De video is te bekijken op:quote:GOUDA - Nederlandse vrouwen kleden zich te schaars en moeten mishandeld worden. Althans, zo hoort 't te zijn volgens moslimjongeren die geinterviewd zijn.
Volgens hen leven Nederlanders in een kuffaarstaat(Arabisch voor een ongelovigenstaat) en staan Nederlanders de moslims in de weg omdat Nederlanders niet geloven in Allah.
Ook zouden Nederlandse media zich schuldig maken aan het manipuleren van beelden door beelden te bewerken van onschuldige moslims die gestoken worden en die te veranderen in beelden waarin juist moslims de stekers zijn, vertelt een van de jongens.
De jongens sluiten het interview af met ''Free Palestina'' en een symbolische kruising van hun vingers.
quote:Ook zouden Nederlandse media zich schuldig maken aan het manipuleren van beelden door beelden te bewerken van onschuldige moslims die gestoken worden en die te veranderen in beelden waarin juist moslims de stekers zijn, vertelt een van de jongens.
Kont trollen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef Slip het volgende:
Als de politiek nou eens toegeeft dat ze het niet onder controllen hebben, onze inteelt.
goede opbouw, eens met de tekstquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het zoveelste teken van een nauwelijks nog te overbruggen kloof in de samenleving. Ik begin er met de dag meer in te geloven dat de enige oplossing op den duur is dat moslims afscheid nemen van Nederland.
Jammerquote:En ja, ik weet dat niet alle moslims zo zijn. Maar we moeten echt af van die radicale figuren. En ook van ouders die hun kinderen zo opvoeden. Ik vind in dit stadium in elk geval dat de ouders aansprakelijk moeten worden gesteld voor de haat die hun kinderen uitkramen. Vervolg ze maar.
Ik ben van mening dat er geen gematigde islam is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het zoveelste teken van een nauwelijks nog te overbruggen kloof in de samenleving. Ik begin er met de dag meer in te geloven dat de enige oplossing op den duur is dat moslims afscheid nemen van Nederland.
En ja, ik weet dat niet alle moslims zo zijn. Maar we moeten echt af van die radicale figuren. En ook van ouders die hun kinderen zo opvoeden. Ik vind in dit stadium in elk geval dat de ouders aansprakelijk moeten worden gesteld voor de haat die hun kinderen uitkramen. Vervolg ze maar.
Vraag me af wat die naar knoflook stinkende varkentjes hier uberhaupt nog doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De video is te bekijken op:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_we_haten_ong.html
Mooi, moslimjongeren die met zulke gedachtes opgevoed worden op jonge leeftijd(ik schat 12-14) en wij ons maar afvragen hoe 't komt dat deze jongens afreizen naar Syrie. 't blijkt maar weer eens hoe gehersenspoeld een groot deel van de islamitische jongeren is.
In andere landen word je uitgekotst als je dat land zo erg haat en 't zelfs tot ''ongelovigenstaat'' verklaart, in Nederland omarmen we ze. Jammer.
Lijkt me sterk dat die koters opgevoed zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
En ja, ik weet dat niet alle moslims zo zijn. Maar we moeten echt af van die radicale figuren. En ook van ouders die hun kinderen zo opvoeden. Ik vind in dit stadium in elk geval dat de ouders aansprakelijk moeten worden gesteld voor de haat die hun kinderen uitkramen. Vervolg ze maar.
Klinkt alsof ze de opvoeding in de moskee hebben gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die koters opgevoed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |