt halen zomenteenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb haar op Kik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax doet een poging bij de kloon in r&p
Kenker.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef Fylax het volgende:
fylax doet een poging bij alles dat voor een vrouw door moet gaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax doet een poging bij de kloon in r&p
JE ZEGT NET DAT OEGDFGHMSDFHKJGHBEKUJGquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenker.ik had me net bedacht om het geheim te houden.
hahah heeft jou goed getrolld :pquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenker.ik had me net bedacht om het geheim te houden.
Krokante Kroket *quote:
Gezellig, zo'n voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef housesoftheholy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)o-boete-in-rome.html
rotterdam heeuujjjj
Ik pas dit andersom ook toe op Nederlandse kafirmannenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Fylax het volgende:
NWS / Moslimjongeren: ''je moet Nederlandse vrouwen mishandelen''
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Fylax het volgende:
NWS / Moslimjongeren: ''je moet Nederlandse vrouwen mishandelen''
Door GeenStijl, in Gouda.quote:Althans, zo hoort 't te zijn volgens moslimjongeren die geinterviewd zijn.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik pas dit andersom ook toe op Nederlandse kafirmannen
Dus daarom doe jij altijd zo tegen mij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
de regels buigen duidelijk voor jou en jij niet voor de regelsquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tot vanavondquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Door GeenStijl, in Gouda.![]()
Maarre, niet zulke praatjes nu he. Jij houdt je koest tot strakjes.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gezegd als een echte moslimquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef deadprez het volgende:
Nou nou paar kutpubertjes doen stoer. Laten we allemaal doodsbang zijn voor de islam.
Ik heb een plakje ham boven de deur gehangen. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef deadprez het volgende:
Nou nou paar kutpubertjes doen stoer. Laten we allemaal doodsbang zijn voor de islam.
kom op hij is 15quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor iemand die vaak kritiek uit op de Islam heb je je niet heel erg verdiept he
Ik walg van de gedachte aan je onbesneden witte penis.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus daarom doe jij altijd zo tegen mij.
Hoe moet ik weten wat een kafir isquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor iemand die vaak kritiek uit op de Islam heb je je niet heel erg verdiept he
ja hermannquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zegt dat jij snitch bent in zijn sig zou niet pikken
Denk 't ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
Grote kans dat die kindjes een enorm pak slaag van hun moeder krijgen als die dat filmpje te zien krijgt.
Je kunt het ook gebruiken voor neger als je het verbasterd. In het Engels kon je het vroeger iig wel zo gebruiken als niet-Moslim zijnde.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Omdat een centraal element van Islamkritiek de houding en het gedrag van moslims tegen ongelovigen is, en kafir ongelovige betekent.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wat een kafir is
in de klaagbak groeps app toevalligquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had al geruchten gehoord dat er een newbie zou komen vandaag :s
Natuurlijke cockringquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik walg van de gedachte aan je onbesneden witte penis.
..wat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt het ook gebruiken voor neger als je het verbasterd. In het Engels kon je het vroeger iig wel zo gebruiken als niet-Moslim zijnde.
neequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef deGiertank het volgende:
[..]
in de klaagbak groeps app toevallig
Ik las gisteren nog een toneelstuk waarbij het woord Kafir werd gebezigd tegen een neger door een Engelsman.quote:
misschien heette die neger gewoon Kafir?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog een toneelstuk waarbij het woord Kafir werd gebezigd tegen een neger door een Engelsman.
En "kaffer" is ook een scheldwoord voor "zwarte".
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een plakje ham boven de deur gehangen. Gewoon voor de zekerheid.
BRILJANTquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een plakje ham boven de deur gehangen. Gewoon voor de zekerheid.
Nee, die heette Joe.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Der_Mann het volgende:
misschien heette die neger gewoon Kafir?
Echt niet dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
Grote kans dat die kindjes een enorm pak slaag van hun moeder krijgen als die dat filmpje te zien krijgt.
Nee die moedigen dit gedrag natuurlijk aan. Zo gaat dat bij dat volk hè.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
In klb groepsapp zittenbeheerd door onze snitch zeker
gelukkig nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
In klb groepsapp zittenbeheerd door onze snitch zeker
LINK.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef deadprez het volgende:
hakunamatafaka topic gespot, even lezen
link plsquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef deadprez het volgende:
hakunamatafaka topic gespot, even lezen
vond het geen zak aan eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef hoink581 het volgende:
Wederom goed geschreven, maar ik ben niet zo van die humor.
dat zegt niet zoveelquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
In ieder geval veel beter dan 99 procent van de topics hier
ga in een hoekje zitten snijden manquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
In ieder geval veel beter dan 99 procent van de topics hier
Gastquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef deGiertank het volgende:
[..]
ga in een hoekje zitten snijden man
Sterke literaire discussies hier. Kun je aangeven wat je geforceerd vond? Ik post dit namelijk ook voornamelijk voor feedback. Dan kan ik eraan werken, voor wanneer ik écht iets ga schrijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:05 schreef deadprez het volgende:
Ik kan zijn topics altijd waarderen. Soms zoals in het topic ook al gezegd werd iets te geforceerd, maar dat past er wel bij.
fylax heeft hier een tr van gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef deGiertank het volgende:
[..]
ga in een hoekje zitten snijden man
fylax maakt meer tr dan dat hij post op het forumquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
fylax heeft hier een tr van gemaakt
En dat zegt watquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef deGiertank het volgende:
[..]
fylax maakt meer tr dan dat hij post op het forum
Dat zijn er wel heul veul.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef deGiertank het volgende:
[..]
fylax maakt meer tr dan dat hij post op het forum
Doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef Remqo het volgende:
Dat verhaaltje van hakuna zie ik zo voor m'n ogen gebeuren.
Ik zou het in een paint kunnen verwerken
"vanwege de kou en omdat ik bang was dat ze grappig wilde doen en bijvoorbeeld haar kut zou tonen."quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Sterke literaire discussies hier. Kun je aangeven wat je geforceerd vond? Ik post dit namelijk ook voornamelijk voor feedback. Dan kan ik eraan werken, voor wanneer ik écht iets ga schrijven.
Dat zou cool zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef Remqo het volgende:
Dat verhaaltje van hakuna zie ik zo voor m'n ogen gebeuren.
Ik zou het in een paint kunnen verwerken
je schat jezelf nogal hoog in zie ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:22 schreef deadprez het volgende:
Maar ik heb de literaire kennis van een vmbo'er
Jij moet helemaal niet praten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je schat jezelf nogal hoog in zie ik
doe ik ook niet, ik ben momenteel aan het typen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet praten.
Ja, dat dacht ik namelijk eerst toen je begon over het topic.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
Als je alleen hakuna schrijft moet ik altijd denken aan fusionfreak.
Al zijn zijn/haar/het topics ook altijd vermakelijk om te lezen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik namelijk eerst toen je begon over het topic.
wrm voed je mijn trollpoging nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al zijn zijn/haar/het topics ook altijd vermakelijk om te lezen.
daar sta ik bovenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm voed je mijn trollpoging niet
trquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een marokkaan die boven een nederlander staat
Nee, ik vind het leuk om de mods werk te bezorgen door ze het hele topic te laten lezen op zoek naar de post die ik bedoel.quote:
dit ga ik voortaan ook doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk om de mods werk te bezorgen door ze het hele topic te laten lezen op zoek naar de post die ik bedoel.
Ach bespaar je de moeite. Der_Mann is volwassen en onschendbaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk om de mods werk te bezorgen door ze het hele topic te laten lezen op zoek naar de post die ik bedoel.
jij weetquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach bespaar je de moeite. Der_Mann is volwassen en onschendbaar.
niet gehaptquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:31 schreef Stompzinnig het volgende:
Marrokanen dat denken dat hun in nederland welkom zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |