Mja liever geen van beiden...quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gvd. wel liever hieraan dan aan sigaretten
Is ie dood?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja liever geen van beiden...
Maar collega had dat ook en die is van 18 (!?) koppen naar 3 gegaan en daarna was het over.
nee, betrouwbaar zei ikquote:
quote:
Chai weet niet alles hoor.quote:
Vind het echt ziek. Maar beetje peilen hier en daar, is dit redelijk normaalquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
18 koppen koffie per dag, godtering
wel heel veel.quote:
Het is toch allemaal 1 psychotische bende die knullen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel heel veel.
maar nee, niet chai. misschien komt vd het nog wel zelf vertellen aangezien die toch vaak genoeg zichzelf sherlockt
Zelfs als je die 18 koppen 's ochtends allemaal tegelijk drinkt dan heb je na 15 uur nog de cafeïne van 3 koppen koffie in je lichaam.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef Chloroform het volgende:
18 koppen koffie per dag, godtering
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar om als broer en zus op dezelfde dag af te rijden?quote:
Op een werkdag is dat twee koppen per uur. Wat de neuk man.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het echt ziek. Maar beetje peilen hier en daar, is dit redelijk normaalop een werkdag van 8,5 uur....
Heb aan 1 genoegkinderkoffie zelfs.
Omkopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar om als broer en zus op dezelfde dag af te rijden?
plannen..quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar om als broer en zus op dezelfde dag af te rijden?
Theorie-examen, helder licht dat je er rondloopt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
waarom zou dit niet kunnen dan? Niet iedereen begint op zijn/haar 18e al met lessen. Als beide een pakket hebben genomen ofzo, zou dit prima kunnen hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vind het ook onmenselijk maar nogmaals, er zitten hier meer die de hele dag doro koffie drinkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op een werkdag is dat twee koppen per uur. Wat de neuk man.Toen ik weken had dat ik van 8-16 stage liep en van 17.30-00.00 werkte, dronk ik ook veel koffie, maar ook niet meer dan 7.
Ik kan met zekerheid zeggen dat het 2 personen zijn gezien een anonieme bron met beiden heeft gemeet (apart van elkaar).quote:
Het is ook bijna weekend, dan ben ik niet meer zo scherp.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Theorie-examen, helder licht dat je er rondloopt.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Theorie-examen, helder licht dat je er rondloopt.
ik heb een vaag vermoeden dat wij beide dezelfde bron hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan met zekerheid zeggen dat het 2 personen zijn gezien een anonieme bron met beiden heeft gemeet (apart van elkaar).
Een soort van masochist?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan met zekerheid zeggen dat het 2 personen zijn gezien een anonieme bron met beiden heeft gemeet (apart van elkaar).
Ja, ziekelijk wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het ook onmenselijk maar nogmaals, er zitten hier meer die de hele dag doro koffie drinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |