Nogal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:19 schreef remi1986 het volgende:
hij is gewoon stompzinnig, kan hij ook niks aan doen
Posts van een 15-jarige in een plaatje verwerken en dat plaatje gaan spammen om hem belachelijk te maken, nee, dan ben je volwassen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je nog kinderachtiger bent
vast welquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het een kloon van iemand?
Ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het een kloon van iemand?
toto is misschien een beetje raar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Posts van een 15-jarige in een plaatje verwerken en dat plaatje gaan spammen om hem belachelijk te maken, nee, dan ben je volwassen.
nobody said it was easyquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vermoeiend hoor allemaal.
gelukt met popcorn time?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vermoeiend hoor allemaal.
Het zijn zijn eigen posts, maar stel je eens voor dat je in het echte leven als iemand van ruim in de 20 een jongetje van 15 gaat lopen pesten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toto is misschien een beetje raar.
maar fylax belachelijk maken doet dat joch zelf ook constant..
welke?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja ben een film aan het downloaden
what's you point?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Het zijn zijn eigen posts, maar stel je eens voor dat je in het echte leven als iemand van ruim in de 20 een jongetje van 15 gaat lopen pesten.
dat werkt toch vrijwel meteen? Of bedoel je die eerste 10-20%?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja ben een film aan het downloaden
had er net op geklikt toen je het vroegquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat werkt toch vrijwel meteen? Of bedoel je die eerste 10-20%?
ow, duurt niet zo lang toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had er net op geklikt toen je het vroeg
natuurlijk, kwaliteit is vaak beter dan Netflix. Helemaal met geluidquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, ging snel. kwaliteit van het beeld is ook goed
Dat was gewoon grappig, doe niet zoquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Posts van een 15-jarige in een plaatje verwerken en dat plaatje gaan spammen om hem belachelijk te maken, nee, dan ben je volwassen.
Het is ook niet normaal dat je weggepest word en daarna maar een kloon maakt om een nieuwe poging te doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Het zijn zijn eigen posts, maar stel je eens voor dat je in het echte leven als iemand van ruim in de 20 een jongetje van 15 gaat lopen pesten.
wij zijn ook oudquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Chloroform het volgende:
Dr Dre is gewoon 50 geworden, shit man, voel me ook oud
NIET DOEN ER ZIT BACKDOOR INquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:05 schreef ntm het volgende:
Is popcorntime wel het waard om te downloaden? Ben bang voor virussen, net nieuwe laptop enzo
ben je ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Chloroform het volgende:
Spreek voor jezelf, ik ben een jong bloempje in de bloei van mn leven.quote:
als je het programma van de officiele site download, is er niks aan de hand. En MalwareBytes Premium draaien natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:05 schreef ntm het volgende:
Is popcorntime wel het waard om te downloaden? Ben bang voor virussen, net nieuwe laptop enzo
ah poppie tochquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben een jong bloempje in de bloei van mn leven.
Nee toch niet, kutleven
homoquote:
Ik heb geen verstand van anti-virus scanners. Ik heb Norton, jaarabbo gekregen toen ik laptop kocht. Heb nog een oud verrotte laptop waar ik alle films download.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je het programma van de officiele site download, is er niks aan de hand. En MalwareBytes Premium draaien natuurlijk
Je broeder.quote:
Ja dat zei vriend van m'n pa ook, die heeft verstand van computers. Maarja..mensen betalen er toch 40 euro ofzo voor.quote:
Norton, meteen er afgooien alsjeblieft. Dat is pas rommelquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van anti-virus scanners. Ik heb Norton, jaarabbo gekregen toen ik laptop kocht. Heb nog een oud verrotte laptop waar ik alle films download.
Klopt, ik zie Norton ook alleen maar bij mensen die niet wetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat zei vriend van m'n pa ook, die heeft verstand van computers. Maarja..mensen betalen er toch 40 euro ofzo voor.
quote:
Joh, de kans is groot dat je nog nooit een post van mij op andere accounts gelezen hebt. Kwam sowieso nooit in klb sc.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal dat je weggepest word en daarna maar een kloon maakt om een nieuwe poging te doen.
Waarom dan? Waarom betalen mensen er geld voor als het toch niks doetquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef remi1986 het volgende:
Norton vertraagd alleen maar. Verder niks
Geen topper nee, maar toch lekker voor een regenachtige zondagmiddag.quote:
mensen betalen graag voor een gevoel van veiligheidquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom dan? Waarom betalen mensen er geld voor als het toch niks doet
je betaalt voor de naam. En het is een onnodig zwaar programma die je hele laptop vertraagd. MalwareBytes Premium is ook betaald (30 euro), maar is licht en detecteert veel meer dan Norton, McAfee of wat dan ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom dan? Waarom betalen mensen er geld voor als het toch niks doet
3,8quote:
Gvdquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen topper nee, maar toch lekker voor een regenachtige zondagmiddag.
Lul, zo heet die animator, Seuss Geisel ofzoiets.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3,8mike meyers is alleen stoned leuk.
[..]
Gvdff op IMDB gekeken.. ;D
Wees dan wat guller met woorden bij het plaatsen van een berichtquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lul, zo heet die animator, Seuss Geisel ofzoiets.
sorry hoor ;s dacht jij weet wel wie Dr Seuss is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees dan wat guller met woorden bij het plaatsen van een bericht
Ik weet niets vriendquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry hoor ;s dacht jij weet wel wie Dr Seuss is.
Hah toevallig ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben geboren met m'n hand op mijn hoofd.
te veel ncis gekekenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een naam btw weer voor dat kind van die pvv'ersZiva Wies
wtf
Oh is dat daar van... dacht al hoe kan je zoiets bedenkenquote:
ziva dan. wies was misschien dr oma ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is dat daar van... dacht al hoe kan je zoiets bedenken
wiesquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziva dan. wies was misschien dr oma ofzo
quote:
Denk dat ze liever niet te veel door de knieen wil.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef Fylax het volgende:
Ahw.. Zielig. Ik ken je gevoel. Schouder nodig?
schouder nodig?quote:
ze wilden weten naar wat voor smokkelwaar ze moesten zoeken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
Personeel op Houston airport is erg vriendelijk. Baliemeneer en agent bij bagageclaim wilden weten waar ik allemaal geweest was, daar gedaan had etc. En keek net even verdwaald om me heen en meteen iemand naast me om te helpen
Je lijkt op een drugskoerier. Op een pauper dus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
Personeel op Houston airport is erg vriendelijk. Baliemeneer en agent bij bagageclaim wilden weten waar ik allemaal geweest was, daar gedaan had etc. En keek net even verdwaald om me heen en meteen iemand naast me om te helpen
Binnenkort in Locked up Abroad...quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze wilden weten naar wat voor smokkelwaar ze moesten zoeken?
Zijn ze ook zo vriendelijk geweest je anus en endeldarm te masseren en een gratis darmkanaal onderzoek af te nemen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
drugskoeriers zijn juist geen paupersquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je lijkt op een drugskoerier. Op een pauper dus.
Jawel. Kijk maar eens van die programma's daarover. Allemaal paupers.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
drugskoeriers zijn juist geen paupers
allemaal nep johquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel. Kijk maar eens van die programma's daarover. Allemaal paupers.
Nee. Zijn vaak mensen die zoiets nog als enige uitweg zien om snel aan geld te komen voor hun schulden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal nep joh
Eens Tinder aanslingeren
Zijn allemaal mensen zonder enig geld of status die zich laten gebruiken door de grote jongens die ergens veilig van hun cash genieten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
drugskoeriers zijn juist geen paupers
Huh wat is er met 50 Cent zelf gebeurd dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Chloroform het volgende:
Ga eens heel snel gangpad 3 dweilenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh wat is er met 50 Cent zelf gebeurd dan?
Deze post is geplaatst via AH WiFi.
Lees dat ook steeds vakerquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef hoink581 het volgende:
Hoeveel Fok!kers hebben wel geen GGZ achtergrond. Nu lees ik net dat de_boswachter ook een tijdje is "opgenomen"
bij hem snap ik dat op zich welquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:46 schreef hoink581 het volgende:
Hoeveel Fok!kers hebben wel geen GGZ achtergrond. Nu lees ik net dat de_boswachter ook een tijdje is "opgenomen"
Ja! In een inrichting ja. Wat de fuk is dat nou weer. Volgens mij zitten hier wel meer geestelijk geplaagden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lees dat ook steeds vakerboca raton ook, en nog wat in dat topic.
Wat dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij hem snap ik dat op zich wel
hij komt nou niet helemaal helder over in zijn postsquote:
Ja iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja! In een inrichting ja. Wat de fuk is dat nou weer. Volgens mij zitten hier wel meer geestelijk geplaagden.
Obsessie met Stacey?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:55 schreef gianni61 het volgende:
hij komt nou niet helemaal helder over in zijn posts
Ik zou dus nooit, maar dan ook nooit in R&P iets plaatsen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ja iddje komt ze af en toe in R&P wel tegen. Maar ook zoveel kloons. Zeker weten dat er wel wat KLB mensen tussen zit
Is R&P dan ook niet verworden tot een soort trolhoekje?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit, maar dan ook nooit in R&P iets plaatsen.
stacey was dan ook wel een zeer getalenteerd jongedamequote:
Ik plaats er constant dingen. Wel leukquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit, maar dan ook nooit in R&P iets plaatsen.
Denk dat het idd 50/50 is daar met real en nep. Minimaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is R&P dan ook niet verworden tot een soort trolhoekje?
was leuker toen spongeboss daar nog veel posttequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is R&P dan ook niet verworden tot een soort trolhoekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |