Ik walg van de gedachte aan je onbesneden witte penis.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus daarom doe jij altijd zo tegen mij.
Hoe moet ik weten wat een kafir isquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor iemand die vaak kritiek uit op de Islam heb je je niet heel erg verdiept he
ja hermannquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zegt dat jij snitch bent in zijn sig zou niet pikken
Denk 't ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
Grote kans dat die kindjes een enorm pak slaag van hun moeder krijgen als die dat filmpje te zien krijgt.
Je kunt het ook gebruiken voor neger als je het verbasterd. In het Engels kon je het vroeger iig wel zo gebruiken als niet-Moslim zijnde.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Voor iemand die vaak kritiek uit op de Islam heb je je niet heel erg verdiept he
Omdat een centraal element van Islamkritiek de houding en het gedrag van moslims tegen ongelovigen is, en kafir ongelovige betekent.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wat een kafir is
in de klaagbak groeps app toevalligquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had al geruchten gehoord dat er een newbie zou komen vandaag :s
Natuurlijke cockringquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik walg van de gedachte aan je onbesneden witte penis.
..wat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt het ook gebruiken voor neger als je het verbasterd. In het Engels kon je het vroeger iig wel zo gebruiken als niet-Moslim zijnde.
neequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef deGiertank het volgende:
[..]
in de klaagbak groeps app toevallig
Ik las gisteren nog een toneelstuk waarbij het woord Kafir werd gebezigd tegen een neger door een Engelsman.quote:
misschien heette die neger gewoon Kafir?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog een toneelstuk waarbij het woord Kafir werd gebezigd tegen een neger door een Engelsman.
En "kaffer" is ook een scheldwoord voor "zwarte".
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een plakje ham boven de deur gehangen. Gewoon voor de zekerheid.
BRILJANTquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een plakje ham boven de deur gehangen. Gewoon voor de zekerheid.
Nee, die heette Joe.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Der_Mann het volgende:
misschien heette die neger gewoon Kafir?
Echt niet dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
Grote kans dat die kindjes een enorm pak slaag van hun moeder krijgen als die dat filmpje te zien krijgt.
Nee die moedigen dit gedrag natuurlijk aan. Zo gaat dat bij dat volk hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |