Dit + mag je daar ook veel eerder opquote:Op zondag 15 februari 2015 14:29 schreef Fylax het volgende:
Je kan eigenlijk beter aan een vmbo chick een roos geven, die hebben genoeg vrije tijd want die hoeven niet te studeren.
Dat ook natuurlijk. Vwo meids zijn altijd zo hard 2 get.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit + mag je daar ook veel eerder op
Daarnaast veranderen ze in echte snollen als ze gaan studeren.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Vwo meids zijn altijd zo hard 2 get.
Zegt een gast die zelf 16 isquote:Op zondag 15 februari 2015 14:29 schreef Fylax het volgende:
Je bent 16/17, er zijn nog genoeg meiden. Gewoon een roos aan een ander vwo-chick geven.
Gewoon een jaarlaag onder je rondkijken.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Vwo meids zijn altijd zo hard 2 get.
Gewoon naar de volgende, TS.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:35 schreef 12 het volgende:
Ik gaf haar overigens een origami roos. Dat is volgens mij minder wanhopig en dat is ook nog iets wat ik handgemaakt is.
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:30 schreef Zure het volgende:
Vrouwen houden in het algemeen niet van onzekere jongens. Volgende keer als je iemand leuk vindt dan moet je haar gewoon aanspreken en zelfverzekerd overkomen. Dat is het enige wat je hoeft te doen.
Vergeet dat gedoe met rozen etc. Dat werkt namelijk totaal niet.
Dat zijn dingen die je wellicht in films ziet.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:35 schreef 12 het volgende:
Ik gaf haar overigens een origami roos. Dat is volgens mij minder wanhopig en dat is ook nog iets wat ik handgemaakt is.
Maar ik zit nog steeds met haar in mijn hoofd. Haar zomaar vergeten gaat moeilijk, want ik zie haar elke dag.. Alleen hadden we nooit echt veel contact.quote:
Zie ondertitelquote:
Nog niet eens 12 wtf ga met lego spelen manquote:Op zondag 15 februari 2015 14:43 schreef 12 het volgende:
[..]
Maar ik zit nog steeds met haar in mijn hoofd. Haar zomaar vergeten gaat moeilijk, want ik zie haar elke dag.. Alleen hadden we nooit echt veel contact.
[..]
Zie ondertitel
Nee man, ik ben 16quote:Op zondag 15 februari 2015 14:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog niet eens 12 wtf ga met lego spelen man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |