Mooi hè?quote:
Ik postte het bij een positieve stand van Feyenoord. Ik genoot van het positieve resultaat van de Rotterdammers. Hoop nog steeds, als Ajacied, dat ze het redden. Weet niet waar ik het negativisme aan heb verdient.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi hè?
Zit je lekker te genieten ja achter je beeldscherpje?
Droeftoeter
VBL / Nieuw 'Muurtje van Moulijn' vertelt verhaal van voetballegendequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi hè?
Zit je lekker te genieten ja achter je beeldscherpje?
Droeftoeter
Als ze door gaan zou dat idd leuk zijn. Maar de club heeft nu sowieso wel wat imagoschade opgelopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik postte het bij een positieve stand van Feyenoord. Ik genoot van het positieve resultaat van de Rotterdammers. Hoop nog steeds, als Ajacied, dat ze het redden. Weet niet waar ik het negativisme aan heb verdient.
Dat denk ik ook niet. Misschien wat voor jou?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk niet dat jij met een glazen bol op de kermis moet gaan staan.
Ja we zagen het.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij 0-0 staan ze virtueel meteen op uitschakeling, dus die kans is 100%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |