Petje te strak?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk word je vanavond ook op je kop geslagen met een knuppel.
Op de stoep laten bijten en op die hoofden stampenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:08 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, daar liggen de eersten al.
barney.gifquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee je moeder stelde teleur.
Die is al 9 jaar dood, dan heb je dat wel eens ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee je moeder stelde teleur.
Normaal is het nog te doen maar denk vorige keer het graf niet goed luchtdicht afgesloten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is al 9 jaar dood, dan heb je dat wel eens ja.
Dat je dit zomaar durft te posten op een forum zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk word je vanavond ook op je kop geslagen met een knuppel.
Jezus wat matig zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Normaal is het nog te doen maar denk vorige keer het graf niet goed luchtdicht afgesloten.
Zeker omdat ze gecremeerd isquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
heatwave is een kknerd met zn grote bek
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden. Lijkt me logisch.quote:
Je stond erbij begrijp ik?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden. Lijkt me logisch.
Nee. Jij wel?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je stond erbij begrijp ik?
Nee, daarom onthoud ik me ook van uitspraken zoals " als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden"quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Je zit nu niet op je gemak in die doodstille evenementenhal wil je zeggen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Des te sneller komt er een echte voetbalwet en kan ik weer normaal naar het voetbal zonder jullie paupers. Wordt het weer de eiltesport die het ooit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |