Binnenkort in Locked up Abroad...quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze wilden weten naar wat voor smokkelwaar ze moesten zoeken?
Zijn ze ook zo vriendelijk geweest je anus en endeldarm te masseren en een gratis darmkanaal onderzoek af te nemen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
Personeel op Houston airport is erg vriendelijk. Baliemeneer en agent bij bagageclaim wilden weten waar ik allemaal geweest was, daar gedaan had etc. En keek net even verdwaald om me heen en meteen iemand naast me om te helpen
drugskoeriers zijn juist geen paupersquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je lijkt op een drugskoerier. Op een pauper dus.
Jawel. Kijk maar eens van die programma's daarover. Allemaal paupers.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
drugskoeriers zijn juist geen paupers
allemaal nep johquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel. Kijk maar eens van die programma's daarover. Allemaal paupers.
Nee. Zijn vaak mensen die zoiets nog als enige uitweg zien om snel aan geld te komen voor hun schulden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal nep joh
Eens Tinder aanslingeren
Zijn allemaal mensen zonder enig geld of status die zich laten gebruiken door de grote jongens die ergens veilig van hun cash genieten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
drugskoeriers zijn juist geen paupers
Huh wat is er met 50 Cent zelf gebeurd dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Chloroform het volgende:
Dr Dre is gewoon 50 geworden, shit man, voel me ook oud
Ga eens heel snel gangpad 3 dweilenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh wat is er met 50 Cent zelf gebeurd dan?
Deze post is geplaatst via AH WiFi.
Lees dat ook steeds vakerquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef hoink581 het volgende:
Hoeveel Fok!kers hebben wel geen GGZ achtergrond. Nu lees ik net dat de_boswachter ook een tijdje is "opgenomen"
bij hem snap ik dat op zich welquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef hoink581 het volgende:
Hoeveel Fok!kers hebben wel geen GGZ achtergrond. Nu lees ik net dat de_boswachter ook een tijdje is "opgenomen"
Ja! In een inrichting ja. Wat de fuk is dat nou weer. Volgens mij zitten hier wel meer geestelijk geplaagden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lees dat ook steeds vakerboca raton ook, en nog wat in dat topic.
Wat dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij hem snap ik dat op zich wel
hij komt nou niet helemaal helder over in zijn postsquote:
Ja iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja! In een inrichting ja. Wat de fuk is dat nou weer. Volgens mij zitten hier wel meer geestelijk geplaagden.
Obsessie met Stacey?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:55 schreef gianni61 het volgende:
hij komt nou niet helemaal helder over in zijn posts
Ik zou dus nooit, maar dan ook nooit in R&P iets plaatsen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ja iddje komt ze af en toe in R&P wel tegen. Maar ook zoveel kloons. Zeker weten dat er wel wat KLB mensen tussen zit
Is R&P dan ook niet verworden tot een soort trolhoekje?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit, maar dan ook nooit in R&P iets plaatsen.
stacey was dan ook wel een zeer getalenteerd jongedamequote:
Ik plaats er constant dingen. Wel leukquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit, maar dan ook nooit in R&P iets plaatsen.
Denk dat het idd 50/50 is daar met real en nep. Minimaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is R&P dan ook niet verworden tot een soort trolhoekje?
was leuker toen spongeboss daar nog veel posttequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is R&P dan ook niet verworden tot een soort trolhoekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |