Tegen wie? Nauwelijks iets gebeurd in Glasgow overigens.quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:30 schreef MPC60 het volgende:
Zullen we het even over je heilige Ajax fans uit tegen Celtics gaan hebben?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:30 schreef MPC60 het volgende:
Zullen we het even over je heilige Ajax fans uit tegen Celtics gaan hebben?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:02 schreef DroogDok het volgende:
Hoorde zo'n klapjosti op de radio vanochtend verklaren dat de politie het had uitgelokt
Dat is altijd zo...........!quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:02 schreef DroogDok het volgende:
Hoorde zo'n klapjosti op de radio vanochtend verklaren dat de politie het had uitgelokt
Ik snap het wel hoor, als ik een ME-busje zie staan wil ik ook altijd met flessen en vuurwerk gaan gooien.quote:
Wel jezelf eerst vol gooien met alcohol.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, als ik een ME-busje zie staan wil ik ook altijd met flessen en vuurwerk gaan gooien.
Inderdaad. Politie die op straat komt vraagt er gewoon omquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, als ik een ME-busje zie staan wil ik ook altijd met flessen en vuurwerk gaan gooien.
Natuurlijk, zonde om met volle flessen te gooien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel jezelf eerst vol gooien met alcohol.
Ok. En nu?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Waarom begint tong80 er dan weer over?quote:
Dus alles dat in de kranten staat mag hier niet meer besproken worden? Wordt rustig in NWS, POL, VBL en SPT dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom begint tong80 er dan weer over?
We kunnen hier wel de hele Telegraaf over gaan tikken, maar dat lijkt me persoonlijk weinig zinvol.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus alles dat in de kranten staat mag hier niet meer besproken worden? Wordt rustig in NWS, POL, VBL en SPT dan.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vervolgens kunnen we dat 'nieuws' namelijk prima bespreken. Er een mening over hebben enzo. Zeg maar een beetje waar een forum voor bestaat, met elkaar praten over dingen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We kunnen hier wel de hele Telegraaf over gaan tikken, maar dat lijkt me persoonlijk weinig zinvol.
Dan verschillen we van mening.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vervolgens kunnen we dat 'nieuws' namelijk prima bespreken. Er een mening over hebben enzo. Zeg maar een beetje waar een forum voor bestaat, met elkaar praten over dingen.
Weerquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Persoonlijk nog wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We kunnen hier wel de hele Telegraaf over gaan tikken, maar dat lijkt me persoonlijk weinig zinvol.
Omdat hij een copy-paste verslaving heeftquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je er een eigen draai aan zou geven, maar je typt nu louter met de laptop op schoot stukjes over van teletekst zonder er zelf wat aan toe te voegen. Dat vind ik te makkelijk weet je wel. Daarvoor kom ik niet op dit forum. Als dit een tendens wordt, dan voel ik mij genoodzaakt om mijn account te sluiten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer![]()
Als het Ajax-supporters zouden zijn geweest had ik er ook een topic over geopend.
Is het tegenwoordig verboden een topic te openen over een nieuwsfeit dat in het NPO-journaal een item is of op teletekst 101 staat ? Zou saai worden hier.
Doe dan wel aan bronvermelding, en zet in je OP wat je er zelf van vindt. Maakt de discussie een stuk leuker dan wanneer ja alleen wat tekst dumpt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer![]()
Als het Ajax-supporters zouden zijn geweest had ik er ook een topic over geopend.
Is het tegenwoordig verboden een topic te openen over een nieuwsfeit dat in het NPO-journaal een item is of op teletekst 101 staat ? Zou saai worden hier.
Ja maar hij heeft er nu wel weer een post bij op zijn account. Dat kan jij niet zeggen....quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Doe dan wel aan bronvermelding, en zet in je OP wat je er zelf van vindt. Maakt de discussie een stuk leuker dan wanneer ja alleen wat tekst dumpt.
JanCees....ooit begonnen als veel belovende prille FOK!-user. Inmiddels, groeiende naar het volwassendom. Te dom om in te zien dat ie nu al, op jonge leeftijd, gevallen is in de val van het negatieve cynisme. Doodzonde. Een mooie bloem in de kiem gesmoord.quote:
Log maar uit, ja. Gek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als je er een eigen draai aan zou geven, maar je typt nu louter met de laptop op schoot stukjes over van teletekst zonder er zelf wat aan toe te voegen. Dat vind ik te makkelijk weet je wel. Daarvoor kom ik niet op dit forum. Als dit een tendens wordt, dan voel ik mij genoodzaakt om mijn account te sluiten.
Ben jij het schandknaapje van tong80?quote:
Wat sla je weer door zeg tongquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
JanCees....ooit begonnen als veel belovende prille FOK!-user. Inmiddels, groeiende naar het volwassendom. Te dom om in te zien dat ie nu al, op jonge leeftijd, gevallen is in de val van het negatieve cynisme. Doodzonde. Een mooie bloem in de kiem gesmoord.
Tong blijft trouw aan z'n roots. Hoop op nieuwe jonge newbies. Die niet later van een kouwe kermis thuis komen, maar genieten van een warm bad. Met de kraan wijd open.
Wat zit er toch in de hemaworsten in Culemborgquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
JanCees....ooit begonnen als veel belovende prille FOK!-user. Inmiddels, groeiende naar het volwassendom. Te dom om in te zien dat ie nu al, op jonge leeftijd, gevallen is in de val van het negatieve cynisme. Doodzonde. Een mooie bloem in de kiem gesmoord.
Tong blijft trouw aan z'n roots. Hoop op nieuwe jonge newbies. Die niet later van een kouwe kermis thuis komen, maar genieten van een warm bad. Met de kraan wijd open.
Moest jij niet heen Happelquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:35 schreef Happel het volgende:
Helemaal met de grond gelijk gemaakt die stad.
[ afbeelding ]
De politie is altijd onschuldig ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:02 schreef DroogDok het volgende:
Fout in welke zin?quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De politie is altijd onschuldig ja.![]()
Gebeurt vaak genoeg dat de politie fout zit maar ja, alle voetbalsupporters zijn rastokkies en alle politieagenten nobele beschermers van onze burgerrechten die nooit geweld zouden gebruiken tenzij ze echt niet anders kunnen.
Zorgen dat de situatie escaleert of überhaupt ontstaat door bijvoorbeeld miscommunicatie of omdat die gasten ook niet elke week voor niks willen komen op de meest klote tijdstippen.quote:
Inderdaad allemaal goede redenen om te gaan rellen ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zorgen dat de situatie escaleert of überhaupt ontstaat door bijvoorbeeld miscommunicatie of omdat die gasten ook niet elke week voor niks willen komen op de meest klote tijdstippen.
Een poosje geleden bijvoorbeeld bij Twente - NAC. Politie hield aan de ene kant de tunnel dicht en begon aan de andere kant alle uitsupporters door de tunnel te duwen. Rara wat er dan gaat gebeuren en wie natuurlijk de schuld krijgt. Ook al komen ze later met een correctie en verontschuldiging, dan staat die ergens op pagina 45 in de rechteronderhoek van de lokale courant met een oplage van 4000 exemplaren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal goede redenen om te gaan rellen ja.
quote:"Natuurlijk moet je altijd een beetje opletten, maar ik ga ervan uit dat onze supporters hun gezonde verstand gebruiken en er gewoon een groot feest van maken."
Ok, en nu het bericht waar het hier overgaat. Wat heeft de politie die arme Feyenoord hooligans aangedaan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een poosje geleden bijvoorbeeld bij Twente - NAC. Politie hield aan de ene kant de tunnel dicht en begon aan de andere kant alle uitsupporters door de tunnel te duwen. Rara wat er dan gaat gebeuren en wie natuurlijk de schuld krijgt. Ook al komen ze later met een correctie en verontschuldiging, dan staat die ergens op pagina 45 in de rechteronderhoek van de lokale courant met een oplage van 4000 exemplaren.
Dat weten jij en ik nog niet, of ben jij erbij?quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ok, en nu het bericht waar het hier overgaat. Wat heeft de politie die arme Feyenoord hooligans aangedaan?
Geen idee, ik zeg nergens dat die gasten onschuldig zijn. Iedereen springt alleen wel weer heel gemakkelijk op de anti-voetbalsupporter praalwagen terwijl de realiteit vaak genoeg ergens in het midden ligt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ok, en nu het bericht waar het hier overgaat. Wat heeft de politie die arme Feyenoord hooligans aangedaan?
Jij vindt blijkbaar het hele forum overbodig. Dan vraag ik mij af waarom je een account hebt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening.
Het is wat.
En dat weet jij omdat? De gemiddelde hooligan is gewoon als jochie ooit met grote ogen dat stadion binnen komen wandelen, net als elk ander.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:38 schreef Shreyas het volgende:
Dit soort Feyenoordsupporter heeft weinig met voetbal, maar meer met rellen. Bovendien hebben ze ook niet zoveel met Feyenoord, anders doe je dit je club niet aan. Kansloos volk dus.
Man er is nauwelijks iets gebeurd. De politie nam het zekere voor het onzekere en koos voor een doortastend optreden en het heeft gewerkt. Punt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:13 schreef Zorro het volgende:
En maandag was de voorzitter van de supportersvereniging nog zo zeker van zijn zaak. Je verwacht het gewoon ook niet he.
[..]
Nee, maar als ik lees dat er op het plein waar de supporters stonden op straat werd gepist en er voor de middag bier werd gedronken kan ik de puntjes wel verbinden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik nog niet, of ben jij erbij?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee, maar als ik lees dat er op het plein waar de supporters stonden op straat werd gepist en er voor de middag bier werd gedronken kan ik de puntjes wel verbinden.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal goede redenen om te gaan rellen ja.
Er gebeurt dus niks en opeens charge. Bedankt italiaanse politie. Fijn dat ze het nu zelf bevestigenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)llende-feyenoordfans
Op een of andere manier weten ze altijd die arme Feyenoorders er negatief uit te laten komenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er gebeurt dus niks en opeens charge. Bedankt italiaanse politie. Fijn dat ze het nu zelf bevestigen
Joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vanaf 1:37![]()
wegrennend 'Rotterdam Hooligans!' schreeuwen . Even later gepakt en zeggen dat ze de fucking verkeerde hebben
![]()
![]()
![]()
Held
Die is hilarisch, jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
wegrennend 'Rotterdam Hooligans!' schreeuwen . Even later gepakt en zeggen dat ze de fucking verkeerde hebben
![]()
![]()
![]()
Held
Klein vechtpartijtje onderling was de oorzaak van die charge. In plaats van de veroorzakers eruit te pakken, lossen zij het gewoon op door de straat schoon te vegen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er gebeurt dus niks en opeens charge. Bedankt italiaanse politie. Fijn dat ze het nu zelf bevestigen
Je bagatelliseert het enorm. Er blijkt op straat te zijn geplast. Een echte hooligandaad die een minder lot verdient. Een schande is het.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Held
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Held
Ach, dat gebeurt toch overal met duizenden mensen en slechts een paar plee's. Toen het Nederlands elftal in Bern speelden en er 25.000 teletoeter-provincialen op een plein stonden, denk je dat die allemaal netjes in een restaurantje naar de wc gingen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:40 schreef DroogDok het volgende:
Brave jongens inderdaad.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ten-tegen-monumenten
Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Held
Ja allemaal leuk en aardig hoor, al de verhaaltjes over nostalgie maar zulke figuren brengen je club in diskrediet en zijn dus voetbalgerelateerd helemaal niet meer begaan met Feyenoord. Of welke club dan ook als het over hooligans in het algemeen gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:29 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat? De gemiddelde hooligan is gewoon als jochie ooit met grote ogen dat stadion binnen komen wandelen, net als elk ander.
Hangt allemaal nogal van het individu af.
Ik zie het ja, grote klasse van de popo. Was zo te zien ook echt een enorme vechtpartij inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef Happel het volgende:
Klein vechtpartijtje onderling was de oorzaak van die charge. In plaats van de veroorzakers eruit te pakken, lossen zij het gewoon op door de straat schoon te vegen.
Doodstraf inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het enorm. Er blijkt op straat te zijn geplast. Een echte hooligandaad die een minder lot verdient. Een schande is het.
![]()
![]()
![]()
Held
Wat zou het gemiddelde iq zijn daar?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk ze staan dan op dat plein
Tsjonge jonge, ziet er triestig uit..
Niet veel lager of hoger dan hier, ook al denken de armchair hooligans op FOK! dat graag.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat zou het gemiddelde iq zijn daar?
18?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is rome nog noord italie? Dan 80 denk ik. Zuid 70.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die opblaasbare banaan vissen ze er wel weer uit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:41 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover dit mooie monument uit 1627...
Is toch lachuh? Beeldje slopuhh huhhhhhuhuh Feyenoorrdddd heuhhhhquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:41 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover dit mooie monument uit 1627...
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is toch lachuh? Beeldje slopuhh huhhhhhuhuh Feyenoorrdddd heuhhhh
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:00 schreef Silenus het volgende:
http://www.skylinewebcams(...)iazza-di-spagna.html
edit: oh je bedoelt die straat daarachter.![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:08 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, daar liggen de eersten al.
Smerige pokkelquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:08 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker cultuur snuiven in Romequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:08 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is normaalquote:
Hopelijk word je vanavond ook op je kop geslagen met een knuppel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is normaal.
Keihard aanpakken dat debiele tuig, ik ga vanavond ook naar het voetbal, maar zit niet te wachten op doorgesnoven kaalkopjes.
mad?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk word je vanavond ook op je kop geslagen met een knuppel.
Duidelijkquote:
Petje te strak?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de stoep laten bijten en op die hoofden stampenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:08 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
barney.gifquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee je moeder stelde teleur.
Die is al 9 jaar dood, dan heb je dat wel eens ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee je moeder stelde teleur.
Normaal is het nog te doen maar denk vorige keer het graf niet goed luchtdicht afgesloten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is al 9 jaar dood, dan heb je dat wel eens ja.
Dat je dit zomaar durft te posten op een forum zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wat matig zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Normaal is het nog te doen maar denk vorige keer het graf niet goed luchtdicht afgesloten.
Zeker omdat ze gecremeerd isquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
heatwave is een kknerd met zn grote bek
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden. Lijkt me logisch.quote:
Je stond erbij begrijp ik?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden. Lijkt me logisch.
Nee. Jij wel?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je stond erbij begrijp ik?
Nee, daarom onthoud ik me ook van uitspraken zoals " als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden"quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Je zit nu niet op je gemak in die doodstille evenementenhal wil je zeggen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Des te sneller komt er een echte voetbalwet en kan ik weer normaal naar het voetbal zonder jullie paupers. Wordt het weer de eiltesport die het ooit was.
Dat is ook je goed recht. Ik ben iets meer uitgesproken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, daarom onthoud ik me ook van uitspraken zoals " als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden"
Ik zit er primaquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je zit nu niet op je gemak in die doodstille evenementenhal wil je zeggen?
Is ook lastig met al die lege stoelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit er prima. Wij verzinnen tenminste geen verzonnen verhalen over een legioen dat er gewoon helemaal niet is
.
Wij zijn dan ook kritisch op dingen waar we geld aan uitgeven, dat rotterdammers nou blind alles pikken van verwende miljonairtjes, dat moeten jullie zelf weten, wij hebben zelfrespect en juichen niet voor gassies die ons naaienquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is ook lastig met al die lege stoelen.
Ah.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook kritisch op dingen waar we geld aan uitgeven, dat rotterdammers nou blind alles pikken van verwende miljonairtjes, dat moeten jullie zelf weten, wij hebben zelfrespect en juichen niet voor gassies die ons naaien.
Das weer iets dat rotterdammers niet hebben, zelfspot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah.
Ik kan me nog een hossende menigte herinneren toen jullie in Salzburg met 3-0 achter stonden anders
Haha.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das weer iets dat rotterdammers niet hebben, zelfspot.
Waar kijk jij bugno?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef Bugno het volgende:
De schedelstructuur van de gemiddelde persoon bij de bussen intrigeert me
http://video.corriere.it/(...)&utm_medium=urlshortquote:
Niet te vergeten al die 'het geweldige legioen' rukkertjes zoals bij Studio Voetbalquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef Silenus het volgende:
Vind dit allemaal wel grappig om te zien trouwens, na al die genante stukjes in de krant van de laatste dagen. "Oh wat is dat Feyenoord toch uniek, zoveel man mee."Elke club die amper Europees speelt neemt veel man mee naar een bereisbare uitwedstrijd. Groningen met 2000 man in Florence, NEC met 4500 man in Hamburg en NAC met 5000 man in Newcastle.
Kan de belastingbetaler dus weer betalenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Italiaanse rechter doesn't fuck around. Kunnen ze natuurlijk nooit betalen.
Heb je die bom tussen de ME net gezien? Liep ook maar net goed af.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
http://video.corriere.it/(...)&utm_medium=urlshort
Net hadden ze nog mooie actiebeelden, nu slechts een bushalte
Jij tikt dat wel even af in cash natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Italiaanse rechter doesn't fuck around. Kunnen ze natuurlijk nooit betalen.
Je denkt dat ze rustig handjeklap stonden te spelen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, daarom onthoud ik me ook van uitspraken zoals " als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden"
Houden we in op EU subsidiequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kan de belastingbetaler dus weer betalen
Politie die onschuldige voetbalsupporters paar meppen verkoopt, dat is inderdaad nog nooit vertoond.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je denkt dat ze rustig handjeklap stonden te spelen?
Ja, werd iemand weggesleept, toen schakelden ze over naar busquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je die bom tussen de ME net gezien? Liep ook maar net goed af.Wel een gewonde volgens mij
Had ze maar gewoon in een Italiaanse cel gezetquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Houden we in op EU subsidie
Meer dan regelmatig. Ik heb het zelf ook wel eens ondervonden. Maar het gebeurt wel verdacht vak bij de Feyenoorders vind je niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Politie die onschuldige voetbalsupporters paar meppen verkoopt, dat is inderdaad nog nooit vertoond.
Als het zou moeten wel ja. Maar ik ben gelukkig niet zo achterlijk om kaartjes voor een buitenlandse wedstrijd te kopen en dan vóór de wedstrijd opgepakt te worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij tikt dat wel even af in cash natuurlijk
Fokkers
Je zou ook kunnen zeggen, het gebeurt wel verdacht vaak in Italie. Kan me herinneren dat de laatste uitjes van Ajax daar ook niet zonder slag of stoot (haha) zijn verlopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Meer dan regelmatig. Ik heb het zelf ook wel eens ondervonden. Maar het gebeurt wel verdacht vak bij de Feyenoorders vind je niet?
Moeten ze maar gewoon naar dat stadion lopenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Rabieluh het volgende:
Die lange meneer vind het ook te lang duren.
Persoonlijk vind ik je pas echt achterlijk als je 45000 euro aftikt voor wildplassen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als het zou moeten wel ja. Maar ik ben gelukkig niet zo achterlijk om kaartjes voor een buitenlandse wedstrijd te kopen en dan vóór de wedstrijd opgepakt te worden.
Dat mag dus niet. Daarom zijn ze daar ook heen geveegd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Moeten ze maar gewoon naar dat stadion lopen
Daar werden nog wat mensen neergestoken geloof ik, niet helemaal zuiver nee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen, het gebeurt wel verdacht vaak in Italie. Kan me herinneren dat de laatste uitjes van Ajax daar ook niet zonder slag of stoot (haha) zijn verlopen.
Dat zal niet mogen denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Moeten ze maar gewoon naar dat stadion lopen
Of in Frankrijk. Lille-PSV en PSG-Ajax. Dat was ook vnml de politie. Nancy-Feyenoord was ook wel zielig voor Feyenoord.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen, het gebeurt wel verdacht vaak in Italie. Kan me herinneren dat de laatste uitjes van Ajax daar ook niet zonder slag of stoot (haha) zijn verlopen.
Bij welke clubs zijn het incidenten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar bij de meeste clubs blijft het toch bij incidenten. Bij Feyenoord is het structureel.
Bij PECquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij welke clubs zijn het incidenten.
Dat gehuil van jou is anders ook niet om aan te gluren m'n waarde.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Wel mooi dat zo'n snuivend kaalkopje even hier mans komt doen om nog net even dat ene kleine zetje te geven zodat echt IEDEREEN weet wat een domme figuren het zijn.
Vind je jezelf echt wijs? Nee toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ga zo door jongens, laat zien hoe enorm goed en stoer jullie zijn, bevestig vooral massaal ALLE vooroordelen!
Des te sneller komt er een echte voetbalwet en kan ik weer normaal naar het voetbal zonder jullie paupers. Wordt het weer de eiltesport die het ooit was.
Gaat echt niet gebeurenquote:
Wijzer, zo ongeveer een factor 100000, dan iemand die relt voor voetbal ja, en dan ben ik nog mild.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Vind je jezelf echt wijs? Nee toch?
Dat is echt een voldwaas he, je zou je zoon maar zo zien op tvquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:09 schreef Bugno het volgende:
Dat bontkraagje van 17 tussen die muur en die bus
Ze vader rrrretuh trots natujlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is echt een voldwaas he, je zou je zoon maar zo zien op tv.
Je overschat jezelf en je kennis van de mensen waar je over praat schromelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijzer, zo ongeveer een factor 100000, dan iemand die relt voor voetbal ja, en dan ben ik nog mild.
Echt heel wijs man, mensen een schedelbasisfractuur toewensen. Hele grote jongen ben je dan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijzer, zo ongeveer een factor 100000, dan iemand die relt voor voetbal ja, en dan ben ik nog mild.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:12 schreef Bugno het volgende:
Uit het raam van de bus mans doen tegen ME
HeatWave is er zo 1 die mensen maant te gaan zitten in een voetbal stadion.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heel wijs man, mensen een schedelbasisfractuur toewensen. Hele grote jongen ben je dan.
Beetje zoals wij vroeger op de achterbank gingen zitten bij een schoolreisje en ons middelvinger opstaken naar de auto achter ons en direct het gordijntje dicht doen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:12 schreef Bugno het volgende:
Uit het raam van de bus mans doen tegen ME
Nee hoor, dat doe ik zeker niet. Rellen voor voetbal=debiel, geen enkele andere uitleg mogelijk, nee, ook DIE niet, en dat is OOK geen argument.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Je overschat jezelf en je kennis van de mensen waar je over praat schromelijk.
Jij hebt andere ideeėn over dingen. Dat maakt je niet per se wijzer of intelligenter.
Als je echt zo wijs was had je dat wel geweten.
Straks bij het stadion onder de banken en dan denkt de ME daar dat er een foutje is gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje zoals wij vroeger op de achterbank gingen zitten bij een schoolreisje en ons middelvinger opstaken naar de auto achter ons en direct het gordijntje dicht doen voor de zekerheid.
Mooie tijdenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje zoals wij vroeger op de achterbank gingen zitten bij een schoolreisje en ons middelvinger opstaken naar de auto achter ons en direct het gordijntje dicht doen voor de zekerheid.
"mensen"quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt heel wijs man, mensen een schedelbasisfractuur toewensen. Hele grote jongen ben je dan.
Waarvoor dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon een standaard boete
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks bij het stadion onder de banken en dan denkt de ME daar dat er een foutje is gemaakt![]()
twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:56:13Jongen 'wilde gevallen man beschermen'. ,,Ik kreeg 61 klappen'. Verbijsterd en boos. http://t.co/Uf2vgOilut reageer retweet
Hahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks bij het stadion onder de banken en dan denkt de ME daar dat er een foutje is gemaakt![]()
Heatwave is zo iemand die zeker wist dat de oekraiense soldaat knuffels aan het stelen was.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HeatWave is er zo 1 die mensen maant te gaan zitten in een voetbal stadion.
Nee, dat is genant.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Bugno het volgende:
Zal "Het Legioen" trots zijn op het feit dat ze "Ultra's" genoemd worden? Of is dat meer iets voor jeauden?
Je bent gewoon niet de cognitieve hoogvlieger die je denkt te zijn. Maar we laten je maar in die fijne waanquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik zeker niet. Rellen voor voetbal=debiel, geen enkele andere uitleg mogelijk, nee, ook DIE niet, en dat is OOK geen argument.
NEE, nee, en nog een nee. Je bent een randdebiel als je dat doet,klaar, punt, discussie gesloten.
[..]
Ach, hier op den FOK!z wordt users kanker of aids toegewenst. Daar hoor je vaak ook niemand over.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ebola is echt de max wdb...quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach, hier op den FOK!z wordt users kanker of aids toegewenst. Daar hoor je vaak ook niemand over.
HeatWave is zo iemand die vaak genoeg last heeft gehad van mongolen bij zijn eigen stadion, en die dan idd op een afstand met een biertje de ME gaat aanmoedigen iddquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heatwave is zo iemand die zeker wist dat de oekraiense soldaat knuffels aan het stelen was.
Hij heb ze geteld?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:56:13Jongen 'wilde gevallen man beschermen'. ,,Ik kreeg 61 klappen'. Verbijsterd en boos. http://t.co/Uf2vgOilut reageer retweet
Je vader zat bij de NSB/SS?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HeatWave is zo iemand die vaak genoeg last heeft gehad van mongolen bij zijn eigen stadion, en die dan idd op een afstand met een biertje de ME gaat aanmoedigen idd.
Of lepra.quote:
Als ie 21 had gezegd was het geloofwaardig geweest.quote:
Er is geen andere kijk, klaar. Rellen voor voetbal kan nooit op 1 manier "goed" zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet de cognitieve hoogvlieger die je denkt te zijn. Maar we laten je maar in die fijne waan
Haha Heatwave zit bij de rolstoelers achter de goal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HeatWave is zo iemand die vaak genoeg last heeft gehad van mongolen bij zijn eigen stadion, en die dan idd op een afstand met een biertje de ME gaat aanmoedigen idd.
Hij heeft ze allemaal geteldquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:adrianne010 twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:56:13Jongen 'wilde gevallen man beschermen'. ,,Ik kreeg 61 klappen'. Verbijsterd en boos. http://t.co/Uf2vgOilut reageer retweet
Nee, want die waren namelijk fout, net als "hooligans"quote:
Je hebt ze niet eens zien rellen, klapjosti. Je zag 3 mensen bebloed op de grond liggen en begon te juichen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen andere kijk, klaar. Rellen voor voetbal kan nooit op 1 manier "goed" zijn.
Volgens wie waren die fout.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want die waren namelijk fout, net als "hooligans".
het wordt wel steeds lastiger om met iets te komen dat boven peuterniveau uitkomt he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haha Heatwave zit bij de rolstoelers achter de goal.
[..]
In Duitsland was dit niet gebeurd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wat een ongelooflijke proleten.
Dat was ook niet de discussie. Het is niet zo dat je meer gelijk krijgt door het al stampvoetend te herhalen he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen andere kijk, klaar. Rellen voor voetbal kan nooit op 1 manier "goed" zijn.
Als je uit Oss kompt ben je voor TOP, kankerlul!quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zal Rotterdamse denker hier eigenlijk tussen staan?
Gezellig keuvelen met de ME.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:20 schreef Bugno het volgende:
't is dat ik te lui ben om screenshots te posten, maar man, man, man. Wat een koppen...
Ligt eraan. In Milaan zijn het watjes. Maar je hebt nogal wat verschillende soorten daar. Kan het ook aan liggen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef Rabieluh het volgende:
Gezien de hooligans die er in Italiė zijn kan je wel verwachten dat de ME daar wat bruter is.
Valt inderdaad nog mee dat er nog activiteit is hier in de haven en bij de sorteercentra in Rotterdam.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:20 schreef Bugno het volgende:
't is dat ik te lui ben om screenshots te posten, maar man, man, man. Wat een koppen...
Heb ook al meerdere bekenden gespot. Moeten ze vaker doen, dit. Leuk voor het thuisfrontquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als je uit Oss kompt ben je voor TOP, kankerlul!
Lekker man. Jammer dat er geen ajacieden naar Warschau gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:22 schreef Rabieluh het volgende:
Dit gaat echt een avondvullend programma worden op dit tempo.
Ik heb net in dit topic geleerd dat dit niks met Feyenoord te maken heeft, dit zijn slechts rotte appeltjes.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Weer goede reclame voor de club maar niet heus.
Best kans hoor dat de ME iets te agressief reageert. Maar beheers je zelf ook eens, altijd het liedje met voetbal hooligans. Eerst lopen kloten, en daarna janken als je wat tikken krijgt.
Boskamp zn gekke broertjequote:
Staan er meer van tussen.quote:
Lijkt godverdomme de Primark op Zuidplein wel dit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:26 schreef Rabieluh het volgende:
Wat moet dat hels zijn in die drukte.
![]()
![]()
![]()
Held
Ik vat ook niet helemaal wat er nou gebeurt, bus komt, deur open, mensen willen erin, ME mept ze weg, mensen gaan erin.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zodra ze een beetje hyper beginnen te worden gaan ze gelijk meppen met hun stok
nice
Van achteren zijn er een paar debielen die de boel aan het duwen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vat ook niet helemaal wat er nou gebeurt, bus komt, deur open, mensen willen erin, ME mept ze weg, mensen gaan erin.
Dat ME mept gedeelte lijkt niet helemaal nodig te zijn voor dit proces.
Ik kijk de livestream, er is gedrang omdat ze de bus in willen. Grotendeels normale fans op deze stream.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Opgefokte supporters, als die zich gewoon normaal gedragen hoeft de ME ook niet zo te doen
Ze willen zich laten gelden. Kan zich nog weleens tegen ze keren vanavond.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vat ook niet helemaal wat er nou gebeurt, bus komt, deur open, mensen willen erin, ME mept ze weg, mensen gaan erin.
Dat ME mept gedeelte lijkt niet helemaal nodig te zijn voor dit proces.
Ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk de livestream, er is gedrang omdat ze de bus in willen. Grotendeels normale fans op deze stream.
Allemaal geil voor de bus.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van achteren zijn er een paar debielen die de boel aan het duwen zijn.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik ook
Ze kunnen ook gewoon netjes in een rijtje staan
In Nederland gaan rijen altijd verkeerd met veel mensen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nou normale mensen misschien wel, maar die tokkies niet
Veel mensen zijn dan ook tokkies in Nederlandquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland gaan rijen altijd verkeerd met veel mensen.
Rijen in de supermarkt zijn al drama.
Dat heb je na twee uur ook wel gezien hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon netjes in een rijtje staan
Dat denk ik serieus niet. De Duitse politie is zo ongeveer de efficiėntste van de wereld. Kost de Duitse belastingbetaler relatief weinig geld en de politie is ten opzichte van equivalenten in het buitenland verhoudingsgewijs een stuk kleiner.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Duitsland was dit niet gebeurd.
Ja, maar als ze zich gewoon normaal gedragen dan hoeven ze niet met bussen naar het stadion.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat heb je na twee uur ook wel gezien hoor.
Voor Rotterdamse begrippen gaat het al best aardig toch.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar als ze zich gewoon normaal gedragen dan hoeven ze niet met bussen naar het stadion.
Ze mochten niet lopend naar het stadion, was voordat ze er waren al bekend..quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar als ze zich gewoon normaal gedragen dan hoeven ze niet met bussen naar het stadion.
Omdat ze zo'n goede reputatie hebbenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:36 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Ze mochten niet lopend naar het stadion, was voordat ze er waren al bekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |