Doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef Remqo het volgende:
Dat verhaaltje van hakuna zie ik zo voor m'n ogen gebeuren.
Ik zou het in een paint kunnen verwerken
"vanwege de kou en omdat ik bang was dat ze grappig wilde doen en bijvoorbeeld haar kut zou tonen."quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Sterke literaire discussies hier. Kun je aangeven wat je geforceerd vond? Ik post dit namelijk ook voornamelijk voor feedback. Dan kan ik eraan werken, voor wanneer ik écht iets ga schrijven.
Dat zou cool zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef Remqo het volgende:
Dat verhaaltje van hakuna zie ik zo voor m'n ogen gebeuren.
Ik zou het in een paint kunnen verwerken
je schat jezelf nogal hoog in zie ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:22 schreef deadprez het volgende:
Maar ik heb de literaire kennis van een vmbo'er
Jij moet helemaal niet praten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je schat jezelf nogal hoog in zie ik
doe ik ook niet, ik ben momenteel aan het typen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niet praten.
Ja, dat dacht ik namelijk eerst toen je begon over het topic.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:23 schreef deadprez het volgende:
Als je alleen hakuna schrijft moet ik altijd denken aan fusionfreak.
Al zijn zijn/haar/het topics ook altijd vermakelijk om te lezen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik namelijk eerst toen je begon over het topic.
wrm voed je mijn trollpoging nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al zijn zijn/haar/het topics ook altijd vermakelijk om te lezen.
daar sta ik bovenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm voed je mijn trollpoging niet
trquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een marokkaan die boven een nederlander staat
Nee, ik vind het leuk om de mods werk te bezorgen door ze het hele topic te laten lezen op zoek naar de post die ik bedoel.quote:
dit ga ik voortaan ook doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk om de mods werk te bezorgen door ze het hele topic te laten lezen op zoek naar de post die ik bedoel.
Ach bespaar je de moeite. Der_Mann is volwassen en onschendbaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuk om de mods werk te bezorgen door ze het hele topic te laten lezen op zoek naar de post die ik bedoel.
jij weetquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach bespaar je de moeite. Der_Mann is volwassen en onschendbaar.
niet gehaptquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:31 schreef Stompzinnig het volgende:
Marrokanen dat denken dat hun in nederland welkom zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |