hahah heeft jou goed getrolld :pquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenker.ik had me net bedacht om het geheim te houden.
Krokante Kroket *quote:
Gezellig, zo'n voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef housesoftheholy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)o-boete-in-rome.html
rotterdam heeuujjjj
Ik pas dit andersom ook toe op Nederlandse kafirmannenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Fylax het volgende:
NWS / Moslimjongeren: ''je moet Nederlandse vrouwen mishandelen''
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef Fylax het volgende:
NWS / Moslimjongeren: ''je moet Nederlandse vrouwen mishandelen''
Door GeenStijl, in Gouda.quote:Althans, zo hoort 't te zijn volgens moslimjongeren die geinterviewd zijn.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik pas dit andersom ook toe op Nederlandse kafirmannen
Dus daarom doe jij altijd zo tegen mij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
de regels buigen duidelijk voor jou en jij niet voor de regelsquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tot vanavondquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Door GeenStijl, in Gouda.![]()
Maarre, niet zulke praatjes nu he. Jij houdt je koest tot strakjes.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gezegd als een echte moslimquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef deadprez het volgende:
Nou nou paar kutpubertjes doen stoer. Laten we allemaal doodsbang zijn voor de islam.
Ik heb een plakje ham boven de deur gehangen. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef deadprez het volgende:
Nou nou paar kutpubertjes doen stoer. Laten we allemaal doodsbang zijn voor de islam.
kom op hij is 15quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor iemand die vaak kritiek uit op de Islam heb je je niet heel erg verdiept he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |