je betaalt voor de naam. En het is een onnodig zwaar programma die je hele laptop vertraagd. MalwareBytes Premium is ook betaald (30 euro), maar is licht en detecteert veel meer dan Norton, McAfee of wat dan ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom dan? Waarom betalen mensen er geld voor als het toch niks doet
3,8quote:
Gvdquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen topper nee, maar toch lekker voor een regenachtige zondagmiddag.
Lul, zo heet die animator, Seuss Geisel ofzoiets.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3,8mike meyers is alleen stoned leuk.
[..]
Gvdff op IMDB gekeken.. ;D
Wees dan wat guller met woorden bij het plaatsen van een berichtquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lul, zo heet die animator, Seuss Geisel ofzoiets.
sorry hoor ;s dacht jij weet wel wie Dr Seuss is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees dan wat guller met woorden bij het plaatsen van een bericht
Ik weet niets vriendquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry hoor ;s dacht jij weet wel wie Dr Seuss is.
Hah toevallig ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben geboren met m'n hand op mijn hoofd.
te veel ncis gekekenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een naam btw weer voor dat kind van die pvv'ersZiva Wies
wtf
Oh is dat daar van... dacht al hoe kan je zoiets bedenkenquote:
ziva dan. wies was misschien dr oma ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is dat daar van... dacht al hoe kan je zoiets bedenken
wiesquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziva dan. wies was misschien dr oma ofzo
quote:
Denk dat ze liever niet te veel door de knieen wil.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef Fylax het volgende:
Ahw.. Zielig. Ik ken je gevoel. Schouder nodig?
schouder nodig?quote:
ze wilden weten naar wat voor smokkelwaar ze moesten zoeken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
Personeel op Houston airport is erg vriendelijk. Baliemeneer en agent bij bagageclaim wilden weten waar ik allemaal geweest was, daar gedaan had etc. En keek net even verdwaald om me heen en meteen iemand naast me om te helpen
Je lijkt op een drugskoerier. Op een pauper dus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
Personeel op Houston airport is erg vriendelijk. Baliemeneer en agent bij bagageclaim wilden weten waar ik allemaal geweest was, daar gedaan had etc. En keek net even verdwaald om me heen en meteen iemand naast me om te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |