Als dat net zo gaat als toen LH inbelde in zijn show kan dat zeer vermakelijk zijn.quote:
Actualiteitenkwartiertje over de aanslagen van gisteren en eergister. Eigenlijk zou je mij en Fylax tegelijk moet hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HeldNu even een onderwerp verzinnen.
nee ik ook nietquote:
Anders bel je me nu bby en dan beoordeel ik wel in een prive omgeving.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef housesoftheholy het volgende:
vind van mezelf dat ik zo'n kutstemmetje heb
Weet je hoe vaak ik mezelf op video terug moest horen alvorens ik mijn eigen stem accepteerde.quote:
Godver ja. Topplan. Maar je kan via mobiel toch geen conference calls doen via skype?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Actualiteitenkwartiertje over de aanslagen van gisteren en eergister. Eigenlijk zou je mij en Fylax tegelijk moet hebben
Maar liever niet straks is hij verbaal sterker en maakt hij mij monddood
wrm drukte je me weg dan ;squote:Op donderdag 19 februari 2015 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders bel je me nu bby en dan beoordeel ik wel in een prive omgeving.
STRAPATSENquote:
Je hebt een mobiele telefoon. Kun je gewoon via Skype mee bellen alsof het een echte telefoon is.quote:
Ik was al gekomen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef housesoftheholy het volgende:
wrm drukte je me weg dan ;s
Dan kom je op de lijst!quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef Remqo het volgende:
ik wil best een keer inbellen of een interview afleggen, maar niet in de uitzending van vanavond
Oh jammer, was net blij dat ik een excuus had.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt een mobiele telefoon. Kun je gewoon via Skype mee bellen alsof het een echte telefoon is.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb wel een mic maar schaam me als mijn familie me hoort :s
haha grapje mijn familie geeft geen neuk om mij
en haha ik heb ook geen mic
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef hoink581 het volgende:
Je hebt een mobiele telefoon. Kun je gewoon via Skype mee bellen alsof het een echte telefoon is.
Nee, dat is mijn bellijst.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh jammer, was net blij dat ik een excuus had.
quote:
Maar doe effe niet zo pussy.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef housesoftheholy het volgende:
wrm drukte je me weg dan ;s
bel gewoon joh komop housesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |