Petje te strak?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk word je vanavond ook op je kop geslagen met een knuppel.
Op de stoep laten bijten en op die hoofden stampenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:08 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, daar liggen de eersten al.
barney.gifquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee je moeder stelde teleur.
Die is al 9 jaar dood, dan heb je dat wel eens ja.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee je moeder stelde teleur.
Normaal is het nog te doen maar denk vorige keer het graf niet goed luchtdicht afgesloten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is al 9 jaar dood, dan heb je dat wel eens ja.
Dat je dit zomaar durft te posten op een forum zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk word je vanavond ook op je kop geslagen met een knuppel.
Jezus wat matig zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Normaal is het nog te doen maar denk vorige keer het graf niet goed luchtdicht afgesloten.
Zeker omdat ze gecremeerd isquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
heatwave is een kknerd met zn grote bek
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden. Lijkt me logisch.quote:
Je stond erbij begrijp ik?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden. Lijkt me logisch.
Nee. Jij wel?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je stond erbij begrijp ik?
Nee, daarom onthoud ik me ook van uitspraken zoals " als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden"quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Je zit nu niet op je gemak in die doodstille evenementenhal wil je zeggen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Des te sneller komt er een echte voetbalwet en kan ik weer normaal naar het voetbal zonder jullie paupers. Wordt het weer de eiltesport die het ooit was.
Dat is ook je goed recht. Ik ben iets meer uitgesproken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, daarom onthoud ik me ook van uitspraken zoals " als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden"
Ik zit er primaquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je zit nu niet op je gemak in die doodstille evenementenhal wil je zeggen?
Is ook lastig met al die lege stoelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit er prima. Wij verzinnen tenminste geen verzonnen verhalen over een legioen dat er gewoon helemaal niet is
.
Wij zijn dan ook kritisch op dingen waar we geld aan uitgeven, dat rotterdammers nou blind alles pikken van verwende miljonairtjes, dat moeten jullie zelf weten, wij hebben zelfrespect en juichen niet voor gassies die ons naaienquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is ook lastig met al die lege stoelen.
Ah.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook kritisch op dingen waar we geld aan uitgeven, dat rotterdammers nou blind alles pikken van verwende miljonairtjes, dat moeten jullie zelf weten, wij hebben zelfrespect en juichen niet voor gassies die ons naaien.
Das weer iets dat rotterdammers niet hebben, zelfspot.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah.
Ik kan me nog een hossende menigte herinneren toen jullie in Salzburg met 3-0 achter stonden anders
Haha.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das weer iets dat rotterdammers niet hebben, zelfspot.
Waar kijk jij bugno?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef Bugno het volgende:
De schedelstructuur van de gemiddelde persoon bij de bussen intrigeert me
http://video.corriere.it/(...)&utm_medium=urlshortquote:
Niet te vergeten al die 'het geweldige legioen' rukkertjes zoals bij Studio Voetbalquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef Silenus het volgende:
Vind dit allemaal wel grappig om te zien trouwens, na al die genante stukjes in de krant van de laatste dagen. "Oh wat is dat Feyenoord toch uniek, zoveel man mee."Elke club die amper Europees speelt neemt veel man mee naar een bereisbare uitwedstrijd. Groningen met 2000 man in Florence, NEC met 4500 man in Hamburg en NAC met 5000 man in Newcastle.
Kan de belastingbetaler dus weer betalenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Italiaanse rechter doesn't fuck around. Kunnen ze natuurlijk nooit betalen.
Heb je die bom tussen de ME net gezien? Liep ook maar net goed af.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
http://video.corriere.it/(...)&utm_medium=urlshort
Net hadden ze nog mooie actiebeelden, nu slechts een bushalte
Jij tikt dat wel even af in cash natuurlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Italiaanse rechter doesn't fuck around. Kunnen ze natuurlijk nooit betalen.
Je denkt dat ze rustig handjeklap stonden te spelen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, daarom onthoud ik me ook van uitspraken zoals " als je je niet gedraagt, moet je de repercussies aanvaarden"
Houden we in op EU subsidiequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kan de belastingbetaler dus weer betalen
Politie die onschuldige voetbalsupporters paar meppen verkoopt, dat is inderdaad nog nooit vertoond.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je denkt dat ze rustig handjeklap stonden te spelen?
Ja, werd iemand weggesleept, toen schakelden ze over naar busquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je die bom tussen de ME net gezien? Liep ook maar net goed af.Wel een gewonde volgens mij
Had ze maar gewoon in een Italiaanse cel gezetquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Houden we in op EU subsidie
Meer dan regelmatig. Ik heb het zelf ook wel eens ondervonden. Maar het gebeurt wel verdacht vak bij de Feyenoorders vind je niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Politie die onschuldige voetbalsupporters paar meppen verkoopt, dat is inderdaad nog nooit vertoond.
Als het zou moeten wel ja. Maar ik ben gelukkig niet zo achterlijk om kaartjes voor een buitenlandse wedstrijd te kopen en dan vóór de wedstrijd opgepakt te worden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij tikt dat wel even af in cash natuurlijk
Fokkers
Je zou ook kunnen zeggen, het gebeurt wel verdacht vaak in Italie. Kan me herinneren dat de laatste uitjes van Ajax daar ook niet zonder slag of stoot (haha) zijn verlopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Meer dan regelmatig. Ik heb het zelf ook wel eens ondervonden. Maar het gebeurt wel verdacht vak bij de Feyenoorders vind je niet?
Moeten ze maar gewoon naar dat stadion lopenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:59 schreef Rabieluh het volgende:
Die lange meneer vind het ook te lang duren.
Persoonlijk vind ik je pas echt achterlijk als je 45000 euro aftikt voor wildplassen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als het zou moeten wel ja. Maar ik ben gelukkig niet zo achterlijk om kaartjes voor een buitenlandse wedstrijd te kopen en dan vóór de wedstrijd opgepakt te worden.
Dat mag dus niet. Daarom zijn ze daar ook heen geveegd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Moeten ze maar gewoon naar dat stadion lopen
Daar werden nog wat mensen neergestoken geloof ik, niet helemaal zuiver nee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen, het gebeurt wel verdacht vaak in Italie. Kan me herinneren dat de laatste uitjes van Ajax daar ook niet zonder slag of stoot (haha) zijn verlopen.
Dat zal niet mogen denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Moeten ze maar gewoon naar dat stadion lopen
Of in Frankrijk. Lille-PSV en PSG-Ajax. Dat was ook vnml de politie. Nancy-Feyenoord was ook wel zielig voor Feyenoord.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen, het gebeurt wel verdacht vaak in Italie. Kan me herinneren dat de laatste uitjes van Ajax daar ook niet zonder slag of stoot (haha) zijn verlopen.
Bij welke clubs zijn het incidenten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar bij de meeste clubs blijft het toch bij incidenten. Bij Feyenoord is het structureel.
Bij PECquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij welke clubs zijn het incidenten.
Dat gehuil van jou is anders ook niet om aan te gluren m'n waarde.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Wel mooi dat zo'n snuivend kaalkopje even hier mans komt doen om nog net even dat ene kleine zetje te geven zodat echt IEDEREEN weet wat een domme figuren het zijn.
Vind je jezelf echt wijs? Nee toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ga zo door jongens, laat zien hoe enorm goed en stoer jullie zijn, bevestig vooral massaal ALLE vooroordelen!
Des te sneller komt er een echte voetbalwet en kan ik weer normaal naar het voetbal zonder jullie paupers. Wordt het weer de eiltesport die het ooit was.
Gaat echt niet gebeurenquote:
Wijzer, zo ongeveer een factor 100000, dan iemand die relt voor voetbal ja, en dan ben ik nog mild.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:06 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Vind je jezelf echt wijs? Nee toch?
Dat is echt een voldwaas he, je zou je zoon maar zo zien op tvquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:09 schreef Bugno het volgende:
Dat bontkraagje van 17 tussen die muur en die bus
Ze vader rrrretuh trots natujlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is echt een voldwaas he, je zou je zoon maar zo zien op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |