Het is ook niet normaal dat je weggepest word en daarna maar een kloon maakt om een nieuwe poging te doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Het zijn zijn eigen posts, maar stel je eens voor dat je in het echte leven als iemand van ruim in de 20 een jongetje van 15 gaat lopen pesten.
wij zijn ook oudquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Chloroform het volgende:
Dr Dre is gewoon 50 geworden, shit man, voel me ook oud
NIET DOEN ER ZIT BACKDOOR INquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:05 schreef ntm het volgende:
Is popcorntime wel het waard om te downloaden? Ben bang voor virussen, net nieuwe laptop enzo
ben je ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:03 schreef Chloroform het volgende:
Dr Dre is gewoon 50 geworden, shit man, voel me ook oud
Spreek voor jezelf, ik ben een jong bloempje in de bloei van mn leven.quote:
als je het programma van de officiele site download, is er niks aan de hand. En MalwareBytes Premium draaien natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:05 schreef ntm het volgende:
Is popcorntime wel het waard om te downloaden? Ben bang voor virussen, net nieuwe laptop enzo
ah poppie tochquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben een jong bloempje in de bloei van mn leven.
Nee toch niet, kutleven
homoquote:
Ik heb geen verstand van anti-virus scanners. Ik heb Norton, jaarabbo gekregen toen ik laptop kocht. Heb nog een oud verrotte laptop waar ik alle films download.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je het programma van de officiele site download, is er niks aan de hand. En MalwareBytes Premium draaien natuurlijk
Je broeder.quote:
Ja dat zei vriend van m'n pa ook, die heeft verstand van computers. Maarja..mensen betalen er toch 40 euro ofzo voor.quote:
Norton, meteen er afgooien alsjeblieft. Dat is pas rommelquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van anti-virus scanners. Ik heb Norton, jaarabbo gekregen toen ik laptop kocht. Heb nog een oud verrotte laptop waar ik alle films download.
Klopt, ik zie Norton ook alleen maar bij mensen die niet wetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat zei vriend van m'n pa ook, die heeft verstand van computers. Maarja..mensen betalen er toch 40 euro ofzo voor.
quote:
Joh, de kans is groot dat je nog nooit een post van mij op andere accounts gelezen hebt. Kwam sowieso nooit in klb sc.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal dat je weggepest word en daarna maar een kloon maakt om een nieuwe poging te doen.
Waarom dan? Waarom betalen mensen er geld voor als het toch niks doetquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef remi1986 het volgende:
Norton vertraagd alleen maar. Verder niks
Geen topper nee, maar toch lekker voor een regenachtige zondagmiddag.quote:
mensen betalen graag voor een gevoel van veiligheidquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom dan? Waarom betalen mensen er geld voor als het toch niks doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |