quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef Fylax het volgende:
Ahw.. Zielig. Ik ken je gevoel. Schouder nodig?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:34 schreef Wheels het volgende:
Kun je idd niks aan doen hel vervelend,geen goede vriend/vriendin waar je even heen kan?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:34 schreef Wheels het volgende:
Kun je idd niks aan doen,geen goede vriend/vriendin waar je even heen kan?
quote:
Als je wat hartjes in haar fobo plaatst kun je misschien na 7 maanden haar een keer aanvragen en dan keihard geignored worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef Fylax het volgende:
Dat ken ik! Mijn laatse date riep ook steeds dat ik het helemaal voor haar was, tot aan het laatste weekend dat we samen waren aan toe. Toen moest ik horen dat ze wel echt een 'blijverdje' was, hoor.. Zondagavond toen we afscheid nemen was er niks aan de hand. Maandagochtend maakte ze het plompverloren uit. Dat was bizar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:27 schreef ladykiss32 het volgende:
ik ben gedumpt en het gevoel blijft maar knagen.
ex heeft altijd gezegd dat hij nooit meer een ander wil en dat ik het voor hem ben.
plots hierna verbreekt hij de relatie. ik ben dan ook ten einde raad.
chicks hosselen via fokquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef Fylax het volgende:
"als jij hetzelfde eruit blijft zien, net zo zorgzaam blijft als nu en de seksfrequentie niet zal verlagen, blijf ik voor altijd van je houden"quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:51 schreef jogy het volgende:
Ik heb ooit een keer geprobeerd om eerlijk te zijn op de volledig onrealistisch vraag van 'zal je altijd van mij houden?' door gewoon eerlijk te zeggen dat ik niet in de toekomst kan kijken en het niet weet want er zijn een miljard dingen die kunnen gebeuren in de toekomst waardoor iemand de relatie opeens zat is en er niet meer overheen kan komen. Dat doe ik ook nooit meer want die koude, kwaaie en teleurgestelde blik de rest van de week kon nog een actieve vulkaan bevriezen dus nu zeg ik maar gewoon 'ja hoor schatje' en doe ik de mits/maar/indien riedel wel gewoon in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:51 schreef jogy het volgende:
Ik heb ooit een keer geprobeerd om eerlijk te zijn op de volledig onrealistisch vraag van 'zal je altijd van mij houden?' door gewoon eerlijk te zeggen dat ik niet in de toekomst kan kijken en het niet weet want er zijn een miljard dingen die kunnen gebeuren in de toekomst waardoor iemand de relatie opeens zat is en er niet meer overheen kan komen. Dat doe ik ook nooit meer want die koude, kwaaie en teleurgestelde blik de rest van de week kon nog een actieve vulkaan bevriezen dus nu zeg ik maar gewoon 'ja hoor schatje' en doe ik de mits/maar/indien riedel wel gewoon in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:19 schreef Prospos het volgende:
Zet 50 shades of gray op met een dikke reep chocolade en sla jezelf met een zweep als je de chocolade wilt pakken. Lucht echt op.
Mijn god... Loopt dat nog steedsquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:56 schreef Inaithnir het volgende:
Je kan het algemene topic hiervoor proberen, zitten een aantal gelijkgestemden:
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #237 Don't get even, get better!
Ehm, ja? Tenzij ik heb gemist dat we vanaf 2015 niet meer dumpen/gedumpt worden?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn god... Loopt dat nog steeds
Voordat het topic er was, gebeurde dat ook...quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ehm, ja? Tenzij ik heb gemist dat we vanaf 2015 niet meer dumpen/gedumpt worden?
Ben je man/vrouw?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:27 schreef ladykiss32 het volgende:
ex heeft altijd gezegd dat hij nooit meer een ander wil en dat ik het voor hem ben.
Dat stopt pas met lopen zodra mensen niet meer gekwetst zijn als ze gedumpt worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn god... Loopt dat nog steeds
Ach in dat geval is het beter eerder dan later.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:27 schreef ladykiss32 het volgende:
Benieuwd ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef Copycat het volgende:
En welke reden gaf hij om je te dumpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |