Die jongen werd op een gegeven moment een karikatuur van zichzelfquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
was leuker toen spongeboss daar nog veel postte
Het is nu wel heel erg jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:02 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen de gene die de lapo had nog een topic mocht openen.
dat waren nog eens tijden
volgens mij is het een man van 45 met overgewicht en een alcoholprobleemquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die jongen werd op een gegeven moment een karikatuur van zichzelfen het was al zo'n bizar figuur.
nee, dat was zn vriendje vogeltjesdansquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
volgens mij is het een man van 45 met overgewicht en een alcoholprobleem
why not bothquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat was zn vriendje vogeltjesdans
Vogeltjesdans de misogynistquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat was zn vriendje vogeltjesdans
ik heb uit betrouwbare bronnen dat dit niet zo isquote:
geen moeilijke woorden aubquote:
vd en/of sponge?quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb uit betrouwbare bronnen dat dit niet zo is
[..]
geen moeilijke woorden aub
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Wie krijgt hier nog meer knallende hoofdpijn als 'ie geen koffie drinkt?
ik niet, ben dan alleen niet vooruit te brandenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Dan ben je lichamelijk verslaafd. srsquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:
Gynaecofoob?quote:
Ik. Ik vind het prettig om zoveel koffie te drinken dat mijn hoofdpijn overgaat van caffeïnetekort naar een caffeïneoverschot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
gewoon elke ochtend een dubbele espresso tochquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik niet, ben dan alleen niet vooruit te branden
gvd. wel liever hieraan dan aan sigarettenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je lichamelijk verslaafd. srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |